• Day 4

Primosten - Kroatie

July 14, 2022 in Croatia ⋅ ⛅ 28 °C

' s morgens om 8u vertrokken vanuit slovenie voor de 5 uur durende rit naar de volgende bestemming. Het plaatsje Primosten in Kroatië.

Vanwege een migraine heeft Peter de eerst 3 uren van de rit voor zijn rekening genomen. Daarna was ik gelukkig weer wat beter.

Onderweg bij Zadar gestopt bij een mooi uitkijkpunt met alvast wat eerste indrukken van de Dalmatische kust.

Om 14.30u aangekomen bij de prachtige accomodatie. Een moderne vierkante blok,verdeeld in vier appartementen boven op een berg met prachtige uitzichten en een zwembad voor de deur. Je kunt het slechter treffen zullen we maar zeggen 😄
    Heel vriendelijke eigenaresse die ons een korte uitleg heeft gegeven.

Na een middag koffer uitpakken en relaxen rond het zwembad zijn we vertrokken naar het centrum van Primosten. Leuk stadje waar we kort hebben rondgelopen en iets snels gegeten hebben, op een andere dag komen we zeker terug.

Nog even naar de winkel geweest voor wat spullen om te ontbijten morgenvroeg.