Russia
Tobol'sk

Tobolsk

October 22, 2019 in Russia ⋅ ☁️ 0 °C

Geschter so romantisch e dünni Schneedecki über alles, hütt regnets drii, de Räge wo grad mal es Grad oder so würd bruche zum Schnee werde...

Jänu. Defür hetts absolut kei Lüüt 😄
    Schöne Kreml und massenhaft alti sibirischi Holzhüüsli. 👍🏻Read more

jess f

Oh! Stunning!!

10/23/19Reply

Tobolsk

August 27, 2015 in Russia ⋅ ⛅ 12 °C

Na een zeer korte nacht in slaaptrein waarin we twee dingen hebben geleerd; Allereerst drinken in de trein is verboden maar uiteraard kan je bij de wagondamesch, een soort wagonbeheerders, alcohol aanschaffen. Voor een toerist onmogelijk. Dus maak je vrienden. Ten tweede je kunt beter machinist zijn in rusland dan tandarts. Het spoor berijden levert twee keer zoveel op leerde alex ons. Een tandarts die machinist is geworden. Eindelijk waren we daar : Tobolsk die je deginieert als: Het bruisende centrum heeft een kremlin. De straten zijn uitgestorven en niemand spreekt engels. Nadat Marleen dr tas is opgemeten in de bus, copy copy praktijken 😂, we in een montypythonachtig incheck cabaret zijn beland is een kamer vinden gelukt. Nu ff opfrissen en de twee straten verder uitpluizen. Op dit moment schalt er niggah niggah muziek uit getuned russisch ijzer op wielen. Het belooft een mooie dag te worden. Foto's hieronder zijn nog van yekaterinburg met onze gids en hostelhulp yanna, headquatres KGB, streetartist en de kerk is te Tobolsk = gelijk de hoofdattractie hier. Mzzl.Read more

Conja Broer

Russen kunnen niet bescheiden bouwen, of ligt dat aan de kerken?

Conja Broer

Is de derde klas bevallen of gaan jullie maar opwaarderen

Conja Broer

Wat een leuke foto van jullie, gids ziet er heel vriendelijk uit en jullie hebben nog geen wallen

Tobol’sk, Tobol'sk, Tobolsk, Тобольск