Russia
Tobol'sk

Here you’ll find travel reports about Tobol'sk. Discover travel destinations in Russia of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Tobolsk

August 27, 2015 in Russia ⋅ ⛅ 12 °C

Na een zeer korte nacht in slaaptrein waarin we twee dingen hebben geleerd; Allereerst drinken in de trein is verboden maar uiteraard kan je bij de wagondamesch, een soort wagonbeheerders, alcohol aanschaffen. Voor een toerist onmogelijk. Dus maak je vrienden. Ten tweede je kunt beter machinist zijn in rusland dan tandarts. Het spoor berijden levert twee keer zoveel op leerde alex ons. Een tandarts die machinist is geworden. Eindelijk waren we daar : Tobolsk die je deginieert als: Het bruisende centrum heeft een kremlin. De straten zijn uitgestorven en niemand spreekt engels. Nadat Marleen dr tas is opgemeten in de bus, copy copy praktijken 😂, we in een montypythonachtig incheck cabaret zijn beland is een kamer vinden gelukt. Nu ff opfrissen en de twee straten verder uitpluizen. Op dit moment schalt er niggah niggah muziek uit getuned russisch ijzer op wielen. Het belooft een mooie dag te worden. Foto's hieronder zijn nog van yekaterinburg met onze gids en hostelhulp yanna, headquatres KGB, streetartist en de kerk is te Tobolsk = gelijk de hoofdattractie hier. Mzzl.Read more

Tobol’sk, Tobol'sk, Tobolsk, Тобольск