Satellite
Show on map
  • Day 32

    Great Keppel Island...Ultimate Hideaway

    October 9, 2015 in Australia ⋅ ☀️ 24 °C

    Great Keppel Island….droom eiland…..
    Baken van rust in een tijd van non stop socializen, drankje hier, feestje daar, excursie zus en uitstapje zo…
    Even voelen hoe het is…helemaal alleen…geen andere backpackers…gelukkig heb ik het dorm ook helemaal voor mezelf.
    Ik verkeer in constante zen modus….ren de benen uit mijn lijf over het prachtige strand met zicht op de ondergaande zon….verslint bijna mijn hele literatuur voorraad en laat mijn camera geen minuut onberoerd…
    Hoogtepunt….Long Beach….na een uurtje hiken (yep… I know…in mijn eentje door de bush…maar…op een klein eiland kun je toch niet echt verdwalen…ahum…) daal ik af richting de brede strook spier wit zand…ik kijk naar beneden en probeer te zien of het al druk is…maar kan nog geen andere parasols ontdekken…ik loop verder naar beneden, zet mijn voeten in het mulle zand…knipper met mijn ogen….kijk om me heen…knipper nog eens….en zie alleen het blauwe water, het turkoois van de branding, het neverending witte strand, wat bomen en struikgewas…and that’s it!!! Helemaal niemand….
    Read more