Singapore
Seletar

Reis nach Singapore

August 15, 2017 in Singapore ⋅ ⛅ 26 °C

Hüt sind mer fu Malakka fur Singapore. Mer sind am 6.30 am morge mit em Bus abgfahre. Alli sind sehr sehr müed gsi. Ich finds amigs immer so lustig zum ummeluege wie alli schlafed .. die eine het es plüsch tier die andere hend augeklappe oder es paar eifach es deckeli. Hüt gend mer wieder in es anders Land. Mer verlönd Malaysia und gend uf Singapore. S erste problem het scho mol ahgfabge bi de Grenze fu Malaysia. Eigentlich het mer det nur müse de Pass go stämpfle aber en chli doofe polizist isch zimli hessig gsi und het euse ganz bus zerst mol wieder zum bus pracht und het eus zerst mol 30 min lang en vortrag ghalte das mer immer mit em gepäck ufe müssti zum alles go zeige. De Punji het eus gseit er machi dah scho sit meh als 3 Jahr und mehr mals im Jahr aber er hegi dah nie müse mache ned emole de Bus fahrer het gwüsst das mer dah hetti müse mache. Allso sind mir alli nomol ufe und hend nomol dur d Pass Kontrolle chene und den s Gepäck go Scanne. Die bi de Pass kontrolle hend eus gfragt was segi wil sie euse Pass ja scho gstämplet heged.. und den hend mers gseit und die hend nur glachet. Also hend au die das chli als witzt ahgse. De wo gscannt het de het eusi gepäck zimli wenig intressiert. Er isch eifach chli am Zitig lese gsi. nach eppe 1h 20 min sind mer entli dur die erst grenze dure. Ihgrechnet für die hetted mer eppe 20min. Den sind mer zu de Grenze fu Singapore gsi. Uf Singapore derf mer kai Kaugummi, Zigarette, Alkohol oder pfefferspray mitneh. Aber das hend mir ja alli gwüsst darum hend mir nix fu dem dabi gha. Bi de Pass kontrolle isch eigentli alles guet gange. Den sind mer zum gepäck scanne cho. Dete hets au bi allne klappet ussert bi mir und bim Nicky. Mir hend beidi euses Zügs müse uftue. Sie hend mi zerst gfraget obi zigis debi hegi oder alkohol nd i ha bi beidem nei gseit den hends bi no nach droge gfragt und mini antwort isch wieder nei gsi den hends mi gfragt obi mer sicher segi und den hani ja gseit den sie so allso mer mached jetzt de rucksack uf. ( I dem moment hani mi gfragt wie ob ich wie en junkie usgsee:'D) Uf jede fall hends den alles durchsuecht und nüt gfunde sie. Und wils chli es chaos gmacht hend hanni alles wieder derfe ufrume.
      De Punij het eus gseit das wens dene a de Grenze in Singapore chli langwilig seged oder wens grad lust dezue hend den paltets eifach eppert und stelled dem chli frage... Bi dere grenze hend mer au eppe 1h45 gha am schluss eig hetted mer nur 45 min zit gha wil de Bus nur so lang wartet aber er het uf eus gwartet wil mir usnamswis sini einzige gest gsi sind. Mit chli Ziit verzögerig sind mer den am spötere namitag in Singapore ahcho. Mir hend alli en riese Hunger gha und sind zerst eppis go esse bevor mer ihchekt hend.
      Üses Hotel isch ufeme Campus fu verschidene hochschuelen. Gegenüber hend mer grad eh Kunstschuel und mer gset sehr viel wo au so usgsend wie künstler. De Alex d Nadia und ich sind den uf dene Campus nochli go umelaufe. Nachher sind mer den au no is Hotel und ich bin no schnell an Pool gange wo mer im Hotel gha hend.

Seletar