South Africa
Die HEl

„Highway“ to Hell

March 3, 2021 in South Africa ⋅ ☀️ 27 °C

In Capetown hän mr nach südafrikanischem Deal :-) unser grosses 4WD Auto abgholt und hän no es paar Dääg d’Stadt gnosse.
      Deal dorum: Mir hän genau es Auto usgseucht ( E Toyota Fortuner) und zahlt.
      Wo mr im Depot am Flughafe ako sin hän sie uns s’Auto ganz genau erklärt, aber wie me s’4WD benutzt hän sie nit erwähnt. Wo denn d’Andrea sie druff agsproche het, hän sie gseit, ah 4WD het das Auto nit, es duet ihne sehr leid, aber hüt hän sie kei 4WD Auto zur Verfüegig.🙈😳 Thats South African.
      So hän mir abgmacht dass mr am nöggschte Daag dr 4WD bekömme. Das het au klappt, es isch zwar e Ford Everest, aber mir sin zfriede drmit.

Unseri Reis goht wieder in Norde, s’Ziel öbbe inere Wuche isch Namibia.
      Eimol meh hän mr e Zwüschestop bi dr Renate und em Michi in Prince Albert gmacht. Es isch scho e bitz wie es Heicho.
      Do mr jetzt e Allradauto hän, hän mr dr „ Highway“ in the Hell könne woge😉.
      Via Swartbergpass isch dr Abzwieger links in „Die Hel“ abboge. D’Stroos isch vo Gravel über Stei, Sand, Wasser durch Täler und sehr steil über Päss gange. Es isch e rächtigi Useforferig gsi, d’Stroos isch amigs genau so breit gsi wies Auto, und für 37 km brucht me gueti 2h bis me hinde im Tal isch. S’Tal isch 20km lang und öbbe 600m breit, bekannt au als Gamkaskloof.
      D’Bewohner im 1840 hän dört hinde gläbt und Abaut. Mit ere Karavane vo Esel sin sie tagelang übere Pass nach Prince Albert gloffe, zum Rohmaterial zum bauen go hole.
      Vo dr Regierig hän sie denn e Stroos beatreit in ihres Tal, die hän sie im Johr 1962 au beko. Einestages wo e Tierinspektor het miesse ins Tal fahre het er bi Akunft gseit, dass sini Fahrt do hintere d’Höll gsi isch. Dorum het s’Tal dr Übername „the Hell“ beko.

Als Fahrer goht me scho kli dur d’Höll und muess sich total uff d’Stroos konzentriere. Als Bifahrer ka me e wunderschöni Natur gniesse vo Blueme, Strücher bis zur karge Steilandschaft.
      E wahnsinns Witsicht über die Täler und Bärge.
      S’Gamkaskloof-Tal stoht hüt unter Denkmolschutz.

Dag 9 - Gamkaskloof

January 24, 2017 in South Africa ⋅ ☀️ 29 °C

Hier is die mense en stories verweef, en tussen tannie Annetjie en oom Bennie Joubert, hul seun Pieter en skoondogter Marinette (plus twee slim kinders, Beon en Mia), gesels ons ou stories en ver, van uitstap dorp toe, donkies, vloed, padbou - en turksvypluk. Tusse deur torring Koejawel die hond gedurig met Oinkie die vark.Read more

Die HEl