South Africa

Fietsdag 6 : Oudtshoorn - Prins Albert

January 5, 2019 in South Africa ⋅ ⛅ 23 °C

Afgelegde weg: 70.7km
    Hoogte meters: 1294m

Zwaarste rit tot nu toe maar ook de mooiste. Beklimming was onverhard met laatste 200m van de klim waren het zwaarst omwille van combinatie van slechte weg en stijltegraad. Eens boven dachten we een eitje grotendeels afdalen tot in Prince Albert, een typisch weg renner gedachte waar je hier gelemaal niets mee bent. Afdaling was zwaarder dan verwacht omwile van de slechte weg. Morgen moet we de Swartberg pas klimmem aan de anderekant om naar Caltzdorp te kunnen gaan.Read more

Prince Albert_Oase in der Wüste

December 17, 2020 in South Africa ⋅ ⛅ 24 °C

Eigentlich wollten wir heute endlich wieder mal den Swartberg Pass überqueren. Eine Tafel in Oudtshorn wies uns aber darauf hin, dass der Pass aufgrund strassenbaulichen Massnahmen geschlossen ist. Bereits letztes Jahr konnten wir aus diesem Grund nicht über den Pass. Etwas enttäuscht nehmen wir die ebenfalls schöne Strecke durch die Schlucht in Angriff. In Prince Albert angekommen, meinte dann unser Host, dass die in Oudtshorn wohl einfach aus Bequemlichkeit die Tafel nicht entfernt hätten. Der Pass ist also offen und wir beschliessen ihn am nächsten Tag von Prince Albert aus zu machen. Für unsere geplantes Tagesziel spielt das glücklicherweise keine Rolle.Read more

e Wuche in Prince Albert

December 30, 2020 in South Africa ⋅ ☀️ 27 °C

Über die bekannti Route 62 sin mr vo Hermanus nach Prince Albert übere Swartpass gfahre. In Prince Albert sin mr ind Lodge De Bergkant.
    Die ghört dr Renate und d Renate het Johrelang mit dr Meli im Kantonspital Liestel gschafft. Sie isch in dr Personalabteilig gsi, wo sie nach 15 Johr kündet het und uff Prince Albert usgwanderet isch. Tja d’Wält isch klei und me trifft sich immer 2x im Läbe. ;-) Prince Albert isch e kleins Dörfli, bitzli im Landesinnere und in in dr Mitti vo gar nüt. Es het zwüsche 33 und 40 Grad dure Daag. Und es isch nonig Hochsummer.
    Do blibe mr zum Johreswächsel.
    Näbe fuule und gmietligge Dääg am Pool und Birdwatching hän mr au einigi Usflüg nach Oudtshoorn gmacht.

Mir sin uffd Cango Wildlife Ranch, hän iheimischi aber au exotischi nit südafrikanischi Tier kenneglernt. Mir hän sogar e Lemur dörfe strichle, dä isch eim uff e Schoss gsässe. Si hän samtweichi Pfote und liebe Bananesmoothies.

D’Cango Cave het uns bsunders beidruggt. Die Höhli isch eini vo de schönschte uff dr Wält mit unglaublich hoche Stalagmite und Stalaktite. Die sin mehreri Millione Johr alt. Me ka 600m wit in d Höhli laufe.

Uffere Strausse Ranch sin mr au go e Bsuech abstatte. D Strausse sin die gröschte nitfliegende Vögel uff dr Wält. Sie wärde 2-3m gross und über 200 kg schwer. In 3 Sekunde isch ihri Gschwindigkeit vo 0km/h uff 70km/h. Kunnt so eine entgege grennt, kunnt me mit wägrenne also nit wit. Denn legt me sich flach uff e Bode, bättet und hofft dass sie über eim drüber renne. So e Kralle in ihrne Zeche ka ohni Problem e Mensch komplett uffschlitze. Mir hän erfahre, ass nur grad dr Leu und dr Gepard si könne risse, alli andere Tier könnes nit mit ihne uffnäh.
    Sie sin keini gschiedi Tier. Es Aug ( 60g) vomene Strauss isch grösser wie ihres Hirni (40g).
    Frässe duet e Strauss Körner, Gras, Frücht und Stei. D’Stei ässe sie dass sie d’Nahrig im Mage könne zermahle, do e Struss keini Zähn het.
    Vo eim Strausseei könne 18 Mensche drvo ässe und isch so viel wie 24 Hühenereier. Zum koche bruchts 1 -2 Stund. Mir hän sogar die früsch gschlüpfte Strausse-Babies dörfe go aluege, so siess. Züchtet wärde si vorallem wägem Fleisch und em Läder. Mir häns is nit näh loh und dört no e Strausse-Steak gässe, so früsch kömme mir dänggs nie wieder drzue.

Südafrika

April 18, 2019 in South Africa ⋅ ☀️ 19 °C

Im Garten beim Abfall gefunden na mal sehen was der Zoll dazu sagt

Dag 10 - Prins Albert

January 25, 2017 in South Africa ⋅ ☀️ 25 °C

Buite die dorp dié kant toe, en daai kant toe, van Weltevrede-vyeplaas na Blaauwkrantz-bokplaas. Die mense wat hier lewens uitkap, of dit nou in die boorde of skaapkrale is, verryk ons met hul wyshede. Dankie aan die De Klerks en die Van Hasselts.Read more

Prince Albert