South Africa
Signal Hill

Clarens und Bloemfontein

February 12, 2021 in South Africa ⋅ ⛅ 27 °C

Unseri Reis goht langsam wieder zrugg in Süde richtig Capetown.
      In Middelburg hän mr e overnight-stop iglegt, bevor mr denn witer zum kleine Künstlerdörfli Clarens gfahre sin. Klar het me dört kei normali Lodge. Mir sin für 2 Dääg in Zigünerwage Esmeralda izoge.
      Vo Clarnes us sin mr zum Golden Gate Highlands Nationalpark. Dr Park zeichnet sich bsunders über die orange und okerfarbene Sandsteifelse us, wo über die griene Graslandschaft rage.
      Mir sin uff e höchsti Berg uffe gwanderet (und au klätteret) und hän die wahnsinns Landschaft gnosse.
      In däm Nationalpark hän mir s‘erschti mol Wiss-Schwanz Gnus gseh. Sie gsehn speziell us, dr Körperbau vome Gnu, d‘Hörner gsehn mehr wie die vome Büffel us, d‘Mähne glicht die vome Zebra und im Gsicht hän si e abstehende Hohrbüschel. Leider hets in ströme grägnet, dorum ischs Foti nit so klar.
      Au dr Schabrakenschakal isch uns übere Wäg gloffe.

Nach 2 Dääg hän mr alles wieder zämepackt, mir sin langsam Profis im Packe und zittlich unschlagbar😂.
      Witer isch d’Fahrt in d’Stadt Bloemfontein gange. Isch die sächst gröschti Stadt in Südafrika und d’Hauptstadt vo dr Provinz Free State. Es läbe ca. 256.000 Iwohner in dr Stadt. Obe uff em Naval Hill stoht die grossi Statue vom Nelson Mandela. Au d Ussicht uffd Stadt isch schön vo däm Hügel us und Fuessgänger hets au einigi unterwägs😉

Schweren Herzens hän mr hüt unsere Toyota Yaris Flizzer nach 7’900 km miese abgäh. Sie hän behauptet me mies e Service mache, obwohl bim Display nüt ufglüchtet het. Mir hätte en also gärn bhalte bis wieder retour nach Capetown, aber är het dringend neus Öl brucht. So hän mr nach e kli Vrrhandle e neue Ford Flizzer beko und reise mit däm witer. Isch e SUV, jetzt gsehn mir d‘Schlaglöcher besser :-) Hoff är erwist sich als genauso zueverlässig wie dr aToyota.

Signal Hill