Spain
Arriaga

Vitòria, amics, pintxopote ❤️

July 5, 2018 in Spain ⋅ 🌬 19 °C

... Arribem a Vitòria. Ens costa una mica aparcar al barri de la Sònia. Ho aconseguim. Els seus pares ens conviden a berenar i xerrem una mica de tot i al cap d'una estona sortim a passejar pel casc antic. La Sònia ens fa de guia i ens explica moltes cosetes. Després, tornem al barri i anem de "pintxopote, que justament el fan els dijous. A cada bar ofereixen dos pintxos a escollir amb una beguda petita per 1,5e. I fem ruta. Ho gaudim el que ens deixa L'ian. Ell s'ho passa bé, perquè també ha vingut l'amiga Sònia de la Sònia i s'han ajuntat una colla de nens. Al final, acaba molt accelerat I costa un munt que s'adormi. No sabem si quedar-nos a Vitòria a dormir o seguir la ruta. Al final, per que L'ian s'adormi, seguim. Anem a dormir a San Juan de gaztelugatxe. Com sempre ens donen les tantes i es fosc. No veig el camí, pero estic segura de que demà ens llevarem amb unes vistes espectaculars. ❤️Read more

Arriaga, 01013