Spain
Barranco del Torrent de Gene

Cambrils

October 2, 2017 in Spain ⋅ ☀️ 23 °C

Die letschti Wuche heimr in Cambrils, mitr ETG Bärn (Chiuchgmeind vor Dana), vrbracht.
      Mir si mega härzlech ufgnoh wordä, hei super fein ggässä im Hotäu vom Estival Eldorado Resort, viu gsünnelet am Strand, Meerschwümm gnossä, Beachvolley gspiut, tolli Gspräch gfüehrt, Gmeinschaft gnossä u ganz starch Gottes Liebi u Güeti dörfä gspürä (speter meh zu däm).
      Da mir miteme kaputtä Alj si da härä cho, isch klar gsi, dasmrne am Mänti it Garage bringä. So heimr fr die ganz Wuche kehs Daheim gha u hei Ungerschlupf bide Schwostä vor Dana u bi 2 guete Fründä usdr Gmeind gfungä. Da z' Hotäu überbuechet isch gsi, heisi die 4 Frouä ine Villa usquartiert u so heimr die Chancä gnützt u si zersch no 2 Nächt im Alj ufem Villaparkplatz gsi u när, wo dr Alj furt isch gsi, heimr üs zersch ufdr Terrassä äs Plätzli gsuecht. Da mir aber zimlech unruhig hei gschlafe (Spinneleangst bir Steffi & Rasäspränklerattacke), heimr üs entschide, üses Schlafgemach inezverlegä. So heimr die witere Nächt ufem Sofa und ufdä Mätteli vrbracht.
      Jedä Tag simr nacheme inspirierendä Preach vor Livi (Schwoscht vor Dana), ab ah Strand gah badä, sünnelä, gsprächlä u spörtlä. Am Aabä heimr chönnä as Buffet gah schlemmä u hei när dr Tag mit verschidenä Spiu lah usklingä.
      Am Mittwuch simr no dr Märit vo Cambrils u z' Stedtli gah bsuechä. Ganz äs hübsches Plätzli!
      Am Friti hät eigendlech dr Alj abhoubereit söue si, waser du aber schlussendlech doch nid gsi isch... So simr vorerä Useforderig gstange: mir hei es nöis Daheim brucht fr no witeri 2 Nächt, wüu d' ETG am Samsti abgreist isch. Nach langem Hin- und Här heimr üs entschidä, dassmr ufnä Camping göh. Z' Wätter het abr leider nid ganz e so mitgspiut u het ä liechtä Rägä u Cheuti gschickt. Wägä denä Umstäng isch ar Dana u ar Steffi d' Abentüürlust u d' Fröid am Zäutlä vrgangä u mir hei üs sehr nach üsem Alj gsehnt. Nach verschidenä Tipps u Ratschleg vo wiisä Lüt, heimr arä Familie aaglüte, wo d' Dana d' Tochter letschts Jahr z' Cambrils het kenneglehrt u wo ä eigeti Villa ufem Gländ hei.
      Prompt heisi üs Ungerschlupf gwährt u si so üsi Retter in Not gsi. Ä riiisä Sägä!
      Zudem heimr üsi Chistenä mit üsne paar Habseligkeitä im Gepäckruum vom Hotäu chönnä deponierä! Estival Eldorado Resort – sehr empfählenswärt! Super feins Buffet u sehr fründlechi Lüüt.
      So heimr no 2 witeri Täg in Cambrils vrbracht u si no einisch is Stedtli füre. Dert heimr üs no mit Souvenirs iideckt (z.B. im "Ale-Hop", ä sehr kuulä Ladä) u hei no Glace ggässä; unger angerem Peanut/Honey – wäutsguet!
      Widr zrügg ir Villa, heimr einisch meh gmerkt, wie chli d' Wäut isch, wo am Tisch vo üsnä Gastgäber praktisch Nachbarä vo üs hockä – ä Familie vo Bümpliz. Augemein si üsi Gastgäber u ihri Gest (es isch no es Paar vo Dütschland bi ihne gsi) mega offeni, härzlechi u totau kuuli Lüüt u mir hei üs sehr wiukommä u wouh gfüuht.
      So isch Mänti wordä u d' Spannig, obmr dr Alj chöi holä odr nid, isch gstigä. Dr Dave isch ufd Reception gah aalüte u när mit super Nöiigkeitä zrüggcho: mir hei dr Alj am Mittag chönnä gah holä!
      So si d' Dana u dr Dave vor Garage abghout wordä u hei när dr Alj widr ganz zruggbracht. Mir si is Hotäu üsi Chistenä gah holä u hei aues widr packt. När heimr üs vo üsnä Retter in Not verabschidet u si los Richtig Madrid.
      Uf zimlech haubem Wäg, nämlech z Zaragoza heimr ufeme Camping übernachtet.

Übrigens: vodä Unruhä z' Barcelona u augemein z' Kataloniä heimr näbst Wahlplakat nüt gmerkt. Wasmä glich het gseh isch, wie gspautä ds Land isch. Chuum heimr Kataloniä vrlah, isch ihri Flaggä vrschwundä u Spanieflaggä si überau z' gseh gsi. Und sehr hüfig isch ä riesigä Stier näbdr Outobahn ufdä Höger gstangä – majestätisch u vouer Stouz luegesi übers Land.

Barranco del Torrent de Gene