Spain
Camaleño

Here you’ll find travel reports about Camaleño. Discover travel destinations in Spain of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Enforced socialisation

June 2 in Spain

No escape from being sociable, or at least pretending. In a fit of optimism signed up for the day trip in to the Picos & swiftly regretted it afterwards but it'll do me good... Grudgingly particpated in the market activity - speculated that if aliens were amongst us would we be able tell them apart from some the bizarre looking things that were on display in the seafood stalls. For all we know some Spaniard is chowing down on an emissary from Alpha Centauri & he thinks it's a crab. My mind wasn't focussed. The day trip was to take in 2 stops - Potes, a mountain village(ish) & Fuente de, a cable car up into the Picos proper. On the way we went past the village we'd be staying in so that would give me a little navigational help. The road to Potes was windy, bendy overload but very dramatic. On arrival it was already lunch time - not a fast process. Once done, inevitably the tower with a view had closed for the day. Ho hum. Took a walk along the river & mooched around town. Still - should be views in the Picos - assuming the cloud holds off - bit hit & miss (showers & sun in Potes) The cable car sped us upto the snow level (temp going down from 21 to 12) & thankfully some stunning views of the mountains & the alpine pastures. Weird to think of snow in Spain in June. Only time for a little walk around & then back down. Both places deserved longer really - the joys of coach party day trips.Read more

Fuente Dé, Spain

July 9 in Spain

Bon dia des de Fuente Dé! Aquesta nit ha fet rasqueta I hem posat la calefacció... Ens llevem, esmorzem al merendero, fem el dinar, recollim I pujem a buscar el telefèric. Ingènuament ens esperem que hi hagi poca gent. Ens equivoquem... Hem de fer cua... I L'ian no es porta gens bé. I el pitjor és que la cua de comprar el tíquet és una I encara ens queda una altra cua per agafar el telefèric. Keep calm. La part bona de tot això es que entrem els primers al nostre telefèric. Podem veure-ho tot des de davant. Em fan mal les orelles del canvi d'altitud! Més de 700m de desnivell en 3 minuts. Un cop a dalt flipem molt amb les vistes i ens n'alegrem d'haver agafat la jaqueta perquè fa rasca. Comencem a caminar i L'ian no vol caminar... Vol anar al seu aire... Para a observar cada pedra del camí... No vol caminar. Quan li diem que puji a l'esquena li falten cames. Caminem bastant... I hi ha neu! Hem de trepitjar neu una estona! No ens ho esperàvem! Hi ha bous, i llacs i gent escalant. I no trobem quin és exactament el camí per arribar al refugi hotel que volem. Preguntem a varies persones que estan igual de perdudes. Al final decidim girar cua, al cap i a la fi hi ha previsió de pluja i ja portem 4km caminant. Ara se'l penja el Iuri a l'esquena. Esta dormint... Se li cau el cap pels cantons... Encara hem de trobar la manera de que estigui a la motxilla còmode mentre dorm. Al final ens parem a dinar abans d'arribar al telefèric. A un prat... Molt maco, amb unes vistes increïbles... I ple de bitxos!!! Mentiría si no dic que em molesten i que no els trobaré a faltar gens quan acabin les vacances.... I L'ian es desperta i dins amb nosaltres. I des d'allà fins a basic camina de la mà! Això si, he cantat tot el meu repertori de cançons infantils jaja... Fem un milió de fotos. Un cop a baix ens quedem al bar fent el cafè i observant els corbs, que n'hi ha per parar un tren. Els hi donem kikos per poder fer-los una foto decent... Però no ho aconseguim gaire. Tastem les corbatas, un brioix de pasta de full... Que no mata, la veritat. I després anem a visitar l'exposició dels 50 anys del telefèric. Li comprem un telefèric de joguina a L'ian i tornem a baixar. Un cop al pàrquing... MER-DA!!!!!! La calefacció s'ha quedat encesa a tot drap mentre érem a dalt. Hem llençat menjar... S'han despenjat coses... I fa una calor insuportable...... Acabem de recollir, ventilem I marxem. Continuarà...Read more

Počasí sice stálo za to udělat si odbočku na vyhlídku Mirador de Llesba, ale strach nám to nakonec nedovolil (když jsme viděli ty srázy pod námi a navíc bez svodidel, hodili jsme zpátečku). I když náš příjezd byl opravdu sebevědomý a všem na odpočívadle vyrazilo dech, jak se s naším Leonem nebojácně řítíme nahoru... O to více pak koukali, když jsme po 150 metrech couvali zpět. 🙈

Brez

August 3, 2016 in Spain

5,4 km dlouhá procházka nad vesnicí Brez. Příjemná alternativní varianta, když jsou všude Španělé :-). I tak to byl v tom žáru celkem výkon. Zdraví vás "rudá lopatka" Martina a "brzy sloupu čelo" Jirka. Kódová jména nás chytla (a možná trochu i to sluníčko). Po cestě jsme se v euforii (či deliriu) přejmenovali na September (dlouho byla ve hře i Spring:-)) Fejfarovou a June Fejfara... 🙈

Mogrovejo, Spain

July 8 in Spain

Segona parada d'avui. Anem a petar a aquest poble gràcies a la noia d'informació, que ens el recomana. Va ser guardonat amb el premi "pueblo de Cantabria 2017" per la seva tasca de millora de carrers i de la vida dels seus habitants en general (que no son gaires jeje) és un poble medieval molt bonic, és una estampa. La serie de Heidi es va inspirar en ell per fer algunes escenes. Però en 10 minuts el tens vist. Ara si, marxem cap al pàrquing del funicular, a Fuente de. Encara que diu que no és pot, hi passarem la nit, per llevar-nos d'hora demà I pujar a la muntanya. El Iuri fa el sopar i. Dinar per demà. Sopem fora, amb una mica de fred però molt bé. I abans de dormir, sortim a veure les estrelles. Quina passada, el cel PLE. Bona nit ❤️Read more

Santo Toribio de Liébana

May 10, 2017 in Spain

Heute haben wir einen Tagesausflug nach Santo Toribio de Liébana gemacht. Leider war das Kloster schon in der Mittagspause, als wir ankamen, und unser Bus zurück fuhr los, bevor es wieder öffnete. So kamen wir trotz Heiligem Jahr nicht zu einem vollkommen Ablass.

Picos de Europa

August 16, 2016 in Spain

Die faulen Tage in Bilbao sind vorbei, nun geht's wieder in die Natur. Klettersteig war heute, dazu ein Heiratsantrag und ein neuer Niveautiefpunkt. Sagen wir manchmal, aber nur manchmal sind unsere Witze selbst uns zu krass. Aber nur so kommt man zu den wirklich guten Witzen.

Ein kleiner Tipp nebenbei für alle Klettersteigfreunde: der Weg runter is immer viel gefährlicher als hoch. Und dort könnte auch mal jemand ne Runde durch fegen.Read more

Peña Vieja

August 17, 2016 in Spain

Einer der höchsten Berge dieses Gebirges. Warum machen wir das? Ein entspannter Spaziergang am Meer würde doch auch gehen.
    Aber nö, wir stehen auf sowas. Und während der Schweiß von Händen und Gesicht tropft, arbeiten wir uns Schritt für Schritt nach oben.
    Interessanterweise habe ich versucht, nach der Besteigung in den Pyrenäen, auch mal nur einen Tagesrucksack zu packen, und bin wieder mit so einem Riesending unterwegs...woher kommt dieses ganze Zeug?
    Gut, andere laufen hier in Turnschuhen hoch, was ich auch nicht ganz verstehen kann.

El càmping està molt bé. Sóc la primera que em llevo. És el primer día en totes les vacances que L'ian dorm més que jo. Inèdit. Amb tota la calma del món em dutxo, em depilo, em poso les cremes... I quan torno a la furgo, encara dormen!! Són quasi les 10h. Decidim que anirem a esmorzar al bar i ha estat una bona decisió, perquè està tot molt bo. Croissant, pa de pessic, pa de poble, el cafè, tot molt bo. I per menys de 8e tot. L'ian juga una estona amb les joguines de fora, bastant fetes pols, la veritat i després ja marxem a recollir. Abans, buidem aigües i en posem i dutxo a L'ian. Decidim que passarem el dia a Potes i que demà, amb la calma ja pujarem als picos. Anem a la oficina d'informació, i després busquem un lloc guai per dinar. I el trobem. "La soldreria" es diu. Quin bon rollo de lloc!!! Ens atenen molt bé i menjem de luxe, és un lloc molt curiós. L'ian es fa la gran cagada a sobre i empastifo mig lavabo per rentar-li. Segon calçotet que va a la les escombreries .... Marxem a donar una volteta per Potes i després a Mogrovejo. Continuarà...Read more

Camaleño, Camaleno