Spain
Christopher Columbus House

Santa Ana

February 4, 2018 in Spain ⋅ ⛅ 18 °C

We gaan naar het artisanale marktje aan de kathedraal waar houten souvenirs, juweeltje met vulkaansteen, lederen sandalen en broekriemen, zoetigheden en fruit uit de bergdorpjes verkocht worden.
      Het vroegere stadhuis rechtover de kathedraal is na restauratie geopend en daar gaan we ook mee naar binnen, je kan alleen met gids dit gerestaureerd gebouw bezoeken. Daarna even naar de soundcheck van de Canarische groep die vandaag optreed, we blijven niet zitten want ze treden pas op om half 1 en zonder dansers.
      Met de bus terug en aan de Club Nautico gaan we uiteen, Greta naar de familie Hernandez en ik wandel terug naar Dirk, het eten staat klaar en het is schitterend weer. Zo wensen we het al heel de voorbije periode: 24gr en zon die slechts af en toe achter een wolkje schuilt.
      Rond 5u is dit weer voorbij en komt Greta nog een laatste keer UNO spelen tot we afscheid nemen want zij gaat inpakken en morgen terug naar huis.
      Wij kijken naar Gala de Reina infantiel, kinder carnaval koningin, we vinden het niet leuk dat het weeral begint te regenen. Voordeel: geen nachtlawaai!

Christopher Columbus House