Spain
Las Palmas

Here you’ll find travel reports about Las Palmas. Discover travel destinations in Spain of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

• Day4

Hitgyüli Lanzaroten

September 24, 2017 in Spain

Ma gondoltam keresek egy misét, sokminden van amiért hálát adhatnék. Sajna sok fórum nem volt a segítségemre ebben de nagy nehezen kikukáztam hogy 11-kor a sun palaceban van a mise. Már a kitáblázás gyanús volt. (Lsd fotó) Aztán a power point prezentációra írt infók közös kvzásokról, ebédekről. Aztán kiderült hogy én valami nagyon más helyre tévedtem mint ahova szerettem volna 😀

• Day2

Cueva de los verdes

September 22, 2017 in Spain

Ma elautókáztunk a sziget másik végébe hogy megnézzük mit találunk arra, na jó, odafele még célirányosan mentünk. A Cueva de los Verdes, vagyis a Zöld barlang, az egyik legfőbb látnivalója Lanzarote szigetének. Mintegy háromezer évvel ezelőtt, a La Corona vulkán kitörésekor a lávafolyam alakította ki

• Day2

Hazafele Eriket magával ragadta a vadnyugati hangulat, amit Lanzarote áraszt és elkezdett a hegyek között random kocsikázni. Ismertek, relatíve rosszul tűröm az elôre nem tervezhető dolgokat, így itt is kicsit szótlanul gubbasztottam a kocsiban. Hiba volt, a rally egy csodás kilátóhoz vezetett, valószínű magunktól sosem lyukadunk ki itt.A Mirador del Rio 1973-ban épült. Korábban ugyanis egy ágyúraktárként szolgált, ezen a helyen őrizték a Kubáért folyó háború ágyúit is. Többek között ideális hely volt, hogy hamar észrevegyék a szigetre érkező kalózhajókat. Ittunk egy kávét és a hotel fele vettük újra az irányt.Read more

• Day4

Szóval az úgy volt hogy Katától kapott nászajándék instrukciói alapján itt kellett volna ebédelnünk. De annyira bőséges reggelink volt hogy az ebédet kihagytuk de a parkba ellátogattunk. Ez Lanzarote legérdekesebb, első számú látnivalója. Ezen a teruleten 1700-1800 as években 100 vulkánkitörést regisztráltak . Sajnos gyalog nem igazán lehet irt túrázni, egy busz visz körbe a területen. A fotók nem adják vissza a látványt.
    A buszút végével különböző -vulkán hőjét felhasználó show elemmel szórakoztatják a népet. A vulkán tetején pedig az étterem, az El Diablo található, és a vulkán, amelyre épült, még aktív. Különlegesség, hogy az étterem közepén egy 8 m mély “kút” tátong. Az ebből feltörő hő felett grillezik meg a húsételeket. Menő... Nono Ti mindenképp teszteljétek ha jöttök!

• Day6

Dive college Lanzarote

September 26, 2017 in Spain

Hát és végül méltó befejezése utunknak: a naszajandekba kapott merülés Alexával. Eriknek ki kellett hagynia, de nekem felejthetetlen élmény volt! ❤️ fotók cdn, ha hazaértünk feltöltöm!

Provincia de Las Palmas, Provinz Las Palmas, Las Palmas, Les Palmes, Província de Las Palmas, Province de Las Palmas, As Palmas, ラスパルマス