Sri Lanka
Bentota River SPB

Bentota

March 8 in Sri Lanka ⋅ ⛅ 31 °C

Après une nuit très chaude, nous rejoignons Bentota ce matin.
      Il fait tellement chaud c'est insoutenable, on ne fait rien on est juste là assis et on ruisselle du front jusqu'aux jambes.
      Alors un repas du midi et plage !
      Pour la première fois on voit et sent la fleur du monoï 🌺 mmmhhhh !!!! 🥰 Ça sent si bon si fort.

La journée s'achève, nos hôtes sont entrain de nous préparer à manger 😋🙏🏽 on loge chez une famille qui a construit des petites cabanes dans leur jardin c'est tout mignon.

Groooos bisous qui collent ❤️

"Hin"

November 2, 2023 in Sri Lanka ⋅ 🌩️ 28 °C

Unsere Anreise ist lang und an sich schon ein Abenteuer. Der Flug läuft problemlos, danach wird es aber spannend. Es braucht starke Nerven alle Tuk-Tuk-Fahrer in den Wind zu schießen, fehlenden Stolz dann doch einen zu engagieren, einen ständig hupenden Bus und ein fast auseinander fallenden Zug, um uns ans Ziel zu bringen. Aber es lohnt sich, allein schon die wilde Zugfahrt bietet tolle Ausbicke aufs Meer und Einblicke ins Leben auf Sri Lanka. Müde aber glücklich kommen wir in Bentota an, ein kleines Dorf am Meer in dem wir jetzt drei Nächte bleiben werden.Read more

Traumhaft

September 29, 2019 in Sri Lanka ⋅ ☁️ 27 °C

Wir hatten noch 2 Tage zur Verfügung und haben entschieden uns vor dem Trip nach Myanmar mit reichlich unbekannten noch mal 2 schöne Tage zu gönnen. Wir haben in einem traumhaften Hotel eingecheckt und die Tage bei meist bestem Wetter in vollen Zügen genossen. Lernen an einem über 50m langen Pool. Die Kids hatten ein eigenes Zimmer und Pausen gabs in den den Wellen und beim Sandburg bauen.Read more

Strandtag bevor wir morgen weiterziehen

April 8, 2023 in Sri Lanka ⋅ ☁️ 28 °C

Den heutigen Tag begannen wir mit einem leckeren Frühstück auf unserem Balkon. Im Hintergrund die Palmen 🌴, leckeres Obst 🍉 und warme Temperaturen. Daran kann man sich schon seeeehr schnell gewöhnen! 😅

Anschließend packten wir wieder unsere sieben Sachen und liefen zum Strand, wo wir den restlichen Tag mit Baden, Sandburgen bauen, Eis essen und Schlafen verbrachten! Der Himmel war heute bedeckt, was auch mal angenehm war. Geschwitzt haben wir trotzdem 🥵 Mehr gibt es heute eigentlich nicht zu berichten. Morgen fahren wir weiter. Immer am Meer entlang 🌊

65km stehen auf unserem Fahrplan! Die erlaubte Höchstgeschwindigkeit liegt bei 40km/h. Wie lange wir dieses Mal brauchen, werden wir dann sehen..😅👍🏽

Ach ja, ich habe uns heute Abend schnell etwas zu essen aus dem Restaurant geholt. Das liegt genau ein paar Meter an den Bahngleisen, die man entlang gehen oder überqueren kann. Jedes Mal wenn der Zug kommt, erschreckt man sich fast zu Tode durch die Sirene! 😃

Bentota river

February 25 in Sri Lanka ⋅ ☀️ 31 °C

Am Sonntag morgen früh um 7 Uhr wurden unsere" Häschen" und wir von Tony, Chef von Tony sri lanka tours, abgeholt. Mit ihm haben wir in den beiden vorherigen Urlauben unsere Ausflüge und Rundreise gemacht. Auch unsere Freunde hatten grad eine 5tägige Rundreise mit 2 guides von Tony beendet und waren total begeistert!
      Wir fuhren alle zusammen gut 1 Stunde Richtung Norden zum Bentota river ,um dort eine Fluss Safari zu machen. Zu sehen gab es viele Mangroven, Krokodile, Affen ( die sich aber nicht mehr mit Futter anlocken ließen. Da waren wohl viele Touristen vor uns da ) und sogar den Eisvogel sahen wir.

Bentota: Bawa, Bawa & Pauschaltouris

December 10, 2023 in Sri Lanka ⋅ 🌧 28 °C

D Zugfahrt entlang ar Küste het e gueti Stund duret. Das’s ziemli grägnet het und di grossä Türe offe si gsi hei es paari e schöni Abchüelig gnossä. Dr Samosa-Vrchäufer het dr Yännu knapp vrpasst abzfah und eine het no mitere viu z lute Stereoalag gsunge, drum simer froh gsi womer in Aluthgama acho si.
      Vo dert ischs mitm Tuktuk nid lang gangä bis mr bi üsere Unterkunft in Bentota si acho. Dr Suresh het üs i Empfang gno, mir hei sini letzte zwöi vo dene 6 Zimmer buechet gha. Vo de grümige Zimmer im 2. Stock het me e Blick ufs Meer chönne erhaschä und da üsi überdachte Terrasse näbenand si gsi heimer gad mitemne Jässli dert gstartet. Nach däm mr üsi grossä Bier glärt hei gha und z Wetter immerno nid besser isch gsi, heimer üs entschiede o gad im Restautant vom Suresh z ässä. Z Curry isch mega fein gsi, d Laura und dr Yännu hei o ihre Wunsch vor Unschärfi chönne ibringe.

Am nächste Morge isch dr Yännu bereits wieder früeh am Morgä dr Strand abgloffä. Bim gmeinsame zmörgele heter de vo sine Bekanntschafte vrzeut und mir hei gwüsst a wele Egge vom Strand mr wei nachere Liegi go sueche.
      Vor Unterkunft sis es pasr wenigi Minute z Fuess am Bahnhof vrbi über d Gleis gsi bis zum Strand. Dert heimer bi eire vo viune Hotelalage üs ufne Liegi ungerne Sunneschirm knallt. Das ersch gäge Abe wieder gueti Wäue fürs Surfe sött ha, heimer de umeplegeret u üs im Meer abküehlt. Gäge Abe hei sech de dr Yännu und ig uf dä Brätter probiert z häbä. D Bedingige si nid gad top gsi und vilech ischs o no chli a üsne Fähigkeite gschitteret. Immerhin heimer chli paddlet, damit mr nid numä vom ässe müesse schribä :)

Nach dere Session heimer Lust gha ufnes Bier plus hei d Laura und ig unbedingt öbis müesse usdrucke. Dr Zuefau hets wöue das o hie dr Geoffrey Bawa es Hotel boue het. So simer de mit üsne Badhose undemne Tshirt i die 5-Sternalag spaziert und hei ar Poolbar öbis trunke. Drzue heimer z Cabo mit de Jasscharte gspiut. Wo dr Barkeeper erfahre het wo mr husä, het sich usegsteut das dr Suresh, dr Manager vor Ungrkunft, i däm 5*-Hotel us Lifeguard schaffet. Da er u dr Barkeeper es igschwornigs Team si heter ihm gad aglüte und mir hei mit ihm gfacetimet. D Iskaffis und dr Erdbeer-shake si när sogar uf Huus gangä.
      Ar Reception, o ne wunderschön gstautete Rum mit farbiger Dechi, sisi de drna o no so lieb gsi um üsi Dokument uszdruckä und mit dene heimer üs ufe Weg zur Ungrkunft gmacht.

Am Abä hets wieder in Ströme grägnet. Da mr nid scho gad wieder am gliche Ort hei wöue ässä heimer de üs für die paar Meter glich usä trout. Trotzt de Rägejaggene hets üs i dene 3min im Räggä richtig vrschiffet. Bsunders mini Hosä hei trievt vor Nässi :)

Am nächste Tag hani mi vom Y. Schneeberger la inspiriere und bi o bereits vorem zMorgä dr rächt läng Strand abgloffä. Es isch bereits am 8ti am Morgä drückend heiss gsi, sogar ig ha scho gschwitzt :)
      Bentota het e schöne Strand und z Meer isch sehr agnähm zum Badä. Zum Surfe gits sicher besseri Spots. Was aber uffaut si die viele grossä Hotelalage und die dütlech höchere Prisä vrglichä mitm Rest womer drvor gseh hei. Dä Ort lebt vo de Pouschautouriste und mä gseht chum Rucksäck, drfür umso meh Koffer bi de Touris. O hie faut uf wie viu Russinne und Russe dases het. Verschidni Tuktuk-Fahrer hei üs vrrate das si nid gad so Fan drvo si…

Nachdäm Spaziergang und ere Duschi hani mit mine Kunpane zmörgelet und bi drna gad vom Nachbar mitm Tuktuk abgholt wordä. D Laura und dr Yännu heis vorzoge a Strand (Spoileralert: statt ga z brüne eher ga z röte) z ga während ig es paar Minute is Landesinnere zum „Lunuganga Estate“ bi gfahre wordä. Ds Grundstück het ar Familie vom Geoffrey Bawa ghört und är hets zu Läbzyte stetig usboue. Täglech gits dert für Interessierti Füehrige und d Rümlechkeite wärde hüt us Hotelzimmer vrmietet. Drum wird näbst sims aute „Wuchenend“-Büro/Atelier vorauem dr Garte besichtigt. Mit sim Brüetsch us Landschaftsarchitekt zämä heter sich mindestens so für d Pflanze wie für d Gebäude interessiert gha. Nachemne Schlagafau heisi dr betagt Awalt u Architekt dert pflegt und het ab da sini Zyt bis zu sim Tod im 2003 grössteteils dert vrbracht. Si ehemalig Butler het üsm lustig zämegwürflete Grüppli einigi Anekdote vrzeut während däm mr dert si umegschuenet. Drna hani no es Kaffi trunke u bi de mini zwöi Fründe am Strand ga ufsueche.

Nachdäm mr chli hingerem Strand öbis gässe hei und ig ändlech mini Liegi parat ha gha, hets de o scho fasch afa tröpfele. Früecher us di letzte Täg simer de zrügg zur Unterkunft und hei us Alternativprogramm dr Suresh nachemne Ort fürne Massage gfragt. „The best place for Massage in Bentota“ het üs gar nid so guet gfaue. Gstartet hei üsi Massagene ufemne Plastikstüehli und da die Absteukammere nid ganz dicht isch gsi hets üs vom Gwitter regumässig uf üsi gölte Körper tropfet. Immerhin ischs prislech, äuä uf Grund vo de vielne Pouschaltpuris, mindistens dopplet so tür gsi wie di letzte Massage womer hei gha :)

Immerhin heimer es paar Stories gha später bim Bier zum üs z amüsiere. Immerno glänzend vom Öl simer de när direkt ga zNacht esse. Einisch meh simer di Erste (u fasch einzige) imnä Resti gsi. Z ässe isch aber einisch meh top gsi, trotzt de fählende Lüt :)

Am nächste Morgä heimer nachm zMorgä üsi Rucksäck packt und sä deponiert. Bis Mitti Nami simer när nomau i ds chice Hotel wo dr Suresh schaffet ga liege und hei dert dr ganz Komfort vo Pool, früsche Tüechli und ere Duschi gnossä. Dä Tagesitritt het sich definitiv glohnt und so simer de um di 4i suber und erholt am Bahnhof, o entworfe von Geoffrey Bawa, gstande und hei ufe Zug nach Colombo gwartet.

Paradies in Bentota

November 8, 2023 in Sri Lanka ⋅ 🌧 29 °C

Heute stand wieder ein Hotelwechsel auf dem Plan. Und was waren wir froh diese Unterkunft zu verlassen 🙈 So schön der Außenbereich mit Pool war, so schlimm waren die Zimmer. Viel weniger Platz hätten wir gar nicht haben können. Unsere Wäsche trockneten wir über dem Bett. Es war das reinste Chaos. Außerdem fühlten wir uns - Zitat Conny: "als würden wir im Kartoffelkeller übernachten" 😅 Naja man kann nicht immer Glück haben.

Nach dem Frühstück wollten wir noch den Coconut tree Hill in Mirissa besuchen. Der lag nur wenige Gehminuten entfernt und wir hatten immer im Blick wie voll es dort war. Da der Regen gerade erst aufgehört hat, war jetzt die perfekte Zeit. Oben angekommen war ich so schweißgebadet, dass es unmöglich war Fotos von mir zu machen 😅 Aber der Fels allein tut es ja auch 😌

Unser Ella Kontakt organisierte uns wieder eine super günstige und angenehme Fahrt nach Bentota. Und in diesem Hotel war das absolute Kontrastprogramm angesagt: Die Zimmer waren riesig, modern und super sauber. Direkt anschließend befand sich ein verlassener, wunderschöner Privatstrand. Die Crew rannte sofort los und drapierte unsere Liegen und unseren Schirm. Soviel Service war uns schon fast unangenehm, weil wir es gar nicht mehr gewohnt waren. Wir haben das Zimmer direkt bis zu unserem Abreisetag verlängert.

Bentota

January 11, 2020 in Sri Lanka ⋅ ☀️ 30 °C

Après 1h de tuktuk fast and furious puis 1h30 de train à partir de la gare de Columbo nous voilà à Bentota après avoir loupé la gare 🚉 puisqu'au Sri Lanka il faut descendre directement sur les rails ! 😂🛤️
      Premier poisson très frais le soir, un régal 👌

Le lendemain, visite du plus grand Bouddha du Sri Lanka qui est rose (original) 22m quand même !

Visite du jardin d'herbes médicinales avec explications presque en français puis, vu que notre guide (gratuit on lui a rien demandé il nous a suivi) veut nous amener voir tout ses copains, il nous dirige vers une fabrique de bijoux 💍

Ensuite direction la plage où nous louons des transats et sieste en attendant le coucher du soleil ☀

Das Ende naht...

September 30, 2019 in Sri Lanka ⋅ ⛅ 29 °C

Nach einem ausgiebigen Frühstück direkt am Strand setzen wir uns für einige Stunden in den Bus nach Negombo. Hierzu müssen wir noch durch Colombo durch. Sri Lanka verabschiedet uns so, wie es uns willkommen geheißen hat. Mit unglaublich netten Menschen, turbulentem Verkehr und diesen vielen witzigen Geschäften.Read more

Bentota River Sea Plane Base, Bentota River SPB, BJT