Sri Lanka
Kapuruwana Rock

De dag waar geen einde aan kwam

March 17, 2017 in Sri Lanka ⋅ ⛅ 16 °C

Sochtends om 10 uur waren we eindelijk weer beneden. Man o man, de terugweg was slopend. Trillende bovenbenen en knikkende knieën. Er leek geen einde aan te komen. In het begin konden we er nog om lachen, maar na 2 uur waren we er echt klaar mee.
    Eenmaal bij de guesthouse ploften we neer op de grond en konden we niet meer lopen ;) uitgeput deden we een kort dutje en namen we een douche, waarna we om 12 uur weer door gingen. Helemaal naar de zuidkust. Met het openbaar vervoer. Bus naar hatton. Bus naar kaduwela. Bus naar matara. Tuk tuk naar weligama. Om 22 uur hadden we onze bestemming bereikt. En hoe. Jemig wat een dag. We dachten we kunnne mooi lekker slapen, maar nee, vergeet het maar. De bus reed als een gek de berg af. Het was een flinke slingerweg dus bij elke bocht werden we van links naar rechts geschud. Vier uur lang. Onderweg zagen we ook nog twee ongelukken, dus dat was ook niet bepaald rustgevend... gelukkig was de laatste bus een luxe bus met airco die over de snelweg ging, dus konden we toch nog anderhalf uur slapen.

Robbed in Weligama

May 24, 2018 in Sri Lanka ⋅ ⛅ 19 °C

Nachdem mer geschter Abig Curry mitere spezielle Art Crèpe-Bowl gesse hend ("Hoppa") und denn Znacht chli befürchtet hend, as de Rege sDach vum Guesthouse idrückt, simmer hüt Morge nacheme usgezeichnete Zmorge vu Galle uf Weligama gfahre. SZiel isch klar gsi: surfe! Während de Fredi und Martina es sich i dr 5* Marriott Bar gmüetlich gmacht hend, sind Sämy und Wiggi zum Surf Shack am Resort-Rand zum sich Bretter zmiete. De Sämy het sich extra hüt morge als vermeitlich clevere Reise-Trick 6'000 Rupie (ca. 35 CHF) under d Schuehsole gleit. Nachere churze Surf-Session heter denn mit dem Geld welle zahle - doch da isch nix meh gsi! D Betriber vum Surf Shack hend zwar hoch und heilig gschwore si heigeds nid gno, über-zuvorkommend nu ihri leere Portmonnaies und Kasse zeigt... aber da wit und breit niemert anderscht am Strand isch gsi, isch klar gsi as sis mend gno ha. So hemmer etz i euser 5. Reisewuche eusi erschti schlechti Erfahrig mit Kriminalität gmacht... im Marriott sinds zwar betroffe aber nid überrascht gsi, die Beach Boys siged wohl als Schlitzohre bekannt... De Sämy het chli später denn au es halbpatzigs Geständnis erschnurrt... aber s Geld isch de halt trotzdem weg.
    Nach dem Erlebnis isch dStimmig verständlicherwis mal churz im Cheller gsi. Au isches fürd Martina nid immer ganz eifach, etz plötzlich z4tä underwegs zsi. Nach dem Zwüschetüf sind de Fredi, Sämy und Martina denn aber wiiter in Udawalawe NP, während de Wiggi zrugg uf Colombo isch, zum uf Japan zur Verlobte zflüge, wo negscht Wuche Geburtstag het.
    Mit eusem Fahrer Madhu hemmer uf dr drüstundig Fahrt über Religion, Korruption und Lebensplän diskutiert - und eus druf geeinigt as sin Vater eus die ganz negscht Wuche als Fahrer begleitet. Etz simmer imene eifache Hostel in Udawalawe und freued eus uf die morgig Safari.

Weligama

February 23, 2018 in Sri Lanka ⋅ 🌧 22 °C

Nur 5 km weiter westlich, verbringe ich die nächsten 3 Tage in Weligama. Dieser Strand ist bekannt für perfekte Wellen um das Surfen zu lernen. Und das ist auch der Grund für meinen Umzug.
    Von meinem hippen Surfhostel, muss man nur die Straße überqueren um zum Strand zu kommen. Am Strand kann man sich dann eine von 30 Surfschulen aussuchen.
    Ich nehme morgens und abends, insgesamt 5 Surfstunden. Im Gegensatz zu Südfrankreich, wo ich zum ersten Mal versucht habe zu surfen, hat man hier schnell Erfolgserlebnisse! Es gelingt mir auf fast jeder Welle zu stehen. Vor allem das Paddeln um Geschwindigkeit aufzunehmen fällt mir schwer. Dafür müsste ich erstmal Muskeln aufbauen. Aber es macht einen riesen Spaß!!

Kapuruwana Rock