Sri Lanka
Seetha Eliya

Here you’ll find travel reports about Seetha Eliya. Discover travel destinations in Sri Lanka of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Naar de dokter

July 24, 2017 in Sri Lanka ⋅ ☀️ 23 °C

Vanmorgen had stijn nog steeds koorts. Dus zijn we naar de dokter gegaan. Hij vond bloed onderzoek nodig dus door naar het ziekenhuis. Met een antibiotica kuur en wat andere pillen naar huis. Ik ben bij Stijn gebleven en hebben wat gekaart en Stijn heeft nog wat geslapen. De dames zijn op pad geweest. Om 4 uur hebben ze de bloedwaarden opgehaald en zijn langs de dokter gegasn. Gelukkig geen dengue maar waarschijnlijk een virus. Over 2 dagen weer bloed laten prikken omdat de bloedplaatjes te laag waren. Stijn heeft verder lekker gegeten en de koorts is ook weg hopen dat het zo doorzet. Morgen met de trein naar Ella. Tot dan.Read more

Geen trein voor stijn.

July 23, 2017 in Sri Lanka ⋅ 🌧 16 °C

Stijn was nog niet helemaal lekker dus zijn we maar metvde auto ipv de trein naar Nuwara Eliya gegaan. Een hele mooie rit tussen de thee plantages en watervallen. Na 2.5 uur waren we bij ons huisje. Als we met de trein zouden gaan waren we wel 5 uur bezig. Het is hier heel mooi maar ook best frisjes. 20 graden. Dit komt omdat het vrij hoog ligt. We zijn de rest van de dag lekker thuis gebleven en Stijn heeft ruim 2 uur geslapen. Daarna voelde hij zoch gelukkig wat beter en de koorts is ook weg. Het avondeten werd hier ter plekke bereidt en was heerlijk pittig. Daarna lekker douchen en nu ligt alles plat. Morgen willen we een thee fabriek bezoeken en wat van de omgeving maar eerst even kijken hoe het met Stijn gaat. Tot dan.Read more

Seetha Eliya