Sweden
Mariestads Kommun

Update day 3

June 8, 2019 in Sweden ⋅ ⛅ 17 °C

Vandaag dag 3 van de Rally! Tijd voor een update aan alle sponsoren en belangstellende!

Donderdag zijn we gestart in Groningen onder toezicht van de organisatie en RTV Noord (Nos). We hebben die dag de mogelijkheid via de autosnelwegen te rijden en zo ver mogelijk te komen. Uiteraard hebben we de dag taak (foto en route via de Kohlbrandbrucke) vervuld en zijn we verder gereden richting fehmarn. Vandaag hebben we 450km

Dag 2 vertrokken via de veerboot verbinding tussen Puttegarden en Rodby. Aansluitend via Kopenhagen naar Malmö. Hier hebben wij de brug overgestoken en zijn opzoek geweest bij het politie bureau van Netflix serie "The Bridge". Vanuit daar vertrokken naar Ryd een het autokerkhof te bezoeken en foto's te maken van de "eerste bus van Abba". Aansluiten doorgereden naar Jonkoping om op de camping te genieten van de avond. We hebben deze dag 550km afgelegd.

Dag 3 vandaag wijken we van het roadbook af en trekken de binnenlanden van zweden in op zoek naar de mooie natuur en dieren.

We houden jullie op de hoogte!!

Groeten team Nasiuh #BalticSeaCircle2019

Rustplaats nacht 3

June 8, 2019 in Sweden ⋅ 🌧 16 °C

Kampvuurtje erbij in een bos vol met mugge. Een paard wat ons uit de modder moest trekken. Remmen die met ijzerdraad nu echt bij elkaar gehouden worden dus enerverend dagje. Op naar morgen een mega lange reis inhaal dag om uiteindelijk 800km verder te komen. Anders halen we de party niet in lofotten..... dus gasssss met dat hok. #team20minions #balticseacircle2019 #hiluxpower #1pkRead more

Crossing Götä Kanal

February 24, 2019 in Sweden ⋅ 🌬 4 °C

Nachdem wir eben in Mariestad kurz Dir Route neu geplant haben, das Hotel stornierten und beschlossen haben heute noch viele KM zu machen sind wir mal eben über den Göta-Kanal geflogen, sowas wie der Canal-du-Midi in Schweden!
    Warum wir die Route ändern und das Hotel storniert haben erklärt sich im Roadbook und damit das wir morgen sonst ca 800km und 10 Stunden fahrt vor uns hätten. Mittlerweile hat sich der Schnee wieder verpieselt und wir werden vom tristen öden Grau und niesel begleitet, egal weite rum Norden wird’s noch Schnee geben!

Torsö und Brömmo

June 23 in Sweden ⋅ ☀️ 18 °C

Nach kristinehamne bin ich weiter an einem regnerischen Tag. Richtung. Torsö, eine Insel des Vänern. Dort war, dann Regen. Angesagt, den. Ganzen Tag. Ich bin raus, kleine. Wanderung auf torsö, okay, nächsten Tag, dann mit der Fähre nach brömmo, Regen angesagt, jedoch der, ganze. Tag. ☀.. Super. Dort, bin ich viel gewandert, war sehr schön dort, keine. Autos, nur Natur, sehr leise, wow. Nachmittags, dann Richtung Lidköping dort. Entspannen an einen Strand für Hunde. Und Pferde, interessant... 😀Read more

Erste und zweite Aufgabe

June 16, 2019 in Sweden ⋅ ☁️ 22 °C

Wir haben heute die erste Aufgabe gemacht - unsere Büroklammer gegen einen Waschlappen getauscht. Die zweite, das Fischerboot entern, fast 😂. Eher an den Haken genommen 😂😊
    Unsere schwedische Tausch-Partnerin folgte uns permanent auf Instagram - danke Marie!Read more

Stürmisch

June 30, 2019 in Sweden ⋅ ⛅ 21 °C

Seit gestern Abend Windstärke 8 und heute soll es bis 10 hochgehen. Aber der Sonnenuntergang gestern Abend war traumhaft schön.

Mariestads Kommun