Sweden
Notviken

Unterwägs nach Stockholm

August 18, 2021 in Sweden ⋅ 🌧 14 °C

Und da isch er, eusi nöchsti Footprint.
      Ja wieso isch das so lang gange?! Will schlichtwäg nöd viel gloffe isch. Sit mer in Levi abgfahre sind, ischs wätter immer schlächter worde und irggendeinisch hetts denn nur no gräggnet (innerhalb vo 24h so viel wie die lteschte 2 Mönet in Schwede). Drum hend mir eus denn au rächt schnäll entschiede so wiit abe zfahre wie möglich.
      So hemmer denn au schnäll a höchi verlore und sind scho glii in Stockholm glandet 😉

Unterwegs hemmer aber glich no chli was gseh und gmacht.
      Mer hend zum bsp. no en chline abstächer nach Rovaniemi gmacht. Det wohnt offiziell de Santaclaus 🎅 und er het dete au sies Post Büro.
      Jaaa es isch en Witz gsi das Dorf im Summer go zbsueche und hett sich überhaupt nöd glohnt. Aber heiii mer sind dete gsi😂

Aber ez würkli ab uf Schwede und natütlich hetts a de grenze grad no e Ikea gha - so das mer dete doch no go hotdog 🌭 hole sind 🤤

Underwegs hemmer eus no Gammelstads ahgluegt. Früehner hetts noni so viel Chile gha und will für vieli d Ahfahrt rächt lang und umständlich gsi isch, hät mer um d chile chlini Hüsli baut so das mer sich het chöne vo de ahreis erhole. Die meiste Hüsli vo de Gammelstads sind hüt no im Familiebsitz. Drine durhaft wohne isch aber verbote.

Gschlafe hemmer meistens irgendwo ussert einisch, da hemmer wiedermal en Hafestellplatz gfunde. Mer sind eigentlich immer no am meiste Fan vo denä (nebst de traumhafte Naturplätzli natürlich) 🤗

Ah und in Uppsalla simmer au no churz gsi und hend feini Mezze gässe 🤤

(Föteli: Santaclaus Village, Hotog, Es glesli Wii uf eusem Übernachtugsplatz, Gammelstads, Hafestellplatz, Znacht in Uppsalla & rääääggge)

Memo a ois:
      - Wänns scho in Norwege nöd rägnet, dänn halt in Schwede

Fahrtag

August 3, 2019 in Sweden ⋅ ⛅ 14 °C

Heute bin ich vor allem gefahren. Es gab keine besonderen Ereignisse, ich habe einfach die Landschaft auf mich wirken lassen und mich dabei immer weiter nach Norden bewegt. Auch das Laden - insgesamt heute drei Mal - hat ohne Probleme geklappt. Alle Säulen waren frei und haben keine Mucken gemacht.

Witzig sind die vielen Blitzer auf der E 4. Erst kommt die Vorwarnung, dann der Blitzer. Wer da reinfährt, hat einfach geschlafen.

Im Moment stehe ich an einer Ladesäule in Lulea, habe das Abendessen in der Sonne genossen und warte, bis das Auto bei 100% ist. Dies ist der letzte Schnelllader vor dem Nordkapp. Dazwischen kommen jetzt nur noch 22-Kw-Lader und das dauert dann. Aber irgendwie werde ich es vollends schaffen, es sind jetzt noch 900 km. Ein Nichts gegen die 3.000 km, die ich schon hinter mir habe.

Kurzer Werkstattaufenthalt ...

March 8, 2023 in Sweden ⋅ ☀️ -12 °C

... weil das elektronische Zündschloss kein Kondenswasser mag und der Sprinter sich weder abschalten noch starten lässt 🙈 Anschließend noch zu Biltema - begleitet von der Luftwaffe 😉

Notviken