Sweden
Ormöga

Alboke

July 15, 2022 in Sweden ⋅ ⛅ 16 °C

Na een mooie rit waar we kamelen tegen kwamen, ja heus hoor Echte kamelen kwamen we op een wondermooi plekje.
      Wat een pareltje!!!! We waren hier compleet alleen op de wereld. We zochten een recht stukje uit en liepen naar de zee. Geweldig!

Hier blijven we!!

In de vroege namiddag zag Frits een paar koeien lopen, so what. Lekker laten lopen. Ze liepen in een boog om ons heen en wij zaten heerlijk te genieten. Frits viel zelfs in slaap en ik was verdiept in mijn leesboek totdat ik de koeien wel erg dichtbij zag komen.

Ik vertrouwde het niks en ging in de camper zitten maar Frits bleef lekker in zijn stoel zitten. Maar de koeien kwamen dichter en dichter bij en eentje knabbelde zelfs aan de haren van Frits.

Het duurde niet lang of het hele stel ging achter Frits staan om hem eens goed te bekijken.Zelf zat ik veilig in de cabine van de camper en heb alles gefilmd want de koeien kwamen nog dichterbij en eentje begon zelfs al aan de camper te knabbelen.

Toen werd het Frits te gortig en jaagde hij ze weg maar de koeien kwamen weer terug.
      Die werden we voorlopig niet meer kwijt en wat als morgenvroeg of vannacht het hele stel weer terug kwam en aan de camper gaat knabbelen.

We hebben de boel maar ingepakt en zijn een stukje verder gaan staan. Niet zo'n mooi plekje maar gelukkig wel zonder koeien 😂😂

Kijk ook op @fritsellen youtube.

Ormöga, Ormoga