Sweden
Ragunda Kommun

Here you’ll find travel reports about Ragunda Kommun. Discover travel destinations in Sweden of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

4e dag

June 9 in Sweden ⋅ 🌙 11 °C

Vandaag hoop provinciale wegen moeten pakken om wat km te kunnen pakken, vandaag daarom zon 720 km weten te pakken. Veel beklimmingen gehad, de hilux hat het zwaar maar ons wel weer (bijna) bij de gewenste positie gebracht. Omdat we vandaag 14 u hebben gereden wisten we om 21.30 bij een hotel aan te komen. Ff douchen, auto nakijken. Morgen weer vroeg op om weer een hoop km te maken en op tijd op het feest te kunnen komen! Morgen staat weer een rit van ergens 12 u op ons te wachten ( als alles het blijft doen). Laatste foto is het uitzicht om 00.25 u vanaf de kamerRead more

Kennismaking met de eeuwige zon.

June 9 in Sweden ⋅ ⛅ 15 °C

Het bij ritme gaat in de war. Het wordt hier niet meer donker. Dus het slaap ritme gaat in de war. Wij hebben vandaag weer een lang stuk voor de boeg richting lofoten. Hopelijk halen we dat aangezien we nog al eens wat stil staan. Lekker geslapen in hotel Indalslede in Bisgården wat voor mij een uitstekende ervaring was. Zowel eten drinken slapen.Read more

Ghost Hunting

February 25 in Sweden ⋅ ☁️ 4 °C

Wir waren an dem Haus in Schweden, an dem es am meisten spukt. Und wir haben wirklich den Geist gesehen 😳

Drone Is In The Air

February 25 in Sweden ⋅ ☁️ 5 °C

Flugstunde bei Regen ☔️ 😅👍🏼

Mission accomplished

February 25 in Sweden ⋅ ☁️ 4 °C

Das Horrorhaus gefunden, jetzt auf dem Weg nach Vilhelmina!

Ghost town

February 25 in Sweden ⋅ 🌬 4 °C

In the "ghost" town of Borgvattnet, our third day task was dressing up as a ghost in front of the haunted house. Bonus points are handed out if you spot a real ghost at the house, which we of course did :)

Who you gonna call?

June 17 in Sweden ⋅ ⛅ 18 °C

Nichtsahnend cruisend erreichte uns ein verzweifelter Hilferuf aus einem kleinen verschlafenem Dorf östlich unsere Route. Es sollen erschauderliche Geister ihr Unwesen treiben. Ohne mit der Wimper zu zucken brachten wir die Kolben auf Touren und eilten zum Ort des Geschehens! Angekommen konnten wir unseren eigenen Augen kaum glauben! Ein fürchterliche Gespenst konnte ungehindert in dem ruhigen Dorf umherwandern! Es brauchte nur einen kleinen Gasstoß, der die ultimative Kraft von 5.7 Liter unerbitterlicher Macht freisetzte, um jegliche übernatürliche Wesen im Umkreis von 100km in reinste Panik zu versetzen. Hier gibt es ab heute nur einen Herrscher aller spektralen Ebenen!
    Borgvattnet you're welcome!

Ragunda Kommun