Sweden
Västra Ramlösa

Borta bra men hemma bäst?

March 2, 2017 in Sweden ⋅ ⛅ 3 °C

Efter 40 timmars resa har vi nu slutit cirkeln och är tillbaka vid startpunkten, - men att hemma skulle vara bäst? Man ska ju inte vara taskig men Skåne den 2 mars är tyvärr chanslöst mot Hayman Island. Vår resa har varit så lång så det har blivit helt normalt att ha sitt liv i en resväska så att helt plötsligt ha ett hus i ställer för en väska är inte heller så märkvärdigt. Vi är lite trötta så motståndskraften är låg, - dessutom med 9 timmars tidsskillnad i kroppen. Så kändes det ända tills vi låste upp och öppnade dörren.
    Våra älskade husvakter, Charlotte och Ragge, har hängt vimplar kors och tvärs i hallen, hjärtan i ljuskronan och fyllt en stor vas med nyplockade tulpaner. Till råga på allt är kylskåpet laddat med frukostmat. Fortfarande trötta men nu mycket gladare! Tänk så priviligerade vi är som har sådana vänner!

Resan är slut men det kommer en sista dagboksanteckning innan vi slår igen för gott, vi hörs/ses!

:)!

3/2/17Reply
    Kristina Sedeborn

Ni är såååå värda så fina vänner❤️❤️❤️

3/3/17Reply
    Anneli Hörwing

Välkomna hem och tack för spännande reseskildring 🔆

3/4/17Reply

Det är vi som ska tacka för att få hem er igen! Vi har saknat er massor! Och tack för en fantastisk reseberättelse! ❤

3/4/17Reply

Västra Ramlösa, Vastra Ramlosa