Switzerland
Niesen

• Gipfelblick vom Niesen 2.336 m 🗻🥰

September 3, 2019 in Switzerland ⋅ 8 °C

Beeindruckender und sehr abwechslungsreicher Aufstieg auf den 𝗡𝗶𝗲𝘀𝗲𝗻 (Gipfelhöhe 2.336 Meter) ... die zurückzulegenden 1.700 Höhenmetern vom Tal aus ziehen sich 🥵 ...

Am Gipfel genieße ich ein unvergleichliches Wow-Panorama auf den 𝗧𝗵𝘂𝗻𝗲𝗿𝘀𝗲𝗲 & 𝗕𝗿𝗶𝗲𝗻𝘇𝗲𝗿𝘀𝗲𝗲 🥰 eingebettet in heiler Bergwelt 🏞

Vom Tal aus schaut der 𝗡𝗶𝗲𝘀𝗲𝗻 wie eine gigantische Pyramide aus - einfach ein wunderschöner Berg. Ein absolutes 'Must Have' wenn ich schon mal am 𝗧𝗵𝘂𝗻𝗲𝗿𝘀𝗲𝗲 bin 😃

Tag 8 und nün

August 2, 2020 in Switzerland ⋅ ⛅ 15 °C

gester am 1. August isch äs ächt heiss gsi und mir händ gar nid mögä uf än ä Bärg ufä. So sind mir im Camping blibä und händ detä gfiirät, mi ä rä abkühälig i dä Aarä, Aperol und feinäm Ässä. Diä Bärner händ grad ä chli Füürwek ab laa...
      Hüt isch dä Zügeltag gsi... zum nächstä Camping... waaaansinnig wiiit😁... öppä dii km mit äm Auto... zerscht händ mir am Morgä alles zämä packt und dä WW parkiert, dä sind mir mit äm Auto uf Mülenen gfahrä und detä mit dä Niesäbahn natürlich uf dä Niesä ufä, grad ä chli ä steili Standseilbahn... dobä hät üs ä Agstelltä nu ä Führig gäh, da mir üs als „Bähnler“ gautät händ. Nach äm Mittag isch äs dä wider Tal sbwärts ganä, dä WW abholä. Dä Silas und ich sind mit fä Bike zum nächste Camping uf Bönigä gfahrä. Mir händ razfaz ufgstellt gah. Näbä üs isch ä Familiä vom Vadland cho, si sägäd „Erstcamper“... so isch äs dä au... mir händ ihnä bim Vorzält ufstellä gholfä, mir chönds also immer nu😁
      Nach dä Platzbesichtigung und äm Apero häts Rästä-ässä gäh, läcker feinä Hörndliuflauf, passend zum Rägäwätter.

Niesen, نيسين, ניזן, ნიზენი, Monte Niesen