• Day 3

Köningsee järv ja kosk

June 29, 2019 in Germany ⋅ ☀️ 29 °C

Ehk matkame loodusliku vanni juurde. Küla-linna kohale jõudes viis otse peatee parklasse, kus leidsime õnneks puu varjus koha. Parkisime auto ära ja asusime otse suurt kõnniteed mööda ülespoole kõndima. Tuli välja, et läksime täiesti vales suunas. Kui õige tee umbes 15min hiljem üles leidsime oli tuju juba hea. Interneti avarustes olev juhend oli väga segane. Jõudsime esimese vaateplatvormini, sealt edasi kõndisime üles teise vaateplatvormini, kust meie arvasime, et salajane matkatee läheb aga arvasime valesti. (Kujutasime ette, et mingi rada läheb, see viis meid kaljuservani, peale seda läksime tagasi ja olime väga segaduses.) Seisime tükk aega teise platvormi pinkide juures kohkunult. Lõpuks leidsime matkaradadega kaardi netist, tuli välja, et peame veel ülespoole kõndima. Marssisime siis edasi. Kui täitsa kõrgele olime jõudnud oli seal kaks pinki. Nende kõrval keelavad sildid ja trossid. Ronisime trossidest üle ja kõndisime edasi. Väga selge rada mööda kaljuserva juhatas meid edasi. Tee koseni on omajagu pikk, eriti sellise kuumaga. Vesi oli meil praktiliselt otsas enne kui kohale jõudsime.Read more