• Day 18

Disneyland Pariis

July 14, 2019 in France ⋅ ☁️ 17 °C

Pariisi Disneyland on suur omaette linnak kus käib päevas tohutu kogus inimesi. Pilet oli 88€ sissepääs ja kõik sõidud tasuta, aga kindlasti peab arvestama ka toiduks raha umbes 15€ toidukord ühele inimesele. Väravad avatakse kell 10 hommikul ja viimane atraktsioon sulgeb kell 23, mil algab disney tegelaste paraad ja suur suur vee- ja tuleshow. Kindlasti peab lõpuni jääma, sest Disney laseb iga päev Eesti riigieelarve jagu ilutulestikku taeva 30 min jooksul.

Tegevust peaks jätkuma igas vanuses inimestele - saab vaikselt paadiga sõita kuni ameerika mägede okserattani välja. Üldiselt saab kõik atraktsioonid liigitada kaheks - rahulik ja visuaalselt äärmiselt põnev ning ilus atraktsioon või midagi karmimat mis pulsi ülesse ajab. Meie olime pargis päev otsa, seega me jõudsime peaaegu kõik läbi käia. Kindlasti peab arvestama järjekordadega igas kohas. Põhimõtteliselt on iga sõidu peale 30min kuni 1h järjekord kus tuleb seista ja oodata. Õnneks on järjekorrad alati sisustatud - näiteks Indiana Jonesi järjekord on suure taimestiku ja pilliroo vahel kus on igasugused kõrbe džiibid, vanad raadiod, telgid ja muu mida filmis näha võib.

Kõigi lemmikuks osutus Thunder Mountain nimeline atraktsioon, mis on kaljude vahel raudteed mööda sõitev rong mis vahel hirmsa hoo sisse kogub ja siis mäest üles ronib ja teiselt poolt järsku alla "kukub". Põhimõtteliselt ameerika mäed mägede vahel, aga ilma surmasõlmedeta. Kokku käisime siin 4 korda sõitmas.

Kohe kõige esimesena läksime Hyperspace Mountain nimelisele sõidule, mis osutus ka kõige karmimaks üldse. Kõigepealt kiirendab rong ülesse ja seejärel kukub pimedasse koonuse sisse kus siis igat pidi hirmsa hooga keerab ja väänab, vahel surmasõlmed, külili üle pea keeramised, kukkumised ja muu. Kõike seda täis pimeduses, vaid mõne kiiresti mööda vuhiseva pirnikesega. Mõned kurvid olid nii karmid, et ei jõudnud hästi pead hoida püsti ja see vajus rinnale. Üldiselt on soovitus minu poolt alati pea tugevalt vastu peatuge hoida, muidu vajub sülle. Pärast käis pea ringi ja tuikusime, aga paha õnneks polnud.

Kõige kaunima tiitli saab ilmselt Peeter Paani sõit, kus sa rahulikult liugled lendava laevaga lae all pimedas, aga laevast alla vaadates näed näiteks Londoni linna mis on äärmiselt ilus nagu lennuki aknast vaataks öösel.