• Day 20

Kesklinna sild

July 16, 2019 in the Netherlands ⋅ ⛅ 19 °C

Meie hotellist on täiesti südalinna umbes 3-4 km. Teel sinna on vaja ületada 4 autoteed ja päris mitmeid sildasid üle kanalite. Kanalites on päris tihe paadiliiklus. Ühelt sillalt oli väga kena vaade taamal olevale kirikule. Otsustasime peatuda ja pilti teha, aga sellega läks päris palju aega, sest auto laiusel sillal oli tihe jalakäija ja ratta liiklus. Kõigepealt nuputa kus rattaga seisma saab jääda ilma, et tagant keegi otsa ei sõidaks ja sillal, et keegi pildistamise ajal hooga kuskilt ei tuleks. Rattaga sõitjad siin üldiselt inimestest mööda sõites väga hoogu maha ei võta. Tavaliselt lastakse kaugelt kella ja loodetakse, et keegi ei astu kõrvale - vastasel juhul tuleb kokkupõrge ilmselt. Nägime pidevalt kuidas jalgrattad sõidavad kitsastest kohtadest inimestest hooga mööda väga lähedalt. Senimaani on kõik ratturid muidugi väga sõbralikud olnud nii meie kui teiste vastu. Üldiselt jääb mulje, et ratas on siin suuremate õigustega kui jalakäija.Read more