Thailand
Ban Liphon Tai

Discover travel destinations of travelers writing a travel journal on FindPenguins.
Travelers at this place
    • Day 25

הלו צ׳אנג מאי ! (רק לרגע)

March 6, 2022 in Thailand ⋅ ⛅ 30 °C

שבוע של פרידות והתחלות חדשות
      קמנו בבוקר של קיפולים וארגונים ליציאה מההוסטל שהיה לנו לבית בתקופה האחרונה בפאי.
      אכלנו בוקר באום גארדן ואחרי סשן מקלחות יצאנו אל המיניוואן מוכנים (?) נפשית לנסיעה המפותלת.
      חלקנו עברו אותה בטוב וחלקנו ברע, אבל חיש מהר הגענו לצ'יאנג מאי והתמקמנו בהוסטל שלנו, me u 2, בחדר לארבעה (איילת הדס מלול ואני).
      יום ראשון, יום של נייט מרקט, לכן שמנו פעמינו אל השוק עוד בצהריים.
      דוכנים האינסופיים שמזכירים את נחלת בנימין בפרטי האומנות והיצירה שבהם, מתחמי אוכל בכל פינה ולמרות כל האנשים עדיין שרר שקט טיפה סמיך.
      הגיע רגע הפרדה מעמיתכו שחוזרת לארץ אבל לא לפני שאירגנה לעצמה סוויטה בבנקוק וצריכה לתפוס אליה אוטובוס לילה. בהתרגשות גדולה חיבוקים וברכות היא השירה מבט להמשך הרחוב הסואן ונעלמה בתוך הקהל.
      עד הערב סבבנו, עד שהגיעה השעה להופעת הג'אז והבלוז שהומלצה לנו כמה שעות לפני בבר לא רחוק.
      הלהקה הייתה טירוף, סולואים וסקסופונים שלא יביישו את ג'ון קולטריין, אווירה מדהימה ובוהמיות תאילנדית.
      התפנקנו בבירות, מחאנו כפיים צילמנו ולבסוף חזרנו למקלחות ושינה בהוסטל, לאיילת ולי מחכה טיסה לאיים מחר, מלול נוסעת לבנקוק והדס נשארת בציאנג מאי.

You might also know this place by the following names: