Thailand
Ban Mai Langmo

Here you’ll find travel reports about Ban Mai Langmo. Discover travel destinations in Thailand of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Asia Tour - Chiang Mai - Thailand

January 31 in Thailand ⋅ ☀️ 28 °C

Up out and early today, tried to get out before the sun got too hot. Failed. It was already 30 degrees at 9am!

I had no particular route for today but before I got started I headed off to 7/11 got myself a drink and this little capsule you use to replace the lid and it’s full of extracts to make you feel better and they taste good too. FYI if you’re on a real strict budget 7/11 is a god send, so cheap 500ml bottle of water for 7baht which is like 17p!

Chiang Mai old city is built inside walls so I headed towards the South Gate and worked around clockwise.

I saw probably 30 temples in total, most where kind of the Same but some where really cool looking and I saved the best till last ‘Wat Chedi’ unreal place, monks everywhere and I even managed to catch them in prayer which was quite humbling.

After grabbing something to eat I headed east out of the city towards the night life bit, I was only going for the markets which where cool, came across a few live bands playing. The best was in a rock pub - a Thai band playing Metallica, UFO and motley crue. It was boss!

I made the fatal mistake of walking back through the nightlife centre as it’s also the RLD area of the city. Young, white westerner walking through on his own.... think I was approached by every girl on the street, I even had one chase me down the street so she could ‘see my tattoo’ to be fair to her When I made it clear I wasn’t interested she took it in good grace and just asked for a photo which I agreed too. I also was approached by a few ladyboys which was quite funny, although I will say some of them you’d have no idea. It’s scary

Jungle walk

January 24 in Thailand ⋅ 🌙 21 °C

Heute wurden wir bereits recht früh vom Hotel abgeholt. Es ging in den Elefant Nature Park. Nach einer gut einstündigen Fahrt, kamen wir endlich an und sahen ein kleines idyllisches Dörfchen. Hier leben 3 Elefanten, welche jeweils einen „Betreuer“ haben, der sich den ganzen Tag um den Elefanten kümmert. Zuerst bereiteten wir den Brunch der Elefanten vor. Hierzu schnitten wir Wassermelonen und Bananen. Nach kurzer Zeit kamen dann die grauen Riesen angelaufen und wir konnten Sie füttern. Zuerst steht man ihnen mit großem Respekt gegenüber, doch nach einiger Zeit macht es echt Spaß und man traut sich näher heran. Sobald man etwas zu Essen in den Händen hält, kommt sofort ein Rüssel von der Seite und probiert dir etwas aus der Hand zu nehmen. Nach dem Brunch liefen wir dann gemeinsam in den Dschungel. Besonders schön hierbei war, dass die Elefanten einfach mit der Gruppe mitliefen und nur mit Worten etwas geleitet wurden. Während dem gut 3 stündigen Spaziergang ist es dann oft vorgekommen, dass ein Elefant sich einfach seinen eigenen Weg durch den Dschungel gesucht hat und erst wieder ein paar Hundert Meter weiter zu unserer Gruppe stieß. Schön zu sehen, dass die Elefanten hier so selbstbestimmt leben können. Unser Guide zeigte uns dann ein paar Wasserfälle und einen „Natur-Wasserspielplatz“. Super beeindruckend was die Natur so zu bieten hat, wenn sie nicht von Menschen zerstört wird. An einer circa 3-4 Meter hohen Felswand hat sich das Wasser so den Weg geebnet, dass eine Rutsche entstand. Wir fackelten nicht lange und zogen unsere Klamotten aus, um ins kühle Nass zu springen. Steven ließ sich den Spaß nicht nehmen, und kletterte auf die Felswand, wobei, zur Belustigung aller 9 weiteren Gruppenmitglieder, seine Hose riss. 😀 Den restlichen gut einstündigen Weg zurück ins Dorf, setzte er dann mit einer „selfmade-climacool-Hose“ fort. Im Dorf angekommen stiegen wir wieder in den Fluss und konnten noch mit den Elefanten baden. Nach kurzer Zeit kam eine kleine Gruppe von Rafting-Booten vorbei, welche sofort mit einer kalten Dusche aus unseren Eimern begrüßt wurde. Damit endete dann auch unser Ausflug zum Nature Park. Wir können dieses Erlebnis echt jedem empfehlen, der gerne beeindruckende Natur sehen möchte. Ebenso sind wir auch von allen Beteiligten, dieses wirklich super Projekts, sehr beeindruckt. Mit welcher Leidenschaft und Hingabe hier FÜR DIE TIERE gearbeitet wird, sucht seines Gleichen. Ganz großes Kompliment ! Den Abend ließen wir dann zu zweit in einem sehr schönem Restaurant und später auf dem Food Court des Night Bazaars ausklingen. Morgen Vormittag geht es dann weiter mit dem Flieger nach Surat Thani und dann per Fähre nach Koh Samui, wo wir uns dann wieder mit Judith + die Männer treffen. Wir melden uns von der Insel. Cheers 🍻Read more

March 3 in Thailand ⋅ 🌙 22 °C

Na dnesek jsem si naordinoval den bez jakychkoliv planu, takze jsem vstal asi v 11, checknul jsem, jak jsem na tom s dodrzovanim budgetu a pak jsem vyrazil do mesta a celej den jsem procoural. Vecer se tu konal velky sobotni open air market, kde jsem stravil asi tri hodiny a kdyz jsem prisel na hostel, dal jsem si jeste pivko s ostatnima a nakonec jsme jeste ve ctyrech vyrazili do klubu, ted jsou dve rano a ja jsem prijemne unavenej, lehounce opilej, spokojene lezim v posteli a jdu spat.Read more

OnPoint Hostel

March 8 in Thailand ⋅ 🌙 23 °C

Dneska vstavacka pred 8, zabalil jsem si veci a zasel na snidani, kterou jsem skoro ani nestihl ochutnat a uz me vyzvedaval typek na skutru, tak jsem nasedl. Dovezl me k cekajicimu minibusu, ktery me pak asi v 1 dovezl az do centra Chiang Mai. Uz cestou jsem si vyhledl hostel s bazenem, takze jsem od minibusi sel na jistotu. Cestou jsem se stavil jen na obed. Kdyz jsem prisel do hostelu, vypral jsem si a pak uz jsem jen padl do postele a spal asi 4 hodiny. Asi v sedm jsem se sel smocit do bazenu a pak jsem vyrazil na thajskou masaz. Odtamtud jsem pak pokracoval do sveho drivejsiho stanoviste Wow hostelu pozdravit Khaie a ostatni. Hned, jak jsem vchazel do dveri, vital me Khai, Amy a Nico a ptali se me, jestli se k nim pridam na lady-boy show, samozrejme jsem souhlasil, takze jsem si dal jedno pivko a pak jsme tagem vyrazili. Show se konala v jednom baru na vychod od centra a bylo to super. Asi kolem pulnoci jsme si vzali tago zpatky a pak jsme jeste sedeli, hrali na kytatu a zpivali. Chvili pred druhou jsme to zakoncili, tak jsem si vzal pivko na cestu a asi po 20 minutach jsem dorazil na pokoj.Read more

March 1 in Thailand ⋅ 🌙 23 °C

Rano snidane v hostelu, trocha toho small talku s ostatnimi a pak s Paulem vyrazime na dnesni hike/tour po okoli Chiang Mai, chvili jdeme, pak se popovezeme autem/busem k vodopadum, potom k chramu Doi Suthep, pak se dovezeme do Hmong village s tradicnim trhem a pak jeste do Ban Khun Chang Khian - malebne mistni vesnicky, pak nas auto/bus hodi zpatky na hostel, pak dame sprchu bookneme plan na zitrek, jdeme se najist do mesta, po ceste dame pivko a pak kecame u pivka po zbytek vecera dole na hostelu se ostatma.Read more

February 27 in Thailand ⋅ 🌙 24 °C

14:15 vychazime z hostelu a zbytek odpoledne hodlame venovat prochazce po chramech v Chiang Mai, takze vychazime protoze trasu trackuju a prikladam stopu a fotky, nebudu se dale rozepisovat. 🙂 -> 19:45 prichazime na hostel, davame sprchu, pivko, kecame s ostatnimi, vladnu tu moc prijemna atmosfera, tak se nakonec rozhodneme nikam nepokracovat a zustat na hostelu, takze si objednavame mistni vynikajici Phad Thai a davame si pivko -> 00:00 jdu spat.Read more

March 2 in Thailand ⋅ 🌙 23 °C

Dneska jsme se probudili chvili pred 8 rano, takze jsme stihli jen rychly kafe, banan a uz nas vyzvedavalo auto a vyrazili jsme s Paulem a dalsima dvema nemkama a italskym parem do sloniho utociste, kde bylo pet slonu od dvouleteho mladete az po asi 50 letou slonici, slony jsme nakrmili, pak jsme nejvetsiho z nich doprovazeli na kratky "hike" pres jejich do kopce dzungli, pak jsme jednoho slona poradne vykartacovali v rece. Potom jsme popojeli na obed a po pauze jsme vyrazili na hike dzungli k vodopadum. Stejnou cestou jsme se pak vratili zpatky a autem byli dovezeni k rece, kde jsme nasedli na raft, na nemz jsme se svezli asi hodinku. Pak nas odvezli zpatky do Chiang Mai, dali jsme sprchu a pak jsme s Paulem a Mathilde sli na hodinovou thai masage (moje prvni), coz bylo hodne prijemny. Z masaze jsme pokracovali na trh, kde jsme povecereli a pak jsme se vratili na hostel, kde jsme jeste pokecali i s ostatnimi a asi o pulnoci jdeme spat.Read more

February 27 in Thailand ⋅ ☀️ 31 °C

06:45 s Paulem vstavame, opoustime pokoj, dole na recepci si davame kavu a banan, objednavame Grab (mistni verze UBER), ktere prijede do 5 minut a veze nas po dalnici na letiste Suvarnabhumi -> 08:05 prijizdime na letiste a cekame na Check-in (udelal jsem chybu, ze jsem nezaplatil odbaveni zavazadla on-line a tak jsem misto asi 350 bahtu platil skoro 900, coz je vic nez letenka, ktera stala neco malo pres 800) -> 09:00 prochazime skenerem -> 09:45 usedame na mista v letadle Airbus A321 -> 10:10 letadlo se s nama odlepuje od zeme -> 11:10 pristavame na mezinarodnim letisti Chiang Mai -> 11:30 bereme taxi za 150 Bahtu a jedeme do centra Chiang Maie, pak si vytipujeme Thailand Wow Hostel pres net a jdeme ho omrknout -> 12:15 dorazime do hostelu, vypada to nadejne, chvili cekame, pak si kazdy koupime postel na dve noci a nez se ubytujeme jdeme se najist do blizke restaurace na doporuceni recepcniho -> 12:45 dorazime do restaurace ขนมเส้น ป้าป้อม, kde zjevne nejsou moc zvykli na turisty, ale jsou moc mili, po chvili prijde pani, ktera ovlada obstojne anglictinu, dame na jeji doporuceni, dostavame nudlovou polevku s hovezim mase a kokosovym mlekem a za me je to zatim nejlepsi jidlo z Thajska -> 13:30 prichazime zpatky na hostel, opet chvili cekame a pak se jdeme ubytovat.Read more

March 4 in Thailand ⋅ 🌙 20 °C

Dneska jsem se vstavanim opet nespechal, takze mi to trvalo asi tak do 11, nez jsem prisel dolu na snidani. Asi ve 12 jsem si pujcil kolo a jel jsem se projet po odlehlejsich castech mesta, cestou jsem se stavil na obed ve veganske restauraci. Asi v pul 5 jsem se vratil na hostel a dal si sloficka, pak jsem dal sprchu, zabalil si veci na zitrek a vyrazil s Paulem na nedelni trhy do centra. Pred desatou jsme byli zpatky, protoze Amy zorganizovala kviz, ktereho jsme se zucastnili spolu s ostatnimi. Pak jsme jeste sedeli a kecali a az asi ve dve jsme sli spat.Read more

Long Neck Village

February 16, 2018 in Thailand ⋅ ☀️ 33 °C

Heute morgen gings in einen Nationalpark und in die Hills um die angesiedelten longneck wife zu sehen. Ein kleines Dorf in den Bergen. Ca. 45 min von Chiang Mai entfernt. Das Volk ist sehr freundlich und konnte sogar teilweise english zu meiner Begeisterung. Im Teenageralter kommen alle 1-2 Jahre ein Ring dazu, bis meist die grenze von 26 oder 27 erreicht ist. Eine Frau erfuhr ich, sie lebt in einen anderen Dorf, hatt es auf 28 geschafft.
    Da sagt bestimmt keiner mehr " Kopf hoch " 😃
    Hier gibt's echt viel Aktivitäten, vom Rafting bis Bungy Jumping, Höhlenexursionen, Wasserfälle in verschiedenen Nationalparks, Floosfahrten, Elefantencamps, Yogakurse und sogar einen Meditationstempel bei den Mönchen für jedermann.
    Und noch viel viel mehr...😎✌

Ban Mai Langmo, บ้านใหม่หลังมอ