Thailand
Khlong Huai Khwang

Here you’ll find travel reports about Khlong Huai Khwang. Discover travel destinations in Thailand of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Museumsdorf

February 19, 2017 in Thailand

Ein Kulturtag geht nicht einfach so zu Ende. Wir haben noch was vor und fahren ins Theater, schauen aber zuerst hinter das Theater, denn hier gibt es ein schön angelegtes Museumsdorf, wo uns einheimische Baustile und Kulturen vorgestellt werden. Wir schauen uns in Ruhe um.
    😃: https://1drv.ms/v/s!AiUv8teodO-roGGB2GnpuNYwDWKj

Siam Niramit

February 19, 2017 in Thailand

Bangkoks bekannteste Show stellt die Geschichte Thailands, seine Mythologie und seine Feste auf äußerst unterhaltsame und farbenfrohe Weise dar. Auf der modernen Bühne tummeln sich bis zu 150 Personen in den schönsten Kostümen, um uns auf kurzweilige Art zu unterhalten. Das ist gelungen - wir sind begeistert!
    Während der Vorstellung können wir keine Fotos machen, aber danach mit den Darstellern: https://1drv.ms/v/s!AiUv8teodO-roGIrmxdT4ScBfKI0Read more

Het feest kan beginnen.

July 21 in Thailand

Na een korte break in Jordanië vertrok ons vliegtuig op tijn 2:10 naar Bangkok. Erg mooi toestel een 787 dreamliner. Aan boord nog wat proberen te slapen en om 15 uur waren we dan eindelijk in Thailand. Ff door de douane rugzakken en koffer pakken simkaart regelen en geld wisselen. Toen met de taxi naar ons onderkomen. Ons onderkomen is erg mooi en ligt op de 40ste verdieping. Super uitzicht. Snel spullen wegzetten zwembroek aan en plonzen. Heerlijk zwembad. Daarna even douchen en naar een food court toe. Heerlijk gegeten. Nog een markje meepakken water halen en naar huis. Alles naar bed en wij ook zo. Morgen gaan we mooie dingen kijken. Tot dan.Read more

Goud en glitter

July 22 in Thailand

Vanmorgen lekker een tosti als ontbijt bij de 7-11 supermarkt. Bakkie erbij top. Toen met grab een soort uber naar het koninklijke paleis toe. Daar nog even snel een lange broek gescoord. Eenmaal binnen was het echt weer ahhh ohhh mooi gaaf en ga zo maar door. Alleen jammer van die paar duizend andere die dat ook willen. Daarna naar de liggende Buddha met de tuktuk. Te warm om te lopen. De Buddha is wel erg groot en mooi. Daarna met de tuktuk richting co van Kessel. Dit volgt in deel 2.Read more

Co van Kessel 007 tour

July 22 in Thailand

Om 13 uur gingen we met de 5 uur boottour mee. Eerst met zijn allen op een grotere boot. Toen in een kleiner kanaal overstappen op een kleine James bond speedboot. Vol gas over de kanalen echt super gaaf. En de kinderen maar zwaaien naar iedereen. Je vaart langs tempels en huizen op palen. En je ziet veel vissers. Na deze top ervaring legde we aan bij een markt waar we wat gingen eten. Er was ook een mini floating markt. Het eten was heerlijk. En op de markt was genoeg te zien. Daarna kregen we allerlei soorten fruit en we hebben zelfs een Durian geproefd. Smaakt naar een combinatie van brie en banaan best apart. Toen we vol speed met de boot naar de rivier toe. Daar nog vissen eten geven en met de watertaxi terug. Daarna heerlijk gegeten in chinatown gewoon op straat een heerlijk sateetje. Toen weer grab terug en nu chillen spullen aan kant want morgen gaan we weer door naar kanchanaburi. Om 14 uur vertrekt de trein 3de klasse dus genoeg om te zien. Tot dan.Read more

Khlong Huai Khwang, คลองห้วยขวาง