Thailand
Phuket City

Here you’ll find travel reports about Phuket City. Discover travel destinations in Thailand of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Phuket - Koh Phi Phi

January 7 in Thailand

We reizen van Phuket naar Koh Phi Phi per zeilboot. Kira en ik delen de Catamaran met nog elf andere passagiers, twee kapiteins, een schipper en een kokkin. We slapen in kleine kamertjes onder het dek: Vier dagen lang gaan slapen en wakker worden op zee. Elke ochtend neem ik een frisse duik in de zee en begin aan een nieuwe dag vol heerlijk genieten van prachtige natuur en geweldig gezelschap.
    Af en toe gaan we aan land. We bezoeken onder andere een grot en de site waar “The man with the golden gun”, een James Bond klassieker, werd opgenomen. We gaan aan land in Krabi op Railay Beach, zeer populair en vol barretjes. Het prachtige beeld van de kliffen die het strand insluiten, staat voor eeuwig gegrift in mijn geheugen en gelukkig ook op de geheugenkaart van mijn camera 😁 Verder bestaan de activiteiten uit zwemmen, zonnen, snorkelen...
    We verlaten de groep op dag vier in Koh Phi Phi en blijven hier nog twee dagen. Het eiland werd in 2004 compleet verwoest door de tsunami en dit laat hier en daar zijn sporen na. Enkele verwoeste gebouwen en stapels stort doen herinneren aan deze natuurramp. Daarbuiten staat Koh Phi Phi bekend als “party island”. Het wordt ons al snel duidelijk dat deze benaming niet het minst overdreven is. Slapen zonder oorstoppen is onmogelijk. Het resulteert een “all American Poolparty”, die er net zo aan toe ging als in elke doorsnee Amerikaanse tienerfilm...

Phuket: Frühstück im "The Circle"

December 7, 2017 in Thailand

Ein neuer Tag in Phuket, ein neues Frühstück, diesmal im Café um die Ecke (hatten etwas Zeitdruck, da wir pünktlich beim Bus Terminal sein wollten).
    Lecker Ei, lecker Toast, lecker French-Toast - kann man mal machen! Und am Nachbartisch fand irgendein Businessgespräch mit Menschen im Anzug statt (und wir da so im Schluffi-Touri-Outfit :D).

„The Circle Coffee Boutique“
    109/3 Surin Circle Phjuket Road, T.Talat Yai, Amphoe Mueang Phuket, Chang Wat Phuket 83000Read more

Presun do Phuketu

January 1 in Thailand

Mototaxikom (ten sposob prepravy neznasam) na molo, speedboatom vo vlnach na pevninu, superluxusnym vanom na bus stanicu a potom uz len 6 hodin v autobuse, kde filter klimy nebol meneny asi nikdy...
    Pocas cesty busom vojenska kontrola pravdepodobne na pritomnost osob, ktore nelegalne prekrocili barmsku hranicu (utecenci). Zaujimave je, ze v ramci autobusu, kde sa nahodne skontroluju doklady asi polovicke cestujucich sa najdlhsie kuka do mojho pasu. A celkovo nechapem, ci mu vyzorom pripominam nejakeho cokoladovonegroidneho barmanca. Danka s tym problem nema a Tomco pre istotu nema so sebou v buse ani pas a nastastie ho ani nekontroluju.
    Na zvysenie napatia nakoniec vyberu z autobusu dve dievcata a nechavaju si ich na kontrolnom bode s tym, ze my s autobusom odchadzame... Doteraz nevieme v com mali problem...
    Cesta je dlha a mam pocit, ze Thajsko je jedna velka dzungla, do ktorej su vsadene nejake mestecka, dedinky. Vsade je to husto zarastene a ani raz som nevidel nejake vyruby a pod. ako u nas.
    V autobuse sme cely cas jedine biele tvare. Nas sprievodca (ten je v kazdom buse zjavne akejkolvek kategorie) vsetko organizuje a doslovne o kazdom v autobuse a jeho cieli cesty ma prehlad.
    Kazdeho upozorni, ked ma vystupit a v ramci cistenia klimatizacie do nej v polke cesty striekne zachodovu voňku, ktora "rozvonia" cely bus.
    Poslednych 30km uz na ostrove Phuket je katastrofa. O osmej vecer zapcha, ze sa pohybujeme priskokmi vpred.
    Tato cesta bola asi najvacsim trapenim za celu dovolenku... Ked sme konecne po vyse 7mich hodinach ukoncili cestu, ktora mala trvat 6 hodin, museli sme este hladat taxik, kym sme skoncili v nasom krasnom hoteliku.
    K Phuketu zatial viac nepisem, snad sa moje prve dojmy trosku daju dokopy...

Plaz Paradise

January 9 in Thailand

Rano mi je trochu lepsie, tak sa pred vsetkymi tvarim, ze mi je skvelo, lebo viem, ze len tak sa dostanem vonku.
    Tomco pre nas na posledny opalovaci den a na moje narodeniny vybral vylet na Paradise beach.

Najprv zajdeme do uliciek Patongu kupit este nejake somarinky. Cez den to vsak vobec nezije. Stastie vsak i tak stoji pri nas a nakup sa podari. A to vyjednavanie o cene to je top akcia tejto dovolenky. Podliezame aj nase predpokladane najnizsie mozne vyjednatelne ceny.

Stadial uz sup na Paradise beach.
    No a to uz bol trosku iny level ta plazicka. Je to totiz prva plaz v Thajsku, kde musime zaplatit za vstup (a nie malo) - okrem tych, co maju narodeniny (tym to plati sponzor Tomco)...
    Viac menej hned po vstupe zistujeme, ze ten poplatok i tak nic nezahrna, takze si mozeme ist pekne uzivat ako milionari a zaplatit si postel so slnecnikom na plazi, alebo lehatka. Aj ked mam dnes ako narodeninovy oslavenec uplne slobodnu volbu rozhadzovania Tomcovych penazi, pre pokoj jeho penazenky volim nizsi standard, lehatka so slnecnikom. Uzivam si vyhlad na malu plaz uzatvorenu v zatoke s velkymi oblymi kamenmi po okrajoch a v pozadi s velkou vyletnou lodou, kym sa ti dvaja clapkaju vo vode.
    Neskor na dorazenie atmosfery si objednavame obed rovno do postele (teda "lehatka") vo forme fajnej pizze (asi uz mame abtinencne priznaky po europskom jedle).
    Ked uz ma zacne teplo dorazat zbalime veci.

Cestou sa este pokusime kupit maly darcek, ktory si Nano zazelal a vobec to nie je sranda. No pekne nam to zakomplikoval. I tento projekt sa nakoniec podari i ked trochu inak ako sme zamyslali.

Tetuske z pozicovne vraciame motorky a vyzera byt stastna, ze sa tie motorky po 8-ich dnoch fakt vratili a ze na sebe nemaju ani skrabancek - no zda sa, ze vyssi level je uz iba nejaka upchata 12 prudovka v Bangkoku, ale to uz tuto dovolenku nebudeme skusat...

P.S. Urcite mi je lepsie, ale extra zdravo sa necitim a pridali sa dalsie priznaky.
    Tie pred zvyskom tajim, lebo by sa na mna hned vrhli so svojimi lekarnickami...

Busfahrt Krabi-Phuket

March 28, 2017 in Thailand

Sitzen nun im Bus von Krabi Stadt nach Phuket. Der Bus kostet für die ca. 3 Stunden lange Fahrt gerade einmal 4€ pro Person, ist aber auch dementsprechend "ausgestattet". Die Sitze wackeln, die Klimaanlage tropft auf die Fenstersitze und allgemein ist alles ziemlich ranzlig. Wenigstens fahren nur ca. 10 Leute hier mit, ist also schön ruhig und leer.

Phuket

March 2, 2017 in Thailand

In Phuket haben wir dann 3 Nächte und 2 Tage verbracht. Es war unsere erste Stadt in Thailand und ich muss wirklich sagen, es war ein richtiger Kulturschock. Das ist überhaupt nicht negativ gemeint. Es ist einfach eine komplette andere Gegend hier. Es ist vorallem extremst warm und schwül, auch wenn die Sonne mal nicht scheint. Die Menschen sind sehr offen und sprechen einen durchgehend an und wollen einem etwas aufdrehen, dabei versteht man sie gar nicht, da ihr Englisch zum größten Teil sehr schlecht ist. Aber auch die Stadt an sich mit offen verlegten Stromkabel, tropfenden Dächern und einem Verkehr bei dem jeder fährt wie er will (Zebrastreifen existiert, es wird aber nie angehalten) hat so garnichts mit der westlichen Welt zu tun. Auch die Gerüche in der Stadt waren teilweise seeeehr gewöhnungsbedürftig. Wenn es aber um Essen und Essenspreise geht, ist das hier wirklich unschlagbar. Ein Essen mittlere Portion kostet so ca. 2 Euro und schmeckt gut!
    Wir haben uns in Phuket dann ein wenig umgesehen, aber längere Strecken haben wir uns ohne mobile Daten, bei den Temperaturen und vorallem zu Fuß nicht zu getraut.
    Heute sind wir dann weiter gefahren mit der Fähre, erst mach Koh Phi Phi und dann gleich weiter nach Koh Lanta wo wir ein paar Nächte verbringen werden. Mal sehen was uns dort so erwarten wird 😊. Die Fahrt mit der Fähre ist auf jeden Fall schon mal sehr geil, hammer Ausblicke auf die umliegenden Inseln.

Reise nach Phuket

October 27, 2017 in Thailand

Ein weiterer Skorpion im Zimmer ließ auch diese Nacht etwas kurz werden...
    Heute mache ich mich auf die Reise nach Phuket, um Anita zu besuchen. Sie sitzt seit einigen Tagen im Krankenhaus fest, weil ihr kleiner Sohn Schleim in den Lungen hat. Da sie noch ein Bett frei hat, nutze ich die Chance um mal nicht im Dschungel zu schlafen.
    Nachdem Frühstück schreibe ich an meinen Einträgen hier und lese mein Buch weiter. Als Yad fertig war mit Frühstück servieren haben wir eine Runde Backgammon gespielt, auch hier spielt man das sehr gerne. Zur Erholung und vor allem für meinen Rücken gab es noch eine kleine Runde Joga. Anschließend machten wir uns durch den Dschungel auf den Weg zum Mittagessen bei Tiki und einen kurzen Stopp bei Anitas Restaurant - Faye’s Kitchen.
    Frisch gestärkt verabschiedete ich mich von den anderen zweien und begab mich auf den Weg von Ko Yao Noi nach Phuket ins Krankenhaus - mit dem Roller zum Pier, mit dem Speedboat nach Phuket und den Rest mit dem Taxi.
    Angekommen im Krankenhaus musste ich schnell feststellen, dass das einem 5 Sterne Hotel gleicht. Hier kann man ruhig mal krank sein. :-) ich habe also nun ein eigenes Bett in einem geschlossenen Raum, mit warmen Wasser und einem Bestellservice der alles bringt was das Herz begehrt. Was will man mehr :-) in diesem Sinne gute Nacht.

Phuket City