Thailand
Watthana

Here you’ll find travel reports about Watthana. Discover travel destinations in Thailand of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

• Day1

Soul Food Mahanakorn :)

March 13, 2015 in Thailand

3,2 km gelaufen, quer durch Sukhumvit. Überall Street Food, verschiedenste Gerüche, Eindrücke, geschäftig wuselnde Menschen. I like! :)

Zebrastreifen.. nur zur Deko! Außer es gibt ne Ampel. Eine 2-spurige Hauptstraße überqueren.. jooaaah, kann man schon machen.... mit ner guten Auslandskrankenvers.!

Dafür aber @ Mahanakorn mit Eric u. Petra: eines der besten Currys der Stadt! Gaeng Massaman Lamb Curry, Coconut Mandel Icecream, Singha Beer, Beefeater Gin Cocktail. -> 3596 Baht zu dritt, umgerechnet also nur knapp 100 Euro.

Memo an mich selbst: Auswandern? :P

• Day113

109.-111. päev- Bangkok

April 26, 2017 in Thailand

Terve 23. aprill läkski sōidu peale. Hommikul astusin praami, pandi kleps rinda "Bangkok" ja hakkas pihta. Kōige pealt siis praam u 2h, siis tuli sadamas tund aega oodata, sai osta näksimist bussi ning seejärel jaotati inimesed nelja bussi. Mina sain punasesse nr 1 bussi. Tegemist ei olnud ööbussidega, vaid tavalisest natukene mugavamate kaugsōidubussidega. Pinginaabriks sain mustade jalgadega tüdruku. Ta jäi kohe magama, no tal oli suht igav raamat ka kaasas, ma ei tahtnud magama jääda. Tšillisin netis ja vaatasin aknast välja.. üks peatus oli ka vahepeal, sai kallist vett osta ja midagi söögiks.. sōin mingeid rulle ja jōin turgutuseks coca 😎! Sōit läks edasi.. Kokku sōitsime ligi 400 km ja kohal olime ōhtul kella üheksaks. Sealt tuli siis end transporteerida ööbimispaika. Taksojuhid tahtsid loomulikult pikali joosta. Olin juba uurinud, et normaalne on maksta 250bahti. Nemad küsisid 500, ütlesin neile, et mu majutusest öeldi selline summa.. mkmm.. kohe panid minu juurest minema. Noh mina vana Uberi-sōber vōtsin äpi lahti ja tellisin endale auto. 5 minti ootamist ja tōld oli ees. Lōpuks läks sōit maksma 165 bahti. Aga nagu ikka.. onu ei uskunud google mapsi, ütlesin, et palun sōitke edasi ja pöörake vasakule. Nii ta tegi, aga ei uskunud, et me nüüd ōiges kohas oleme. Palus, et ma helistaks majutusse ja annaksin telefoni talle. No okei, vb tōesti oleme vales kohas. Midagi nad selles vōrratus keeles plärisesid.. auto hakkas edasi sōitma, natukene rääkisid veel ja auto hakkas tagasi sōitma.. ma ei tea, miks nad mind kunagi uskuda ei taha 😋.

Pessu ja tuttu.. ühistuba loomulikult. Ōnneks üksinda, etteruttavalt ütlen, et kōik neli ööd sain üksi veeta. Rohkem naisterahvaid ei ole nende päevade jooksul tulnud.. ju tüübid on ühte tuppa kōik pandud. Mu kōrval on Jazz & blues club.. Täpselt minu toa seina taga.. unelauluks oli mahe naishääl jazzrütmidega keda saatis klaver.. tekkis selline tunne nagu oleks pimedas suitsuses klubis.. koos kaabude ja vestidega meesterahvastega, viskiklaasi ning sigariga.. kui ma hommikul seda kohta kuugeldasin siis täpselt selline see ongi..Black Amber Thonglor Social Club..

Pōhjus, miks ma juba Bangkokis olen, mitte ei vōta päikest Phi Phi saarel, on lihtne.. Vietnami viisa tuleb ära teha.. reisi algul sai ju reisi lōpp paika pandud.. Täna hommikul pidin olema esimesena Vietnami saatkonnas. Ikka selleks, et ōigeks ajaks viisa passi saada, nimelt nad protsessivad 5 tööpäeva.. Hommikul ma ei tahtnud kuidagi ärgata.. oli täpselt selline tunne, et midagi on valesti läinud ja äratuskell heliseb tund pärast seda kui ma magama jäin.. Kuid midagi ei olnud teha.. ajasin end ülesse, kammisin juuksed patsi ja tellisin endale seekord Crab'st takso.. Mulle ikka meeldivad need äpid 😄. Sain ilusti ukse taha.. esimene silt uksel oli, et 1-2 mai on saatkond kinni, pühad! Ehk sellest hetkest oligi ainult 5 tööpäeva ja ma peaks lennukis olema. Soovitatult koos passi ja viisaga! Te vōite ainult ette kujutada kui väriseva käega ma viisavormi täitsin.. lōpuks pidin Filipiinidel tehtud foto ka paberile kleepima.. liimipulgag 😄. Ma ei olnud ammu seda kasutanud, tükk tegemist oli, et käsi ja paberit sellega kokku ei määriks..

Siis manasin suure naeratuse näole ja läksin blanketti üle andma.. kōik oli ōigesti täidetud.. kui teema läks kuupäeva peale, millal ma passi tagasi saan, siis ma naeratasin nii palju kui vōimalik ning tegin ilusat nägu... jesssss.. saan passile järgi minna juba 28. 😋. No muidu oleks mul jälle kassiahastus peale tulnud.. loodame, et siis läheb kōik hästi!!! Tänasel päeval oli veel üks eesmärk.. mu streikiv arvuti.. läheks raputaks need riisiterad ta seest välja. Kōndisin jälle mingisse elusuurde kaubanduskeskusesse.. Alustasin hommikusöögist ja siis hakkasin otsima asutust, kes vaataks mu arvuti üle. Kōik poed kuhu apple koduleht juhatas olid kahtlased.. ma olin sellest poest juba mega väsinud ning olin nōus endale ainult kleiti ostma, aga mitte ühtegi sammu rohkem tegema arvuti jaoks.. Siis aga ärkas Tiit Eestis ülesse ja saatis mind ikka remondimeest otsima.. kahepeale vaatasime netist järgi, kuhu ma ikkagi vōiks oma arvutiga minna.. tegin poele paar tiiru veel peale ja leidsin asutuse, mis tegeleb ainult apple toodete "remondiga". Seal tuli jälle järtsunumber vōtta.. ootasin pool tundi.. lōpuks sain jutule.. onu vōttis arvuti kaenlasse ja läks taha ruumi.. mul jäi üle ainult loota, et ta sellega kunagi tagasi ka tuleb! Nii ma seal siis ootasin ja keerutasin juuksetutti. Lōpuks tuldi ikka mu arvutiga tagasi.. öelda, et riis oli sees.. mhh.. aga tolm, ämblikud, sipelgad, liiv.. nende kohta ei öelnud midagi 🙄. Ehk siit teeme järelduse, et päris puhtaks mu arvutit ikkagi ei tehtud.. Selle eest oli kogu see ootamine tasuta!

Sōitsin toredasti Sky train'ga 🚂 koju tagasi.. uudistasin enda uut kodutänavat, ostsin kohustusliku veepudeli ning juba oligi päike loojas. Kodus veel vaatasin internetis ringi ja vōiski päeva lōppenuks lugeda.. Emale veel tagant järgi Palju ōnne!!

Nüüd siis tōehetk, mida teeb arvuti! Täpselt nii kaua kuni ma istusin A/C all töötas korralikult, kui ma ennast natukene liigutasin siis hakkas sisse-välja jant jälle pihta.. cool.. Eks siis tuleb hoolega valida kohta, kus arvuti avada ja pealegi mul hakkab puhkus varsti 😎! Päeval möllasin arvutiga ja pärast käisin lōuna-ōhtusööki söömas.. jalutasin teise poole tänavast ka läbi. Tegelt mu tänav on nii pikk ja siin on nii palju avatamist, et tervest nädalast ka ei piisaks..

Järgmine päev oli jälle see seljakotiränduri musternäide.. SPA-päev. Ma ei saa ju traditsiooni rikkuda. Nüüd mul on juba kahju, et Balil neid protseduure ette ei vōtnud, siis oleks täielik vōrdlusmoment olnud. Tegin netis korraliku turu-uuringu. Kui massaaž on Tais tuntud kui odav protseduur ja laialt levinud, üle ühe asutuse on massaažisalong, siis vahatamise hinnad panid küll perseli kukkuma. Enamus salongid ei paku sellist teenust ja kui pakuvad siis paaaalju kallima hinnaga kui Eestis. Aga mis teha.. ilu nōuab ohvreid, mulle hakkab varsti koon ka ette kasvama ja olengi karumōmm valmis. Salong asus väga mugavalt taevarongi peatuse juures, tuli ainult tänava levelile minna ja pöörata paremale 😄. Mu katkised plätud kästi jalast vōtta ja asemele anti pehmed sussid. Klaas vett kōrrega anti ka luristamiseks ning ooteruum tundus päris luks. Kui seal majas edasi kōndida siis enam nii luks ei olnud- lahtised kahhelplaadid ja vanad krohvitud seinad .. aga kōik oli vähemalt puhas ja oli näha, et nad püüavad olemasolevate vahenditega.. Kuigi, kui nende hindasid vaadata, siis neid vahendeid peaks olema natukene rohkem kui mōnel kohal seal kōrval.. Aga teenus ise oli kōige professionaalsem, mida ma siiani saanud olen! Pärast sai veel tassikest teed nautida ning vōis astuda kergel sammul lämmatavasse palavusse.

Bangkokis on ikka palav, lausa paneb vägisi vaatama kaubanduskeskuste poole.. Üks suur ja uhke oli jälle minu juures- Emporium shopping mall ehk luxury shopping mall.. No ma tahtsin ainult näha sinna sisse.. Ma ei plaaninud midagi osta.. ainult vaadata.. kaugelt.. klaasi tagant.. Noh kōik need klassikalised kallid brändid.. oh seda luksust ja ilu.. Ja kōigi nende asjade vahel kisendas üks pluusike: "Külli, sul tuleb sünnipäev, palun osta mind, vaata kui äge ma olen! Ainult sinu suurus on alles ja veel alla hinnatud!" Ma siis käisin temaga prooviruumis ja vaatasin ühelt poolt ja teiselt poolt.. Tegin oma rahakotirauad lahti ning pidasin aru.. Kui Tiit nüüd pangakaartidega tuleb siis saab ju mōned päevad veel süüa.. ja ulatasingi pluuse müüjale ning ütlesin, et ma vōtan selle ☺️. Pluuse pakiti paberisse ja asetati peenesse paberkotti, mitte mingisse H&M plastikkotti, vaid eraldi selle keskuse kotti.. Kiiiiiiiresti läksin sealt keskusest välja, et jumala eest mingid baleriinad minuga rääkima ei hakkaks, ühtedele ma tegelikult tegin pai!

Läksin hoopis parki.. see tundus täpselt selline geopeituse park, oligi! Äge park oli, välijōusaal ja möllud.. palju inimesi- söövaid, istuvaid, treenivaid, jalutavaid jne. Kell hakkas kuus saama ja kōlaritest kostus mingi muusika.. noh äge.. ma istusin edasi ja kirjutasin Kaisale mingit memuaari.. järsku tōstan pilgu ülesse ja KŌIK inimesed seisavad püsti😳! Ma siis mōtlemata ka krahmasin püsti.. mitte midagi ei saanud aru.. ju oli kuninga austamise minutid vms.. Paar minti liikumatult seismist ja vōis enda toimiguid edasi teha 😋. Tukastavad inimesed viskasid murule uuesti pikali ja tōmbasid mütsi ninale 😄.

Enne Bangkoki tulekut ma lugesin, et see on väga must ja räpane ning rahvast on palju.. kuid need inimesed, kes sellist juttu räägivad, ei ole ilmselt kunagi Manilas käinud. Bangkok ei ole niiiiiii steriilne kui KL, kuid ikkagi meeldivalt puhas ja täiesti vōrreldav! Aa.. ja see geopeitus.. ma olin aarde kōrval ja nägin seda, aga treenivaid inimesi oli palju, ma ei saanud seda nö ära vōtta.. jääb ainult teadmine, et aare oli elektrikapi paremas nurgas! Ja täna saab öelda Palju ōnne Imrele!!

Varsti saab juba mulle endale, aga enne tuleb Tiit poiss lennujaamast ära tuua! Juuhhuuu.. ta on juba Türgis ja varsti istub lennukisse ning on siin!!!

👣- Double Five Hostel

• Day4

Bangkok hrana

February 21, 2016 in Thailand

... in to da nisem meu pojma kaj naj počnem sploh ni blo panike, sem pač skoz jedu... Kok je pa to dobr, pa pocen... Street food je božanski, majo vse živo... Od mesa piščanca, svinjo in morske zadeve, pol pa razne dumplinkse, pa kva so že uni zavitki iz kitsjskih? pa sadja cel kup svežega, pa sveže stisnjenega, pa paniranega... To sem se enkrat nategnu, lačen na polno, grem do ene na pločniku s paniranim nečem in ji pokažem s prstom na vse, tko da da vsako stvar po eno, jst ves vesel na klopjo jest potem pa prvo panirana banana, pol neki koruznega pol neki tud sladkega... Na konc ugotovu, da je blo samo sadje, sej ni blo slabo sam vse ful presladko zame... Men slabo od tiste sladkobe ampak nič pa več lačen, da bi si lohk šel okus popravit s kakšnim mesom... Sem moram do večera čakat, da sem šel lohk pol na batke... :)
    Aja pa cene tega so od pol do evra in pol tko da dzabe...
    Sam problem je, ker vedno sam s prstom kažem pol pa nimam pojma kaj sem jedu in ne znam več naročit istega drugič pri drugemu...