Turkey
Kara Tepe

Dag 16 - Istanbul

August 21, 2022 in Turkey ⋅ ⛅ 27 °C

Ek het weer deur my alarms (Ja, meer as een) geslaap en as ek deur dit slaap, word Damian definitief ook nie wakker nie. Dit het ons hele dag se beplanning deurmekaar gegooi en ons het toe eintlik baie minder gedoen as wat ons wou en moes. Toe ons nou uiteindelik wakker en reg is, is ons na Dolmabache Palace toe. Dis ongelooflik mooi en indrukwekkend. Daar het baie Keisers daar gebly en dit was ook vir 'n ruk as 'n regerings gebou gebruik. Dit bestaan uit 285 kamers, 46 sale, 6 baddens en 68 toilette. Imagine... Dit is ook teenaan die Bosphuros kuslyn gebou, so die uitsig is ook baie mooi uit die paleis uit. Die groot tuine is ongelukkig onder konstruksie en mens mag glad nie foto's binne die geboue neem nie. Na ons daar klaar was, is ons eers terug huistoe. Ons het later toe weer die strate ingevaar en gou bietjie laaste geskenkies gekoop... Die heel eerste aand wat ons daar was het ons by 'n vrek lekker plek aandete geëet met die lekkerste kos, so toe besluit ons om die trippie weer af te sluit met aandete by die plekkie. Ons wou baie graag Turkish bath en besluit toe na ete dat ons na die een toe gaan gaan wat een van ons gidse aanbeveel het. Ons klim toe op 'n Tram, wat soos 'n trein is. Ons besef toe vinnig dat ons besig is om na die verkeerde kant toe te ry, maar natuurlik nie voor die tram ombeweeglik vol is nie. Ons druk toe maar sukkel-sukkel deur almal by die volgende stasie en hop toe op die regte tram. Toe hy sy einde van die spoor bereik, het ons nog vir forever geloop om by die ferry uit te kom, aangesien die plek aan die Asia kant is. Ons het seker so 23:30 daar aangekom en die ou sê toe dat hulle net mans vanaand vat en dat ek more kan gaan. Ons besluit toe dat Damian dit nogsteeds moet doen en ek gaan sit toe en drink sap in die kafee langsaan. Damian kom toe sommer 'n nuwe mens daar uit! Van daar is ons toe nou weer Ferry toe, hop op Binbin's en gaan spring in die bed! Kan nie glo dis ons laaste aand gewees nie!
      Al ons groete en liefde!♡♡♡

Kara Tepe