United Kingdom
Bransgore

31-7 Bransgore

July 31, 2019 in England ⋅ ⛅ 17 °C

Wát een verschil met gisteren. Bijna alleen maar vrijliggende fietspaden, droog, beetje zon en nog geluk hebben ook. Ik volg de bordjes "veerpont" bijv. Mooi gravelpaadje. Zeg dat tegen een meneer, die mij vervolgens wijst op herten. En wil ik niet met de pont? Jawel. Ben ik er al een klein stukje voorbij. Kom ik bij de pont: moet je bellen, maar dat is mijn a.s. medepassagier al aan het doen! (ik had de toegangscode van Engeland niet geweten. Nu wel trouwens: 44).
      Bij de hoovercraft naar Hyde kom ik een franse fietser tegen, de kaartverkoper denkt dat we getrouwd zijn. We fietsen ieder onze eigen kant uit (na de eindeloze pier gestept te hebben) maar treffen elkaar weer in Brockenhurst op een terrasje. Hij heet Gwen en is nu in Salisbury als alles goed is. In het bos help ik iemand met een lekke band. Na de lunch heb ik wel opeens pijn in mijn rug.
      Alleen de camping vind ik niet zo leuk, met heel veel "startbanen". Ik moet betalen om mijn tablet op te laden, terwijl de camping niet goedkoop is. Beetje de pest in, maar ik zet het van me af. Ga ik hem vlak voor sluitingstijd halen, is de stekker er uit. Krijg ik mijn geld terug en morgen laden ze hem gratis nog een keer. Terwijl hij 20% voller is en hij maar 2,5 uur heeft kunnen laden. Ik vind het best.
      Morgen ff kijken of ik toch wil blijven. Er zitten hier adders en hagedissen. Ik denk toch dat ik door wil, fietsen door de New Forest vond ik erg gaaf. Overal die pony's! Wel weinig forest, veel hei. Mooi!

Bransgore