United Kingdom
Brent

Here you’ll find travel reports about Brent. Discover travel destinations in the United Kingdom of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

• Day4

Wembley

October 30, 2016 in the United Kingdom

Sicher eines der 5 top-Stadions der Welt

Bereits 2 Std vor dem Spiel ein unglaublicher Umtrieb. Bestens organisiert, Merchandising der NFL ohne Ende, aber Schlangestehen überall. Wir haben uns nicht beteiligt...
    Wembley war das beeindruckendste Stadion der Tour. Aber das Stadiumfood ein kulinarisches Grausen! Denen fehlt eindeutig die Pfälzer Bratwurst - die Geschäftsidee🏈 Bratwurst in UK👌

Kategorie: Ein volles tolles Stadion ohne schlechte Plätze. Stimmung englisch distinguiert. Liegt aber am Austragungsort mit vielen neutralen Zuschauern. Hier gibt es Applaus und Jubel, Gesänge Fehlanzeige. Nix Liverpool, Liverpool, Liiiiverpoooooooool....

Aber ein Must have!!!

Zum Stadion siehe https://de.wikipedia.org/wiki/Wembley-Stadion_(2007)

• Day4

Washington Redskins - Cincinatti Bengals

October 30, 2016 in the United Kingdom

Original NFL American Football In Wembley

Ein sehr gutes und spannendes Spiel
    Es endete leider aus Sicht der Redskins nur unentschieden nach Overtime.
    Aber wir haben historisches erlebt:

Der 100. Touchdown der NFL in London, Overtime und dann noch ein verschossener Fieldgoalversuch der Redskins in der Overtime - schade 😢

Und das erste TIE der NFL im London.

Bei rund 80500 Zuschauern haben wir Wembley kurz vor Spielende verlassen
    Wir nahem die Underground vor der Masse und verfolgten das Spiel in der entscheidenden Phase auf dem Handy in der UBahn. Wir haben den Fieldgoalversuch als erfolgreich angesehen und dann ging die Mobilfunkverbindung weg, erst 2Std später im Hotel vom Unentschieden erfahren - aber 2 Std. "Stau" vermieden und dafür rechtzeitig im folgenden Programmpunkt....

siehe: http://www.ran.de/us-sport/nfl/nfl-news/nfl-irrer-schlagabtausch-in-london-kein-sieger-zwischen-redskins-und-bengals-101317

• Day1

NFL London Games: Saints vs. Dolphins

October 1, 2017 in the United Kingdom

Október elsején NFL meccset tartottak Londonban: a New Orleans Saints látogatott a Miami Dolphins “otthonába”. Az NFL-t mind a ketten szeretjük, így felmerült már korábban is, hogy kimenjünk egy londoni meccsre. Mivel Juditnak az egyik kedvenc csapata a Saints, az utazás idén már nem lehetett kérdés.

Ryanairrel mentünk a meccs előtti napon késő este, szokás szerint a fapad legalja volt a szolgáltatás (kedvencünk: szándékosan nem egymás melletti üléseket “sorsol” a gép, majd nagyvonalúan megkérdezi, akarsz-e egy csomó pénzért átfoglalni...). A szállásunk egy hostelben volt a stadion közelében. Jó fejek voltak és leírták, hogy jutunk el a reptérről a kapuig. Busz, majd metró, kicsit korábban oda is értünk mint ahogy írtam nekik.

A szoba elég pici és koszos volt. Ablaka lényegében nem volt, csak a folyosóra, ahol még hajnali kettőkor is nagy volt a nyüzsgés. Ha valaki aludni is szeretne vagy nem bírja a koszt, ne ide menjen (London Backpackers, ha valakit érdekel).

A meccs reggelén gyors reggeli (toast és jam plusz tea), majd szereztünk két Oyster kártyát a buszhoz és elindultunk a stadionba. Amerikában nagy hagyománya van a mérkőzés előtti “tailgating” partinak, ennek szellemében az NFL Europe is szervezett a meccs előttre egy kis banzájt. Számomra a fénypont az ingyenes hot dog volt, Judit kapott Saintses arcfestést, fényképeszkedtünk a Lombardy trófeával majd bementünk a futbal szentélyébe.

A Wembley stadion tényleg elképesztően gyönyörű, mi még soha nem láttuk így teljesen odáig voltunk tőle. Teltház volt, rengeteg Dolphins és Saints szurkoló eljött, de majdnem mindegyik csapat mezével találkoztunk (talán a Jets és a Titans voltak az utolsó csapatok, akiknek képviselőivel már csak hazafele találkoztunk).

Maga a mérkőzés sajnos nem volt jó, az első negyed kivételével a Dolphins borzalmasan játszott és a Szentek sem voltak formában. To add insult to injury, ha egy meccs rossz, akkor is legalább 3 - 3 és fél óra a rengeteg szünet miatt... Egy kicsit a közönségen is lehetett érezni, hogy unatkoznak, a negyedik negyedre elindult a mexikói hullámozás. A hangulat nagyon jó volt, és mivel nyert a Saints Judit is nagyon örült a meccs végén!

Hazafele még elköltöttük a boltban az aprónkat, majd vacsora és eltettük magunkat, hogy időben fel tudjunk kelni a reggeli 8:30-as géphez.

A hazaút elég izgalmasra sikerült. Ugye retúr jegyet vettünk még érkezéskor a repülőtéren, azt viszont senki sem mondta nekünk, hogy ezekkel nem lehet ám csak úgy bármelyik buszra felszállni! Mert hogy először azokat veszi fel a busz, akik időpontra foglaltak helyet, és ha marad még hely, akkor TALÁN felférsz. Mondanom sem kell, amikor ezzel szembesült hajnali 5:20 körül az állomáson várakozó tömeg elég morcos lett a hangulat.

Mi végül a harmadik buszra fértünk csak fel, majdnem másfél óra várakozás után. Ha nem indultunk volna el közel 4 órával a gép felszállása előtt, valószínüleg lekéssük a hazarepítő madarat.

Természetesen minden jó ha jó a vége, a sofőr nyomta rendesen a gázpedált, mi is átzúztunk a biztonsági ellenőrzésen és még “bőven” időben szembesültünk azzal, hogy minden Ryanair gép késik.

Nagyjából 8 órával azután, hogy kiléptünk a londoni hostel ajtaján, hazaértünk ideiglenes lakhelyünkre Dávid szüleinél és egy király hétvége élményeivel a hátunk mögött folytattuk a készülődést az ázsiai utazásunkra.