United Kingdom
Kelvedon Hatch

24-7 Doddinghurst

July 24, 2019 in England ⋅ ⛅ 27 °C

Zo zeg, dat liep bijna niet goed af!
      De dag begon met een prachtige route, die helaas wel de omweg bleek te zijn. Geniet nou: lukte. Maar/en, campings vinden wil nog niet zo lukken met mijn wiki app en de maps.me. Dat drukte de feestvreugde toch wat.
      En als je dan toch, al bordjes volgend opeens écht de verkeerde kant uit rijdt, is dat wat frustrerend. De hellinkjes hier zijn lief, maar jeumig wat is het heet vandaag. 32 in de schaduw, en toen was het al wat afgekoeld.
      Op het moment dat ik "klaar" ben, is de camping nog 17 km. Kilometer technisch moet dat nog makkelijk kunnen na een koude cola en pauze.
      Nou, bijna niet dus. Ik zie letterlijk sterretjes en ga 3 keer bijna onderuit. Te veel zout kwijt denk ik, als ik op de camping mijn eerste hap eten bijna uitkots. Eerst maar wat zout tot me genomen en douchen. Daarna frustratie pinguïnnen, want er ís wifi, maar het lukt niet. En als het dan eindelijk toch lukt, doet de wifi het niet meer. Uploaden lukt maar met 1 foto. Ik ben net op tijd terug bij de tent om een eekhoorn bij mijn quiche weg te jagen. Die had hem alvast maar even weer uitgepakt. Eten lukt gelukkig daarna wel.
      En footprinten ook! Hoera!
      Moet je met 30 graden een lange broek aan vanwege de muggen.🙁
      73,27 km.

Lukt niet

July 24, 2019 in England ⋅ ⛅ 29 °C

Af en toe wifi, waar mijn tablet dan niet op wil. Via de blue tooth via mijn telefoon lukt ook niet meer. Super frustrerend.
      Ik laat het los want zo word ik alleen maar boos en verdrietig.
      Alles gaat ongeveer ok (vandaag errug heet, nu ff niet lekker er van).
      Ik zit in de buurt van Doddinghurst. Morgen verder zuid, of misschien overmorgen.

Kelvedon Hatch