United Kingdom
Lewes

Here you’ll find travel reports about Lewes. Discover travel destinations in the United Kingdom of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Tunbridge Wells and on to London

August 5, 2016 in the United Kingdom

Nice leisurely departure from Brighton. Had time to go down and take photos of the Pavillion and still get in a coffee. Life is good. This pretty little town had a delicious cake shop selling sandwiches chock full of food . Chose a cray with lettuce and mayo. Turned out to be shrimp but delicious anyway.

Bissel Gehirnschmalz von Stephan

June 16, 2016 in the United Kingdom

Auf Empfehlung entschied ich mich doch die Seven Sisters anzuschauen. Es war richtig so, denn das ist bisher das absolute Highlight nach 3 Wochen. Erst stand ich eine Stunde am Wasser, um den Wind zugenießen und mir nasse Schuhe zu holen. Dann bemerkte ich, dass der Wind noch viel atemberaubender auf den Klippen ist. Ich verharrte dort gute 2 1/2 Stunden. Hier ein bisschen, was mir so durch den Kopf ging ...

Umso dichter du am Meer stehst, umso eher werden deine Schuhe nass. Wenn du doch nur wüsstest, dass es Ebene und Flut gibt und der Wind dir genauso gut 5 Meter entfernt vom Meer um die Ohren blasen kann, als wenn du direkt davor stehen würdest.

Als ich mehr als 5 Meter entfernt war, besser gesagt auf den Klippen saß dachte ich wirklich an nichts dort oben. Jeder von uns will möglichst nah am Geschehen dran sein, möglichst nichts verpassen.
    Ich setzte mich seit Anfang meiner Reise unter Druck, ob ich möglichst viele Orte sehen sollte oder doch einfach mal öfter nichts machen und in der Hängematte liegen sollte. Es ist total Quatsch sich über so etwas eigentlich den Kopf zu zerbrechen, ich weiß, trotzdem mache ich es.
    Worauf will ich hinaus?
    Wenn man sich mal wirklich von seinen Problemen lösen will und wirklich Abstand zulässt, gibt es für alle Probleme jeweils eine Lösung. Eigentlich müsste keiner von uns Probleme haben. Nur solange jeder diese immer zulässt, kann meist direkt vor dem Meer aus keine Lösung gefunden werden. Man müsste die Sache nur mal mit gehörigen Abstand betrachten.
    Ich saß dort oben und dachte mir, diese 2 1/2 Stunden machen viel mehr her, als die Sehenswürdigkeiten der Städte der gesamten Südküste. Meine Lösung ist es, jeden Moment bewusster wahrzunehmen und nicht darauf zu konzentrieren, was noch dort und hier sein könnte an Sehenswürdigkeiten.

Hatte eine interessante Begegnung im Hostel von Brighton. Eine Frau meinte zu mir, dass das Leben viel zu kurz sei zum Streiten und Ärgern. Ich glaube, sie hat damit vollkommen recht. Nur bestimmt jeder von uns selbst, wie weit er weg geht, um eine Lösung für jedes Problem zu finden.

Ich glaube mitterweile habe ich das Reisen besser verstanden. Oft wird gesagt, Reisen verändert dich. Es sind jedoch nicht die Sehenswürdigkeiten oder die Städte die dich verändern, es sind einfach die Menschen mit ihren vielen unterschiedlichen Meinungen. Es ist unglaublich, was für Menschen ich bereits kennen gelernt habe, die mir echt in einigen Sachen einen Denkanstoß gegeben haben.

Was ist das Outcome dieses Berichtes? Probiert euch manchmal weiter wegzusitzen. Der Wind bläst auch 100 Meter entfernt vom Meer noch um die Ohren, vielleicht sogar doller als ihr es gedacht hättet.
    Geht auf Reisen und lernt neue Leuten kennen, die eure Denkweisen zum Hinterfragen anregen.

Ach ja, überings ich habe mir dort oben schön Hans Zimmer mit Time gegeben (Soundtrack Inception) und habe wirklich nicht viel nachgedacht, auch wenn das mittels diesem Beitrags vielleicht nicht ganz glaubhaft rüber kommt. Ich habe habe wirklich nur dort oben gegessen, den Wind genossen und an nichts gedacht.

Cuckmere Haven

December 31, 2015 in the United Kingdom

Big New Year's Eve training walk from Seven Sisters Country Park, through Friston Forest, Birling Gap, up and down the Seven Sisters in gale force winds and then an extra loop on the west side of Cuckmere Haven. Total - 18.07 km, 4 hours 20 mins, 448 m elevation - though it felt like more.

Kingston - Lewes circular walk

November 1, 2015 in the United Kingdom

Spooky foggy walk with lots of elevation, slippery chalk and rubbish visibility which made navigating difficult - we did get lost a couple of times. It was also very mild and humid. Distance - 19.4 Km, 503 m elevation, 4 hours 38 mins. Eerie spider webs.

51. Tag in Brighton 31.7.16

August 1, 2016 in the United Kingdom

Zweitletschte Dag mit dr Priska...Mir sinn wider in Brighton go z'Mörgele(S gliche Restaurant, wie am 1.Dag) Dasmol hänn mr beidi s 'Full english breakfast' ka mmhhh :) Mit volle Büch sinn mr denn zu de wunderschöne Seven Sisters gfahre(Hügellandschafte) Mir hänn dr perfäkti Dag verwütscht, es isch e lichts Windli gange und d Sunne het gschuune :) Mir sinn ans Meer und hänn vo däne Hügeli us d Ussicht uf e otemberaubendi Landschaft gnosse 😍👍Nach e paar Stund sinn mr wider Haim gfahre(1h)zum unser Bikini go azieh um denn an Strand vor em Huus z goh 😍🌞 Es het mega gwindet, aber mir hänn uns ihgredet,dass mir warm hänn :p Mir sinn sogar ins Wasser und s isch nidemol so kalt gsi👍Zobe hänn mr uns denn chique gmacht zum go ässe :) Mir sinn imene mega feine, italiänische Restaurant go z'Nacht ässe mmmhhhh 😋Mir sinn lang hogge blibe und drnoch sinnmr Haim gone Film luege 👍 Es isch e sehr e gmietlige Obe gsi 👍😊
    So ich gang ins Bett, ich hol Morn dr letschti Bricht noche, guet Nacht 😴

44. Tag in Brighton 24.7.16

July 24, 2016 in the United Kingdom

OMG!! Letschte Bricht, bis ich wider ufgholt ha UND ab jetzt sinns nur no 2 Wuche 😲 D Anja, dr Tim umd ich sinn denn also am 3i go schlofe... Ich bi denn am 6 nomol ufgstande, um mi vo de zwei Italiänerinne go verabschide... Das isch e sehr e trurigi Aglägeheit gsi 😢 D Martina isch eif dört gstande und ihre sinn Träne abegloffe :/ Au ich muess zuegäh, dass ich kurz vorem hüle gsi bi, so wie au d Laura und dr Oskar :/ Ich ha die Zwei so ins Härz schlosse, mi ganze Ufemthalt isch viel läbhafter und spannender umd luschtiger worde mit däne Zwei und mir hänn si viel unter no umd erläbt zämme 😍 Ich wird die Zit sehr sehr vermisse... Ich hoff mir wärde in Kontakt blibe, denn es isch eif dr HAMMER gsi mit däne!! Si sinn denn ins Taxi gstige und dr Oskar und ich hannene no nochegwungge und sinn drnoch denn ins Bett gdlüchtet :) Am 9i isch unsere Wecker denn abe und d Anja, dr Tim und ich hänn beschlosse uf Lewes z go, das isch e mega härzigs Städtli 😍 Me het öbbe 40min dört ahne...Dört ako, sinn mr diräkt ufe Kaffi/Restaurant zuegstürt... Dört hänn mr e super z'Morge mit kaffi und Tee beko 😍😋👍☕🍵🍳🍞🍌🍓 Es isch e super Atmosphäre gsi und mir hänns richtig gnosse 😍 Wo mr denn wider use ko sinn het au no d Sunne gschune 🌞 Leider hänn mr uns scho bald wider miesse ufe Haimwäg mache, will d Anja und dr Tim an Flughafe für haim hänn miesse 😣 Mir sinn dehaim ihres Gepäck go hole und hänn uns denn an dr Brighton Station ine Kaffi gsetzt zum Tee und e Kaffi z trinke, bevor mir uns denn ändgültig wider hänn miesse verabschide 😢 Das isch richtig hart gsi, ich ha mi so gfreut si/euch wider z gseh :) Es isch viel z kurz gsi :) Aber ich bi jo in zwei Wuche wider zrugg :D @Anja und Tim: Dangge, dass dir ko sind, es isch mega cool gsi und ich ha mi so gfreut 😁
    So jetzt binni denn au mit em 'letschte' Bricht fertig. Ich wünsch euch e gueti Nacht und bis in 2Wuche 😲
    Ps: hüt sinn zwei neui Italiänerinne agreist, die sinn au sehr nätt... Mol luege 😊

Lewes District, Lewes