United Kingdom
Rottingdean

Here you’ll find travel reports about Rottingdean. Discover travel destinations in the United Kingdom of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

#RadlagerDefekt

May 13 in the United Kingdom

Heute haben wir das schleifende Geräusch der Hinterachse nicht mehr verdrängen können. Glücklicher Weise waren ne Menge Tekkis mit. So könnte das Problem durch die Hilfe von einem Niederländischen Team diagnostiziert werden.

Radlager defekt.

Na dann schauen wir mal weiter wie weit wir kommen. Da eh Sonntag ist erst mal challenge erfüllen (Foto vom höchsten Kreidefelsen in England machen) und nun gehts weiter nach Bristol.Read more

Saltdean

August 26, 2015 in the United Kingdom

We're here. What a breath of fresh air. What a reality check. How could I have never left Australia when there are such beautiful places in the world like Brighton. The pier, the old houses, the marina, the pebble beaches, the green fields that continue on for miles, the accents. It's absolutely breathtaking. Joe's family laughs at me because i take photos of everything but it's because I have never seen anything so beautiful. I love it here, I never want to leave.

We spent the first day in Brighton with Joe's family. That is, before they all left. All I wanted to do all day was drive around, taking pictures, sitting in one spot just staring out at everything this place has to offer. I honestly cannot express how wonderful beautiful Brighton is. Joe's family is so lovely and has made our visit very welcoming. I wouldn't want to be anywhere else right now.

20. Tag in Brighton 30.6.16

June 30, 2016 in the United Kingdom

I'm singing in the rain, I'm singung in the rain... Langsam überlegg ich mir wirgglig, öbi söll e paar Stifel kaufe :p Mir hänn hüt eig zu de Seven Sisters welle go(das isch e Ort mitere super schöne Landschaft am Meer) doch es het dr ganz Morge gschifft... erscht nachdäm mir z'Mittag gässe ka hänn isch d Sunne ko, aber denn isch es scho z spot gsi, wille het 1h dlrt ahne und denn hätte mr gar nid richtig Zit ka dä Ort azluege... Vlt gönn mr morn diräkt nach dr Schuel, oder am Samschtig, will morn findet e Europaparty mit 'free Burgers' in dr Schuel statt :D Widermol dangg em Räge hänn mir denn beschlosse e bitz go shoppe ;) Nachdäm denn im Lauf vom Dag au no dr zweit Bändel vo dr Martina ihrem Ruggsagg(eini vo de Italie girls)grisse isch, hänn mr uns gmeinsam ufd Suechi nach eme Ruggsagg für jedi gmacht. Das isch e Tortur gsi, denn zerscht sinn mr eine fürd Martina go sueche, damit si ihr Schuelzüg het könne umbiege...Aber bis si sich het könne entscheide, welle dass si nimmt...(das isch übrigens die glich wie die mit em Nagellack) (und übrigens ich ha no keini farbige Nägel) Schlussändlig het si sich denn entschide und het eini kauft. Denn hänn d Laura und ich no in 2.Stock welle go luege... Dört het denn d Martina e schönnere Ruggsagg gfunde und somit isch s nägschte Theater losgange, will si nid gwüsst het, öb si jetzt dä Ruggsagg söll tüschle oder nid..(Si het em denn tüschlet :p am Änd vom Dag het denn jedi vo uns e neue Ruggsagg kah und das erscht no günschtiger, wills 3für 2 gsi isch ;) Drnoch hänn mr uns in Bus gsetzt und sinn lachend haim gfahre, will mir hänn agfange unseri Meinige und Idrügg vo däm Araber usztüschle :p Mir sinn brielend vor lache zur Türe ihne ko und wo denn d Abby, dr Oskar umd dr Will uns gfroggt hänn wieso.mir lache hets uns verdätscht umd mir sinn nummeno am Bode ghoggt umd hänn glache.. Mir hänn ebbe drüber gredet, dass dä Araber kei Englisch ka und immer nur lächlet und jo seit, egal wase ihn gfroggt het ;) bim z'Nacht hets uns denn erneut verdäscht, will är wider glächlet und jo gseit het, obwohl d Abby ihn öbbis gfroggt het wo me nid eif jo oder nei ka sage :p Sit ich do bi hanni glaub nur eimol so fescht glache :D Ämel hänn mr uns jetzt wider unter Kontrolle umd mache seriös umseri Huusufgobe. Und scho bald gangi au go schlofe, das Wätter macht eim so abartig mied :/ ihr söttet uns am Morge bim z'Morge gseh... hahaha :p So jetzt aber guet Nacht zämme.Read more

18. Tag in Brighton 28.6.16

June 28, 2016 in the United Kingdom

Dr Dag het so schön agfange, Sunne und (für do) warm (17Grad) Nach dr Schuel bini mit dr Abby ins Fitnesscentre gange, wo ich als ihre Gscht dört ha könne go schwimme :) Ich bi 2.5km gschwumme ;) Es isch so ruhig gsi dört, aber leider het s Wasser nid besser gschmeggt :/ egal s isch trotzdäm ok gsi :) Aber das Fitnesscentre isch voll cool du kasch mega viel Sport mache und s coolschte isch, es het e Badkleidtrockner :p me ka dört s Badkleid ihne due und nach 10sec. isch es trocke ;) Wonni denn usem Fitnesscentre use ko bi hets in Stöme gschifft... Ich ha notürlig mini Rägejacke und dr Schirm am Mittag heime do, wills warm gsi isch... Uf em Wäg haime hanni dr Abdulla(dä Typ us Saudi Arabie, wo bi mir wohnt) troffe und ha versuecht mit im z schwäze.... :/ Dä verstoht praktisch nüd, är seit eif 'jo' oder 'nei'... S beschte isch, dass är in Saudi Arabie will afo Englisch studiere haha... Mol luege wie är sich die zwei Wuche macht...
    Zu. z'Nacht hets feine Couscous und Salat gäh, isch guet gsi :) Jetzt het mi dr Abdulla gfroggt öbi mit im Färnseh lueg, ha gfunde kasch jo lieb si und lueg jetzt e Hundedokumentation jippiii :/ Ich wünsch euch e gueti Nacht :)

14. Tag in Brighton 14.6.16

June 25, 2016 in the United Kingdom

Hallö, gescht isch es bitz spot worde, dorum schrieb ich erscht jetzt... Aber mol vo vorne... Gescht isch dr aller schönscht und wärmscht Dag gsi sit ich do bi :D Vom Morge bis Zobe het d Sunne gschine und dr es het kei Wolke am Himmel ka :D So sinn mr guet gluunt ind Schuel gange am Morge. Dört isch uns zerscht usfiirlig d Situation vo dr UK erlüteret worde (d UK isch us dr EU usträtte) Mir hänn gescht leider dr letscht Dag bi dr Laura ka, aber zum glügg au bi dr Jaquie :p Nägscht Wuche wägslet alles, will Semesteränd isch. Mol luege wies wird... Am Nommidag sinn d Lamya und ich ind Bond Street, dört hets luter kleini Kaffi und Lädeli mit tolle Kleider und Schueh :p ha aber nüd kauft... In däre stross sinn mr go die Beschte Burger ässe wo ich je gässe ha 😍 drnoch sinn mr ine härzig Käffeli ghoggt in the Lanes(das isch dr härzigi Teil vo dr Stadt) Dört hänn mr denn d Sunne gnosse. Wo mr haim ko sinn hann ich mi sofort in kurze Hose vors Huus ghockt und gläse, me muess do jede Sunnestrahl gniesse :p Nacheme feine Riissalat binni denn no in Usgang... Das isch e tortur gsi!! Zerscht hanni miesse 15min ufe Bus warte und denn hanni nur ungefähr gwüsst wonni ahne muess und ha mi dure gfroggt, aber jede het mir e anderi Richtig agäh :/ Isch ha am Schluss usegfunde, dass ich die ganz Zit in de Näbeströssli gsi bi :p Es isch aber au luschtig gsi, denn ich ha e paar luschtigi Türsteher kenne glernt ;) Nach öbbe 15min hanni se denn gfunde und s isch no e cooli Bar mit live Musik gsi :D Nach de 12i binni denn zum Bus gloffe wo 29min wartezit agschribe gsi isch :/ Das isch aber nonig s schlimmscht gsi, denn nach däne 29min isch kei Bus in Sicht gsi, defür het d Azeig uf 58min Wartezit gwägslet, so binni denn 1.5Stumd an däre Bushaltstell gstande und ha ufe Bus gwartet... Isch glatt gsi, alli stock bsoffe um mi umme, jej :/ ha mi denn mit däne Türsteher hinter mir vor dr Bar unterhalte. So binni denn öbbe am 2i anstatt am 1 dehaim gsi. Ich ha defür tief und fescht gschlofe :pRead more

15. Tag in Brighton 25.6.16

June 25, 2016 in the United Kingdom

Wär häts dänggt...es het hüt grägnet :p Hüt binni uf die 12i mit dr Lamya zum Coiffure, si het miesse Hoorfärbe. 2 Stund sinn mr dört inne ghoggt :/ Das unglaublig für was die Lüt zum Coiffure gönn, gwüssi gönn dört ahne zum go Hoor wäsche umd föhne, anderi zum glätte... Es gönn dört irgendwie nur Männer und Kinder zum Schniede...Nachere Stund binni uns denn näbedra mol gonne Kaffi hole... Nach em Coiffure sinn mr ins V.I.P Restaurant go Pizza ässe mmmhhh :D Mit em Schirm und dr Sunnebrülle hänn mr uns denn ufe Wäg zum Sightseeing Bus am Pierp gmacht. Imene Doppelstöckige Bus mit offenem Dach hänn mir denn d Stadt bewunderet, es isch sehr schön und interessant gsi :)... ah und nass ;) Jetzt sinn mr dehaim umd mache s z'Nacht parat :) Ich wünsch euch e Guete ;)Read more

21. Tag in Brighton 1.7.16

July 2, 2016 in the United Kingdom

3 Wuche sinn umme und ich ha s Gfühl ich bi scho ewigs do ;) No ei Wuche, denn hanni scho d Hälfti :D Ich has mega guet mit däne zwei Italiänerinne, obwohl si fürs Läbe gärn shoppe und mir praktisch immer im Primark lande :p Gescht het nach dr Schuel e European BBQ Party stattgfunde mit 'free Burgers'. Praktisch die ganz Schuel isch awäsend gsi und aschliessend hänn die, wo hüt oder morn abreise ihr Zügnis becho :) Das isch voll das Ding mit föteli und Handschüttle :p Zobe sinn mr no in Usgang, ind Molly Malon Bar, isch voll cool gsi mit Livemusik :) S Problem do isch eif, dass me sich nid so richtig chique ka azieh, wills Zobe eif sau kalt isch :/ Aber s isch trotzdäm cool gsi :)Read more

22. Tag in Brighton

July 3, 2016 in the United Kingdom

E wunderschöne Dag isch es gsi :) Mit richtig viel Sunne, dorum sinn mr denn au scho am 10i ans Meer abe go laufe :) es isch wundrr schön gsi, es het eif bitz fescht gwindet. Aber dä Wind het gmacht, dass d Wälle am Ufer broche sinn und mega hochi Fontäne verursacht het :D Uf die 12:30 hänn mr uns denn mit ere italiänere us dr Schuel in Rottingdean troffe zum go super feine Fish&Chips ässe mmmhhh 😋 Denn hänn mr uns in Bus richtig Eastbourne gsetzt, doch uf halber Sträcki hänn mr uns denn entscgiede bi de Seven Sisters uszstiege, das sinn 7'Hügel' am Meer mitere super schöne Landschaft 😍 Das isch alles super gsi, bis mir beschlosse hänn uf die Hügel uffe z goh... Zerscht hänn mr gfunde mir nämme dr steilscht Wäg zum uffe go(s isch jo nid so gsi, dass es näbedra e Fuessgängerwäg ka hätt ;)) doch wo mir denn dört Obe ako sinn isch es erscht richtig los gange..!!! Dört obe hets nämmlig gwindet...nei GSTÜRMT!! Dä Wind isch so stark gsi, dass me sich het könne füre lähne und me isch nid umkeit 😲 ich sag euch, ich ha nonie in mim Läbe e sone starke Wind erläbt... Ich glaub öbbe so fühlts sich aa, wenn me useme Flugzüg gumpt! E beängschtigends, aber cools Gfühl!! :) Nach langem Kampf gege dä Wind und e paar Fotene uf eim vo däne Hügel hänn mr uns denn wider ufe Haimwäg gmacht :) Nachere warme Duschi (denn dä Wind isch sau kalt gsi)und eme feine z'Nacht sinnr denn an Strand abe, go dr Fuessballmatch Dütschland vs. Italie go luege... Leider hänn d Italiäner verlore, aber es isch super gsi, mini Italie Girls hänn näbe mir eins zämmegfluecht und gschraue, das isch Kino hoch drei gsi ;) Nachdäm mr denn beschlosse hänn, dass mr am Sunntig Morge frieh ufstön, sinn mr Heim go schlofe :)Read more

43. Tag in Brighton 23.7.16

July 24, 2016 in the United Kingdom

Sodeli no dä und dr nägscht Bricht und denn sinn dr wider voll uf em Laufende ;) Hüt isch ein vo de beschte Däg do gsi! D Anja und dr Tim sinn hüt uf Brighton ko mi ko bsueche 💪😍👍 Ich bi die zwei(sorry Anja und Tim, dass ich vo euch in dr 3.zahl plural oder so red... es isch eifacher) Also ebbe ich ha die zwei vom Bahnhof abgholt- ich ka das gfühl nid beschribe, wo ich si gseh ha, ich ha mi so fescht gfreut-drnoch sinn mr zämme go zmorge ässe :) es isch mega guet gsi :) Aschliessend sinn mr zu mir Haim go s Züg ablade :) Nacheme kurze kenne lerne mit dr Abby hänn mr denn beschlosse go Brighton aluege :) Das isch sehr gmietlig gsi :) Mir sinn ine Kaffi ghockt umd hänn Kueche gässe 😋😋 Nach witerer Besichtigung vo Brighton hänn mr denn beschlosse s schöne Wätter (Es isch wider d Sunne ko,nachdäms am Nommidag näblig gsi isch) am Strand go gniesse. Dodrfür sinn mr ind Nöchi vo mim Huus gange, demit mr fürs Dessert (D Laura und d Martina hänn e Tiramisu gmacht) hänn könne schnäll zrugg si 😝 Es isch e genials Tiramisu gsi 😍Durchdas d Laura d Martina, d Anja und dr Tim alli nonig dr Brighton Pier gseh hänn sinn mr denn dä go aluege :) Mir hänn e paar schöni Föteli vom Sunneuntergang könne mache 😍😍 Langsam sinn d Anja, dr Tim und ich hungrig worde, denn mir hänn jo no kai z'Nacht gässe ka :/ Mir hänn e mega feins, mexikanischs Restaurant gfunde, leider ischs bitz ungmietlig gsi, will die eint Källnerin het näbe uns afo putze und ufestuehle, währenddäm mir am ässe gsi sinn. Nach em Ässe sinn d Laura und d Martina denn haime und mir Andere sinn nomol an Strand gsässe. Es isch aber zimmlig kalt worde und so sinn mr denn gli haime. Dört hänn mr denn no irgendwie bis am 3am Morge gredet, was so guet do het, ich has so vermisst (dangge Leute) 😙 denn sinn mr go schlofe :)
    Das isch dr 3. Bricht gsi und bald folgt dr 4.!! Bis grad :p

26. Tag in Brighton 6.7.16

July 6, 2016 in the United Kingdom

OMG!! Ihr wärdets nid glaube, aber es het hüt wirgglig d Sunne gschune und es isch warm gsi, me het könne im T-Shirt dusse sitze 😲 Aber dr Zuefall hets welle,dass ich hüt dr ganz Dag Schuel ka ha...Mir sinn in de Pausene in Garte use gstürmt, zum möglichscht viel Sunne z tanke ;) Nach dr Schuel hannir denn e feine Kaffi kauft und bi ans Meer ghoggt mite guete Buech und Musik und ha d Sunne gnosse :) Es isch eif herlig gsi :) Hüt hets Riissalat gäh mi Highligt ässe vo jedere Wuche :p Jetzt sitze mr alli vorem Färnseh und luege dr Wales Fuessballmatch und dr Oskar versuecht uns mit sim 'Fuessballwüsse' z beidrugge, aber är het kei blasse Schimmer :p Aber es isch härzig wie ärs versuecht :DRead more

Rottingdean