United Kingdom
Urlar Burn

Ein Tag in Aberfeldy

August 4, 2023 in Scotland ⋅ ☁️ 12 °C

Hannah konnte heute ausschlafen. D.h., Sie musste nicht vor um 09.00 Uhr aufstehen. Der Grund dafür war unser Tasting in der Dewars Destillery. Das begann 10.00 Uhr. Zuerst haben wir uns über die Geschichte der Dewars informieren lassen, danach haben wir einen geführten Rundgang durch die Distillery gemacht und zum krönenden Abschluss gab es das Tasting. Ein sehr schöner Start in den Tag.
      Am Nachmittag haben wir auf den Spuren von Robert Burns eine Wanderung (The birks of Aberfeldy) durch nach hiesigen Wald entlang des Wasserlaufs des Moness Burns gemacht. .
      Danach waren wir noch Mini-Golf spielen und im Schwimmbad (inkl. Sauna) unserer Ferienlage.

Tag 6: Ardtalnaig -> Aberfeldy, 24.6km

June 9, 2023 in Scotland ⋅ ⛅ 16 °C

Nach 24.6km, öppe 36'000 Schritt und ca. 6h bini in Aberfeldy acho 🥳 Völlig KO muessi säge 😵 drum folgt de Rest vom Text morn oder so 😅
      _______

Tag 6 het demit gstartet, dassi ha müesse Zmittag organisiere bevor denn euses Taxi am 9:30 wieder cho isch zum eus zrug nach Ardtalnaig zbringe. Ich bin en Fan worde vo "Meal Deals" womer i de Läde cha mache miteme Sandwich/Wrap, Getränk und eme Snack für en super Priis 👌😁 Und woni de denn gha han bini zrug zu eusem Hotel zum go warte, wo d Meli und de Frank au scho gsi sind. Die zwei hend am Morge scho gschnäll en 2km Spaziergang gmacht, wills Früehufsteher sind 😅🙈

Ich han gwüsst, dass en asträngende Tag bevor staht, nöd nur wills die längst Strecki isch, sondern au willi am 17:00 in Aberfeldy für de nögschti Taxi-Transfer ha müesse si. Uf mim App hends für d Route 7h 5min ageh gha und wo denn s Taxi no liecht verspötet cho isch und mir ersch am 10:15 wieder in Ardtalnaig gsi sind, bini liecht unruhig worde 🫣

D Meli het denn für die erste 8km, wos de Strass entlang gange isch, s Tempo vorgäh und mer sind zügig vorah cho 🏃‍♀️ Da ich aber die Einzig gsi bi wo ufs Taxi het müesse, hani mi denn vorem erste Ufstieg vo ihne verabschiedet, da sie ja nöd so hend müesse stresse. Im schlimmste Fall heti scho au em Taxi-Unternehme chöne alüte, dassis nöd schaff, aber min Ehrgiiz isch denn doch z starch gsi und ich has welle schaffe 😝

D Strecki isch leider (oder villicht isch das au guet gsi) am Afang chli langwiilig gsi vo de Landschafte her. Aso definitiv schön, aber nüt woni ewig het welle hocke und aluege, wills mehrheitlich Schafweide oder Wald gsi isch. Drum bini ziemli guet vorah cho und han schlussäntlich all andere Rob-Roy-Way-Wanderer, woni i de letschte Täg känneglernt ha, überholt und no churz chli plauderet.

Wie immer isches ab de 25'000 Schritt Marke kritisch worde und für mich wär denn eigentli OK gsi zum ufhöre 😅 Aber han no es Stuck vor mir gha und zum Glück isch denn bald mal de schönst Teil, minere Meinig nah, cho: The Birks of Aberfeldy 🌳 Das isch es Waldgebiet miteme Fluss und mehrere Bächli und es isch mega schön gsi zum dure laufe 🤩 I dem Wald het anschienend de schottisch Poet Robert Burke sini Inspiratione gfunde. Ich han en denn au no gfröged, wasen denn so inspiriert het, aber er hets mer nöd welle säge 🤔

Und churz nachem 4i bini denn äntli in Aberfeldy acho, han scho langsam nüme dra glaubt, dasses irgendwenn no chunt 😅 Das heisst, ich ha sogar no vorig Ziit gha, bis mis Taxi cho isch, aber ich ha die eigentli nur gnutzt zum mich ufeme Bänkli erhole 😉 De Taxifahrer isch denn zum Glück au wieder chli zfrüeh cho und het mi denn i 25min bis uf Pitlochry zu mim Hotel bracht 😄 Deht hani mer denn zum Znacht Chinesisch gönnt, mal anstatt Burger und isch au sehr fein gsi 😋 und denn bini scho bald KO zrug und is Bett gheit.

Wanderung Acharn - Aberfeldy

September 18, 2023 in Scotland ⋅ ☀️ 11 °C

Die 8km an der Straße als Einstieg haben wir uns erspart. Daher ging es gleich zu Beginn steil auf den Berg. Der gut ausgeschilderte Pfad hat uns auch zu einem Steinkreis geführt.
      Das Highlight des Tages waren die Falls of Moness in den Birks of Aberfeldy.Read more

Urlar Burn