United States
Aurant

Anden dag i Los Angeles 24/8

August 24, 2016 in the United States ⋅ 🌙 20 °C

Vi stod i dag op kl. 7 for at komme ind og se Hollywood. Vi skulle dog lige i bad og gøre os klar samt reservere lejebil. Så klokken endte desværre med at blive 10 inden vi kom afsted og da der var 1,5 med bus derind, så tog det lidt tid. Vi kom derind og startede med at gå mod Hollywood boulevard, hvor Hollywood walk of fame var.
      På vejen fandt vi et sted at få frokost, da der jo var gået ret lang tid siden morgenmad. Inden frokost snakkede vi lidt med Pernille og Alex fra kollegiet - det var meget hyggeligt at se dem igen :)
      Vi var derefter på stjernejagt. Vi skulle se alle de vigtige, så som Beatles, Phil Collins, Elvis og Peter Plys 😃 For at finde dem alle og få et overblik, købte vi et kort over den alle til 1$. Vi ledte forgæves efter et billigt kort over hvor stjernene bor, men kostede ret meget, så vi må lige se efter noget lignende på nettet.
      På Hollywood Boulevard så vi også Mann's Chinese Theater, som er et gammel theater, men det spændende var alle de hånd- og fodaftryk, som var udenfor theateret. Der var både Meryl Streep, Harry Potter osv. Det var meget sjovt at se! 🖐🏻
      Ned af Hollywood Boulevard var der en masse sjove butikker med kostumer. Vi var inde i en af dem. Det var vildt! Du kunne få alt som kostume! 👮🏻

På vejen mødte vi en fra Scientologi, som tilbød en personlighestest og en IQ test. Det var nu meget sjovt! Jeg har hørt mange fordomme om Scientologi, men vidste faktisk ikke rigtig hvad det var. Nu ved jeg da atde sælger kurser osv. Men et resultat på en IQ på 124 var da meget godt 😃

Efter en Oreo vaffel gik vi ned mod "The Original Farmers Market", som lå ca 5 km væk - en lidt længere gå tur. Det var hyggeligt marked med både telefon covers, smykker og hatte samt et stort spiseområde, hvor vi spiste aftensmad bestående af en slice pizza og en salat. Det var hyggeligt med alle de små boder med forskelligt mad 🍕
      Til dessert fik vi en rigtig vaffelis med to kugler. Den ene var en Carbernet Sauvignon sorbet - det var godt og den anden var saltet karamel. 🍨

Vi tog derefter bussen hjem, hvilket tog 1,5 time, så vi var først ved vores motel kl. 23 - nu er jeg godt nok også træt!
      Inden vi kom i seng fik jeg meddelsen om at Joes morfar var gået bort :( så nu er det lidt uvidst om jeg skal hjem til begravelse eller hvad der lige skal ske.

Godnat 😴

Aurant