United States
Bay View Heights

God nat💪🏼

July 11, 2022 in the United States ⋅ ☀️ 20 °C

( I går gik vi omkring 2x7 km)
      Endelig sov jeg godt. Kun vågen 2 gange. Og 3. gang 7.20 af hotellets brand alarm😵‍💫 Den hylede 3 gange og så sagde en stemme at vi skulle synde os ud af brandtrapperne. og den gentog det samme i en uendelighed. Hurigt på med en kjole og tog taske med kort og mobil+pas. Trapperne var næste lige uden for døren og vi havde taget dem før. (Vi forsøger altid at tage trapperne på hotellerne for at få lidt motion😅)
      Da vi kom ud var alt roligt og ikke så mange mennesker😳 Ingen ansatte sagde noget. Folk gik ind i receptionen og sludrede lidt. Falsk alarm sagde folk og begyndte at tage elevatorerne op igen. Vi ventede lige lidt, men da brandmændene gik roligt ud igen turde vi godt tage elevatoren op😜 måske 10-15 minutter sener kom der en meddelelse over højtaleren på værelset om falsk alarm.
      Nåhh Godmorgen og igang med dagen. Vi gik 10 km. mest rundt på deres militær skole. Hjem og spiste frokost på værelset. En lille slapper og Dennis gik igen. Jeg blev på værelset og slappede, vaskede nogle kjoler og ordnede lidt i min kuffert🙃
      Sidst på eftermiddagen gik vi sammen en tur igen ca. 5 km. Og så sad vi ude og fik en enkelt øl og noget mad. Det var dejligt at sidde ude, det er normalt for varmt til det. (Ja det var naturligvis i skyggen og ved vandet hvor der kom en brise😜)

Lørdag d. 9.7.

July 9, 2022 in the United States ⋅ ☁️ 21 °C

Natten var urolig. Det øsregnede og bjælkehytten var på ingen måde lydisoleret. Vi tror ikke, at der var besøg af farlige dyr, og det var egentlig det vigtigste. Dog var musefælden i skabet skubbet ud under døren, og det var den ikke da vi gik i seng. Noget boede i skabet!
      Vejrudsigten lovede regn hele dagen, og derfor tog vi hurtigt afsted mod Annapolis. Resten af bjergruten blev faktisk droppet, fordi at sigtbarheden var så dårlig. Det var fuldstændig som Østrig.
      Vores dag gik med transport og shoppingcenter, det var der ikke ligefrem eventyr i. Man kan vel ikke blive forkælet hver dag.
      Hotellet vi ankom til havde fire stjerne, og det var en helt anden kaliber. Det var til gengæld forkælelse. Tre nætter i dette værelse. Kontrasterne er kæmpestore.
      Til aften gik vi ud - igen igen. Det er jo lørdag, og vi kan simpelthen ikke lade være. Ved første øjekast, så Annapolis overraskende hyggelig ud.

Bay View Heights