United States
Coleman Square Playground

Day 8

November 8, 2019 in the United States ⋅ ⛅ 4 °C

Lekker naar het Guggenheim vandaag. Het is 0° met een gevoelstemperatuur van -4°.
      Brrrr
      Wel een mooi zonnetje. Als we over de Manhattan bridge rijden wil Anja een foto maken van de Brooklyn bridge. Helaas pindakaas. Ik stel voor om er bij de volgende halte uit te stappen een over de Manhattan bridge te lopen om de Brooklyn bridge te fotograferen. Zo gezegd zo gedaan.
      Het is echt héél mooi helder weer, maar frisjes, vooral op de brug, gelukkig hebben we ons goed voorbereid en hebben onze handschoenen mee, ik zet nog een muts op en dan is het goed te doen.
      Anja moet nodig naar de WC en we gaan koffie drinken in een restaurant in "Litle Italy". Het is rond lunchtijd en Anja stelt voor om hier dan ook maar te eten. Goed plan. Anja neemt Nocchi en ik neem Spaghetti ala Carbonara. glaasje wijn erbij, heerlijk.
      Anja trakteer de schat. 💋
      Weer geen Guggenheim vandaag. Een wandeling door Klein Italië en Chinatown en dan is het ook alweer 15:00. We hebben nog kaarten voor het Empirestate building. Als we boven zijn is het 16:30 de zon gaat zo onder. Het is alweer prachtig helder en -5° voor ons gevoel. Onze laatste avond in NY sluiten we af bij Macy's het grootste warenhuis ter wereld.
      Morgen naar huis maar eerst nog naar het Guggenheim. 😉

Coleman Square Playground