United States
Corpus Christi

Here you’ll find travel reports about Corpus Christi. Discover travel destinations in the United States of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

San Antonio til Corpus Christi

October 7, 2016 in the United States

Vi startede dagen med at gå via Riverwalken til Cathedral of San Fernando. Katedralen og pladsen foran er rigtig flot og hyggelig, dog så vi ikke så meget af den, da der blev afholdt begravelse. Vi gik tilbage til hotellet og fik pakket det sidste og checkede ud af dejlige Hyatt Regency.
    Vi kørte videre til Corpus Christi. Det var en kort køretur på et par timer, kun afbrudt af en tur på Sonic, som er et lidt anderledes alternativ til Mc Donalds. Udemærket.
    I Corpus Christi kørte vi direkte til USS Lexington, som er et stort hangarskib der blev bygget under Anden Verdenskrig som en del af den amerikanske flåde. Den bliver kaldt "The Blue Ghost". Det var en spændende oplevelse, der tog det meste af eftermiddagen.
    Bagefter fandt vi vores hotel, som var noget af en nedgradering i forhold til de forrige luksuriøse overnatninger. Hotellet lugtede, og der var ikke så rent som man kunne have ønsket sig. Men det gik.
    Efter lidt aftensmad tog vi en tur i den nærliggende Imax biograf og så "Deepwater Horizon", der handler om en boreplatformkatastrofe der skete i 2010 syd for Texas (Louisiana).
    Efter filmen var det godnattid.
    Dagen får 3,5 stjerner.
    Roadtrip: I dag: 158 miles - i alt: 413 miles

Corpus Christi, كوربوس كريستي, Korpus Kristi, Горад Корпус-Крысты, Корпъс Кристи, Κόρπους Κρίστι, کورپس کریستی, קורפוס כריסטי, CRP, コーパスクリスティ, 코퍼스크리스티, Korpuskristi, कॉर्पस क्रिस्टी, کورپس کرسٹی, 78401, Корпус-Кристи, Корпус Кристи, คอร์ปัสคริสตี, Корпус-Крісті, کارپس کرسٹی، ٹیکساس, 科珀斯克里斯蒂