United States
Dad Jones Tank

Sedona dag 5

April 26, 2022 in the United States ⋅ ⛅ 19 °C

Na de contemplatie van gister vanochtend actie: de quad rit! Acht uur vertrokken we. Samen met twee andere stellen en 3 instructeurs in de richting van West Sedona gereden. Ze vroegen of ik met de eigen auto er achter aan wou rijden naar het startpunt, maar hee, daar heb ik toch niet voor betaald!? Blij dat ik met de bi mee ben gegaan want kreeg nog goede tips voor Phoenix.

Goed ingepakt tegen het stof, na een korte uitleg en een test rondje hebben we een gave ronde van 25 mijl gemaakt (geen idee wat dat in km is). De gids tipte het stadje Jerome nog, daar schijnen ze een kaleidascope winkel te hebben. Ja sowieso dat ik daar heen ga! Misschien op de weg naar Williams zaterdag.

De quad rit ging over wat weidser gebied, we kwamen langs vee en van die omgebouwde schoolbussen die aan het kamperen waren, echt van die Instagram plaatjes! Zoals 'the Wildflower Express', als ik het goed onthouden heb.

Om half twaalf waren we weer terug. In mijn zoektocht naar iets gezonder eten vond ik een Acai Bowl tentje. Dat is een soort McFlurry voor Healthy Chicks (thats me!)

De middag heb ik doorgebracht bij de Stuppa. Lekker mijmeren op verschillende zitjes.

Nu heb ik net een salade op en zit ik bij het zwembad, met uitzicht op Thunder Mountain, te genieten van de zonsondergang. Deze berg diende als inspiratie voor de attractie van Disneyland. Heb ik me laten vertellen.

Morgenochtend ga ik voor dag en dauw proberen Devils Bridge te bereiken!

Dad Jones Tank