United States
Downtown

FOLLOW YOUR FUN

July 21, 2023 in the United States ⋅ ☀️ 21 °C

FUNDAYS

Dag twee van CC voor Maup. Hij gaat samen met Rahul rond 09:30 weer naar de Con. Mooi om te zien, buddy over the internet and now walking side by side in San Diego❤️

Nick en ik zijn lui! 🥱 We chillen op de kamer en gaan rond 11:30 nog even richting de Con.
      We treffen Maup en Rahul en doen iets later nog een poging om wat poppen te scoren.

Even ter info; Aangezien Maup Funko gek is is het doel de exclusieve poppen scoren die een speciale sticker hebben en super snel zijn uitverkocht. Een aantal dagen voor de Con mocht je je opgeven voor een exclusief plekje in de rij maar helaas hadden we dit keer geen geluk en moesten we in de rij naaaaa dat alle “lucky basterds” al poppen hadden gekocht. Toch was het geluk als nog met ons en konden Maup en Nick beiden Dé Freddy Toucan scoren. (Nerd info🤓)

Vandaag staat het grote Fundays event voor de deur en dus moeten we terug naar t hotel om ons om te kleden! Ja jaaaa we hebben een hele outfit 🏕️ Het thema is Camp Fundays. Ook Rahul en Fam gaan.

Even ter info; FUNDAYS
      Een exclusieve avond voor echt Funko lieverhebbers. 50.000 mensen wilde een kaartje, 2500 waren lucky genoeg er een te kopen, waaronder wij dus!
      Deze avond staat in het teken van 25 jaar Funko en dus grootser dan ooit. Op deze avond zijn er zoveel giveaway dat je het amper kan dragen als je weg gaat.
      En vergeet de locatie niet; The Rady Shell aan de haven van San Diego (Google het eens, je zal versteld staan!)
      Tevens bekende Amerikaanse mensen doen optredens. Echt Amerikaans en spectaculair dus. Om echt de beste plekken te krijgen (tafels gaan per 10 pers) staan sommigen al 08:00 sochtends in de rij. Zo ook een buddy van Rahul en dus schuiven wij om 16:00 aan.
      Zo schijnt dat te werken! Zie je dit al gebeuren in de Efteling? Jij 3 uur in de rij en dan schuiven we bij je buurvrouw nog ff 5 vrienden aan 🤯 Dat is dus heel normaal hier, lucky us 😎

Om 17:00 gaan de poorten OPEN
      Op dat momenten kies je ook welke team je wordt, er zijn er 4. Wij willen lumberjack zijn en dus gaat onze hele groep in die rij.
      We krijgen nu meteen al zo veel spullen dat we t niet kunnen dragen 🤣

Dan zoeken naar tafel 58….. en wat blijkt?!
      Vroeg in de rij werkt, we hebben de tafel voooooor aan tegen het podium aan.

Wat hierna gebeurd is voor een normaal mensen echt bijzonder….. alle dozen gaan open en iedereeeeen wordt gek van alle exclusieve poppen die er nu al in zitten!!! En de avond is niet eens begonnen!

Ook kregen we een pakket met eten; sandwich, chips en chocolate cookies.

Om 19:00 start de avond en ik kan je vertellen, als een mwahhh Funko liefhebbber was dit echt een avond zoals ik hem nog nooit meegemaakt heb. Als teams (ong 50 tafels van 10 pers per team) strijden we tegen elkaar en elke ronde kent een heel team als winnaar. De winnaars krijgen dan op hun beurt een exclusieve pop die de rest niet krijgt.
      Alles onder leiding van de CEO’s van Funko, verkleed als Rangers.
      Giveaways, Artiesten, giveaways, goed lopende show, giveaways, gezelligheid en had ik al gezegd giveaways?? 🤪 Wat een avond 🥹🤩 Rond 21:30 is het afgelopen, jammer! Iedereen bevind zich naar de uitgang en daar staat iedereen elkaar op te wachten want iedereen wil ruilen want iedereen uit een ander team heeft andere pop gekregen dus het “traden” gaat beginnen.
      Rond 22:15 zeggen we gedag tegen de helft van de groep en lopen bepakt en bezakt met Rahul en aanhang naar t hotel!
      Adrenaline suist nog door ons lijf dus het duurt even voor we “moe” zijn.
      Alle poppen worden uitgestald op bed en dat is een hoooooop! 🤩🤩🤩

Wat een avond
      Wat een poppen
      Wat een geweldige sfeer
      Wauw

En morgen?
      Morgen rijden we door naar LA

TRUSTE 😴

Ps meer foto’s volgen

Last stop San Diego

September 8, 2022 in the United States ⋅ ⛅ 30 °C

Die letzten Tage verbrachten wir in San Diego; dem südlichsten Punkt unserer Reise. Von hier aus ist man in 30 Minuten in Tijuana, Mexiko.

San Diego wirkt recht entspannt auf uns. In La Jolla haben wir eine Kajak- und Schnorcheltour gebucht und sind mit einer Gruppe und zwei Guides zu den La Jolla Höhlen gepaddelt.
      Abends im Gaslamp Quarter (italienisch) essen gegangen (war richtig gut!).

Der letzte Tag war regnerisch; die Auswirkungen eines Hurricanes im Pazifik. Also sind wir zum Liberty Public Market gefahren. Dort gab es alles was gut und lecker war: Mexikanisches, argentinisches, amerikanisches, asiatisches Essen. Wir genehmigten uns Smoothies, Empanadas und Crepes.

Da es so heftig regnete (unser einziger Regentag in 3 Wochen) blieb nur noch das Westfield Shopping Center für den Nachmittag. Ganz nett …

Am Abend dann noch den Mietwagen nach mehr als 3.000 Kilometer zurückgegeben; den Rückflug organisiert (fliegen jetzt über New York, anstatt Chicago) und ab ins Hotel …

COMIC CON

July 20, 2023 in the United States ⋅ 🌙 21 °C

DAG 1

Vanaf ons hotel ligt alles op loop afstand.
      Zo ook het convention centre waar de Comic Con gegeven wordt.

Om 09:00 verzamelen we beneden en gaan lopen. De hele stad druist al en de zon schijnt behoorlijk.
      Hoe dichter we bij het centre komen hoe drukker het wordt. Voor de ingang staat al een behoorlijke rij dus we schuiven braaf aan. Na zo’n 30 min lopen de Con op.

We besluiten om op te splitsen en Rahul en z’n familie later te meeten op één afgesproken plek.

Waar te beginnen? Geeeen idee, zoveel te zien! We besluiten van helemaal links naar helemaal rechts te lopen en wel te zien wat er op ons af komt.
      Uiteindelijk bereiken we de Funko booth en al snel staat Maup met de een na de andere “funko friend” op de foto. Allemaal mensen die hij heeft leren kennen in de afgelopen jaren, net als Rahul.

Rond 14:30 gaan we even wat eten met allen en Nick en ik gaan daarna na een uurtje Con richting het hotel
      Maup blijft bij Rahul en die komen later samen terug

Nick en ik chillen lekker op de kamer tot Maup teug is.
      Rond 19:30 lopen we naar de Little Italie wijk en smullen van de pasta en de pizza’s

Morgen gaat Maup weer…. Nick en ik gaan lekker uitslapen en gaan daarna nog even een uurtje die kan op.
      Nou moet ik eerlijk zeggen; de beleving is geweldig maar de mensen massa maakt dat je niet rustig kan kijken en soms gewoon wordt meegenomen in the croud.
      En aangezien we morgen avond e grote Funko avond hebben, Fundays, doen wij het even mak aan!

Nu lekker douchen en het bedje in….

Truste

Seaport Village, San Diego, CA

June 18, 2022 in the United States ⋅ ☀️ 20 °C

Seaport Village est un lieu vivant donnant sur la baie de San Diego. Plein de bâtiments font penser a l’ère victorienne (mais ils sont plus récents) et c’est un endroit très sympathique pour de promener.

————

Seaport Village ls a neighborhood next to San Diego Bay. Many buildings reminds the Victorian era (but are newer) and it’s a great place to have a breakfast/lunch !

San Diego

September 23, 2023 in the United States ⋅ ☀️ 23 °C

San Diego - bis jetz die schönschti Stadt😊
      Do hets üs aune bis itz am beste gfaue.

In La Jolla si mer go die coole Seelöie ahluege 🦭 und am obe zu de Sunsett Cliffs go is wasser gumpe und dr sunneungergang luege.

Spöter a däm obe hei mer no dr Marc - e aute schuelkolleg vo mer troffe. So cool gsi!😊👌🏽

Usgang het natürlech au ned dörfe fähle! Nume isch de leider dr TV i öisem schöne AirBnB kabutt gange - upsidupsi🙈

Aber dr Bsitzer hets öis ned übu gno und mer heis zaut👌🏽

Am Tag druf si mer no bitz go Fallschirm flüge und Shoppe🪂

San Diego

February 17, 2023 in the United States ⋅ ☁️ 17 °C

Am Morgen waren wir schon sehr früh wach. So haben wir in Ruhe gefrühstückt und waren dann schon ready als der erste HopOn HopOff Bus los fuhr. Da heute Morgen zwei Kreuzfahrtschiffe angekommen sind war ganz schön viel Betrieb. Als wir dann endlich an Bord des kleinen Gefährts waren beschlissen wir den Platz nicht so schnell wieder her zu geben und erst mal eine komplette Runde zu fahren. In der 2. Runde stiegen wir beim Balboapark aus und schlenderten durch diesen bevor es ins OldTown ging.
      Wieder zurück beim Hotel gingen wir noch Abendessen. Die Preise hauten uns um! Das günstigste Stü k Fleiscv wR für 60USD zu kriegen, das allerdings ohne Beilage. Diese mussten extra bezahlt werden und waren ab 17 USD (Mais) erhältlich. Wir beschlossen damn Beide je 2 Vorspeisen zu nehmen und kamen mit total USD 124 dann noch einigermassrn glimpflich davon.

San Diego 3

March 23, 2023 in the United States ⋅ ⛅ 15 °C

We visited the New Children’s museum, then Chris’ start-up Beken Bio, before watching the sunset at the Salk Institute and having dinner with Chris and Queralt 😃

Downtown