United States
Fort Dallas Park

Miami

March 4, 2020 in the United States ⋅ ☀️ 25 °C

Nachre lango Reis siwer güet z Miami acho. D erscht Nacht heiwer imene Airbnb in Miami Beach verbrungo und hei gat 12.5 Stunde gschlafo. D witere zwei Nächt verbringewer in Miami Downtown ima Airbnb. Bis jetzt hed nisch Miami nu nid so gepackt. Wier fühlenisch ehner als wäriwer z Spanie oder z Italie, will fasch niene triffsch en Englisch redonde Mänsch a. Was nisch aber super gfallo hed isch Wynwood mit schine unzähligo Graffiti Wänd sowie härzige Beizjis und der witlöifig Strand in Miami Beach. Und mu müess öi nu sägo das hie alls schweine teuer isch ;)Read more

Zurück in Miami

April 18, 2017 in the United States ⋅ ⛅ 27 °C

Gibt heute nicht viel zu erzählen. War etwas genervt... Und der Schlaf fehlt jetzt doch auch weng.
    Also treib ich mich noch weng in Miami rum und gönn mir den ein oder anderen Kaffee.
    Für abends wird noch ein 739ml "Döschen" Chelada mitgenommen (Bier mit Salz und Limette. Wollt ich unbedingt mal probieren und jaaaaa, es schmeckt so eklig, wie es sich anhört). Außerdem hab ich gedacht parken in Würzburg wäre teuer, aber das hier ist noch mal ne andre Hausnummer.Read more

Fort Dallas Park