United States
Gould Theater

Afscheid van SF

November 6, 2019 in the United States ⋅ ☀️ 12 °C

De laatste dag in SF en om ons vast te laten wennen aan Amsterdam is het opeens 14 graden, bewolkt en mistig. Museumpje dus! Eerst de Tissot tentoonstelling, het brengt ons naar een buurt waar we nog niet waren, Lake Street / Richmond; ook weer een soort voorstadje met op elke hoek wel een winkeltje en ook een eigen Chinese wijk. Iets voor de volgende keer om te verkennen. Dan het DeYoung museum in het mooie Golden Gate park, altijd leuk en ook deze keer mag Billie erin wanneer ik vertel dat het een service-dog is. Je ziet in Californië heel wat honden die een tuigje hebben waar dat opstaat, er wordt niet naar papieren gevraagd. In het museum nog steeds mooi werk, oude bekenden zoals Richard Mayhew's landschap. De avondwandeling geeft nog een mooi beeld van een maanverlichte Coit tower. En dan is het nog even genieten van ons appartement en de volgende dag door de mist naar SFO, de luchthaven waar het weer als vanouds Oost-Duits aan toegaat. Maar dat is een verhaal voor een ander boek :-)Read more

Gould Theater