United States
Gunnison County

On the Road again...

May 30, 2019 in the United States ⋅ ⛅ 17 °C

Auf unserem Weg haben wir uns immer weiter die Berge raufgeschraubt bis wir dann wieder im Schnee gelandet sind. Nachdem wir dann den Monarch Pass in 3448m Höhe überwunden hatten, ging es auf den Stevens Creek Campground. Heute sind wir 296.2 mi gefahrenRead more

Trail zum Rio Grande CG

May 30, 2019 in the United States ⋅ ☀️ 7 °C

Nach dem Frühstück sind wir den kurzen Trail zum nächsten Campground gegangen und auch noch ein kleines Stück den Arroyo Hondo Trail entlang.

Gunnison

September 12, 2002 in the United States ⋅ 14 °C

Na ons zelf voorziene ontbijt, zodat we de donuts niet moesten opeten, op weg naar Royal Gorge.
    Aangegeven in onze gids, met mooie folder, bleek ter plaatse dat het een uitgebouwd (pret)-park was. 18 $ inkom alles inbegrepen, maar wij wilden alleen de kloof zien en de brug erover. Vanop een afstand namen we dan enkele foto’s maar we waren wel ontgoocheld. Gelukkig maakte de reisweg veel goed met panorama’s, bergzichten en het begin van de Rocky Mountains<; Eerst wow en dan WOW!
    Onze weg liep naast Arkansas river en hier picknickten we. Vanaf Pueblo volgende we Hyw 50, een goede 3 baansweg recht de Mounties in. Voorbij Canon City nog even een 2 baansweg en dan enkele baan met af en toe stroken om voorbij te steken. Zo klommen we vanaf Pueblo op 4432 ft naar 11,312 ft. Af en toe kregen we zon en wat druppels en net op het moment dat we op de top van de Monarch Pass even koffie gingen drinken kregen we een thunderstorm over ons. Een regen/ijs gordijn en bliksem en donder. Men had de kabelbaan juist een half uur stilgelegd omdat men de storm zag aankomen. Na een half uurtje of zo terug zon, op de parking lag hagel, we reden voorzichtig verder tot Gunnison waar we inboekten bij het Super 8 Motel. Sinds vorige keer hebben we van deze keten een VIP kaart en krijgen dan 10 % korting, altijd goed meegenomen.
    Het Pioneer museum ligt zogoed als naast het motel en vermits het nog maar half vier is gingen we een kijkje nemen. De inkom 7 $ pp schrok ons even af, maar de vriendelijke dame aan de balie zei dat er 8 gebouwen waren en op de yard ook nog verschillende artefacten die de moeite waard zijn, zodus wij toch binnen. Vandaag de helft en morgen de rest zodat ons geld goed besteed is.

More Scarp Ridge, and Crested Butte

July 10, 2020 in the United States ⋅ ☀️ 73 °F

We thought Baker’s feet were getting hot, so...

Also, we want to live in Crested Butte. It’s awesome.

Gunnison County, مقاطعة غونيسون, Гънисън, গুন্নিসন কাউন্টি, Condado de Gunnison, Gunnisoni maakond, Gunnison konderria, شهرستان گانیسون، کلرادو, Comté de Gunnison, Gunnison megye, Գանիսոն շրջան, Contea di Gunnison, ガニソン郡, Gunnison Kūn, Hrabstwo Gunnison, گنیسن کاؤنٹی, Comitatul Gunnison, Ганнисон, Округ Ганисон, Ґаннісон, گینیسن کاؤنٹی، کولوراڈو, Quận Gunnison, Condado han Gunnison, 甘尼森縣