United States
Horton Square

Last stop San Diego

September 8, 2022 in the United States ⋅ ⛅ 30 °C

Die letzten Tage verbrachten wir in San Diego; dem südlichsten Punkt unserer Reise. Von hier aus ist man in 30 Minuten in Tijuana, Mexiko.

San Diego wirkt recht entspannt auf uns. In La Jolla haben wir eine Kajak- und Schnorcheltour gebucht und sind mit einer Gruppe und zwei Guides zu den La Jolla Höhlen gepaddelt.
      Abends im Gaslamp Quarter (italienisch) essen gegangen (war richtig gut!).

Der letzte Tag war regnerisch; die Auswirkungen eines Hurricanes im Pazifik. Also sind wir zum Liberty Public Market gefahren. Dort gab es alles was gut und lecker war: Mexikanisches, argentinisches, amerikanisches, asiatisches Essen. Wir genehmigten uns Smoothies, Empanadas und Crepes.

Da es so heftig regnete (unser einziger Regentag in 3 Wochen) blieb nur noch das Westfield Shopping Center für den Nachmittag. Ganz nett …

Am Abend dann noch den Mietwagen nach mehr als 3.000 Kilometer zurückgegeben; den Rückflug organisiert (fliegen jetzt über New York, anstatt Chicago) und ab ins Hotel …

COMIC CON

July 20, 2023 in the United States ⋅ 🌙 21 °C

DAG 1

Vanaf ons hotel ligt alles op loop afstand.
      Zo ook het convention centre waar de Comic Con gegeven wordt.

Om 09:00 verzamelen we beneden en gaan lopen. De hele stad druist al en de zon schijnt behoorlijk.
      Hoe dichter we bij het centre komen hoe drukker het wordt. Voor de ingang staat al een behoorlijke rij dus we schuiven braaf aan. Na zo’n 30 min lopen de Con op.

We besluiten om op te splitsen en Rahul en z’n familie later te meeten op één afgesproken plek.

Waar te beginnen? Geeeen idee, zoveel te zien! We besluiten van helemaal links naar helemaal rechts te lopen en wel te zien wat er op ons af komt.
      Uiteindelijk bereiken we de Funko booth en al snel staat Maup met de een na de andere “funko friend” op de foto. Allemaal mensen die hij heeft leren kennen in de afgelopen jaren, net als Rahul.

Rond 14:30 gaan we even wat eten met allen en Nick en ik gaan daarna na een uurtje Con richting het hotel
      Maup blijft bij Rahul en die komen later samen terug

Nick en ik chillen lekker op de kamer tot Maup teug is.
      Rond 19:30 lopen we naar de Little Italie wijk en smullen van de pasta en de pizza’s

Morgen gaat Maup weer…. Nick en ik gaan lekker uitslapen en gaan daarna nog even een uurtje die kan op.
      Nou moet ik eerlijk zeggen; de beleving is geweldig maar de mensen massa maakt dat je niet rustig kan kijken en soms gewoon wordt meegenomen in the croud.
      En aangezien we morgen avond e grote Funko avond hebben, Fundays, doen wij het even mak aan!

Nu lekker douchen en het bedje in….

Truste

San Diego

September 23, 2023 in the United States ⋅ ☀️ 23 °C

San Diego - bis jetz die schönschti Stadt😊
      Do hets üs aune bis itz am beste gfaue.

In La Jolla si mer go die coole Seelöie ahluege 🦭 und am obe zu de Sunsett Cliffs go is wasser gumpe und dr sunneungergang luege.

Spöter a däm obe hei mer no dr Marc - e aute schuelkolleg vo mer troffe. So cool gsi!😊👌🏽

Usgang het natürlech au ned dörfe fähle! Nume isch de leider dr TV i öisem schöne AirBnB kabutt gange - upsidupsi🙈

Aber dr Bsitzer hets öis ned übu gno und mer heis zaut👌🏽

Am Tag druf si mer no bitz go Fallschirm flüge und Shoppe🪂

Horton Square