United States
June Lake

Here you’ll find travel reports about June Lake. Discover travel destinations in the United States of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

June Lake

September 15, 2018 in the United States ⋅ ☀️ 16 °C

* Dauer: bis 17.09.2018 (2 Nächte)

* Unterkunft: Reversed Creek Campground
    (Im Auto mit Tisch, Feuerstelle, Bearbox und normalen Klo und Waschbecken)

* In der Umgebung von June Lakes befinden sich noch weitere zahlreiche sehenswerte Seen, zB Grant Lake, Silver Lake, Gull Lake und Mammoth Lakes. Hier machen viele Urlaub, um im See zu fischen. Auch IM Winter verwandeln sich der Ort und die Umgebung in beliebte Skigebiete.

* Wetter: sonnig und sehr warm tagsüber, kalt nachts

* Anreise: Mit dem Auto vom Yosemite Nationalpark

* Aktivitäten:
    + Fern Lake Trail
    + June Lake
    + Mammoth Lakes (Ort)

Death Valley & June Lake

September 15, 2015 in the United States ⋅

Tijd voor Death Valley, de heetste plek op aarde! Je ziet hier overal bordjes: 'prevent boil-over, turn off air-conditioning', dus het is warm, heel warm! Zodra je de auto uitstapt is het alsof iemand met een föhn in je gezicht blaast.

We stoppen bij Zabriskie Point. Dit lijkt net een buitenaards landschap, onwerkelijk, zo mooi! Zwaar onder de indruk rijden we verder. De afstanden zijn groot, en buiten de top sights is het landschap overal hetzelfde, dor en droog. Tsja, woestijn he?

Omdat we vandaag een fikse afstand moeten afleggen rijden we door naar June Lake, onze laatste stop voor Yosemite. Het landschap verandert ieder uur lijkt het wel, van een droge woestijn naar bergen, rotsen, naaldbomen en meren. Het begint te kriebelen, morgen Yosemite waar we al maanden naar uitkijken! Met June Lake zijn we ook voor het eerst in berengebied. Stiekem toch spannend, zeker omdat ons camping plekje wel erg afgelegen is.. Geen grote beren te zien, maar we zien wel een wasbeertje, tof!

June Lake, 93529, Џун Лејк