United States
Makako Bay

Mantas, Mantas und nu me Mantas💙

April 30, 2023 in the United States ⋅ ⛅ 24 °C

das isch definitiv öppis vum spektakulärstä wo mir uf derä reis gmacht und gseh hend.

uf big island gits ei ort wo bekannt isch, dass am abed mantarochä chasch gseh.
      mir hend grundsätzlich wellä mit de mantas gu tauchä, aber leider isch das nöd möglich gsi.
      üsers hotel isch uf dr anderä sitä vu dr inslä und zwüsched inä hets en berg wo höcher als 2000 M.ü.M isch. nachem tauchä dörfsch nöd so wit ufä.
      üsers hotel het au nöd uf üseri afrage reagiert, also hemmer üs de fürs schnochlä entschiedä.
      bim icheckä hends de gmeint si sägeds nu am abklärä, eb mir ei nacht chend ussetzä. aha. klar 2 wuchä nüt dr glichä tuä hahaha. 🤪🙄

mir sind vum hafe in kona ca. 30 minutä bis zum spot gfahrä. d fahrt isch wunderschön gsi. schu wo d sunnä nunig ganz dundä gsi isch hemmer diä erstä mantas vum boot us gseh vrbi schwimmä😳 riiiesig sinds gsi. spannwiti isch 3.5 - 4 meter und maximal chend 5.5 meter spannwiti ha.
      si hend es brett mit liecht is wasser tuä, wo mir üs chend hebä und d mantas vum liächt azogä werded.
      churz nachdem mir is wasser sind, schwimmt schu einä direkt vor üsers gsicht öffnets muuul, chunt nächer und nächer und churz bevori z gfühl ka han er frisst mi (isch vegi), dreiht er mit erä unglaublichä eleganz ab. woooooow und das ganzä numal vu vornä und numal und numal... zum teil sind 6 derä riesää dinger under üs nebed üs, direkt vorem gsicht und hinder üs. ich glaub nächer chame nümmä si. alangä isch natürli absolut verbotä! au mit tauchä wered mir nümmä nächer chu. ganzi 40 minutä gaht das spektakel.

mir hend ganzi 16 stuck gseh. normalerwis gsehsch 3-4. sogar üseri guides sind sprachlos gsi.

mir sind völlig überwältigt. wunderschöni tier und überhaupt nöd gfährlich😍 sanfteriesen
      jede manta het en individuels fleckäbild am buch, we bi üs dr fingerabdruck. und vu denä mantas wo mir gseh hend, het au jede en name ka.

ps: es git nu riesämantas spannwiti bis zu 9 meter. diä mömmer natürli ez au nu gseh😁💪

• Day 1,901

Night Manta Ray Adventure

April 25, 2022 in the United States ⋅ ⛅ 26 °C

Heute stand ein sehr uniques Erlebnis an. Da es aber erst bei Dunkelheit soweit war, verbrachte ich den Tag damit auf der Insel rumzufahren und ab und an anzuhalten um ein paar Schildkröten zu bewundern.
      Dann war es soweit und ich stieg auf ein Boot um und schipperte in den Sonnenuntergang um mein einmaliges Abenteuer zu erleben.
      Na was denkt ihr denn, was wir hier mit den blau leuchtenden Boards im Wasser gemacht haben.
      Snorkeling with Manta Rays
      Da Sonnenlicht Plankton anlockt und Manta Rays 24/7 durch den Ozean gleiten um sich von ihnen zu ernähren, hat man hier die einmalige Chance an der Garden Eel Cove an der Küste von Kona die Riesen zu bewundern.
      Wenn man ein paar LED's an ein Surfboard bindet lockt man Plankton an und damit wiederum die riesigen Giganten.
      Immer schön die Beine hoch oben halten, so floateten wir im Wasser und warteten, dass die Riesen zu uns kamen. Dann tauchten sie auf einmal auf, wow war das ein Anblick. Wenn man still genug war kamen sie hoch zu dem Licht und drehten sich kurz vor dir auf den Rücken sodass du ihre Unterseite und in ihr Maul schauen konntest. Das war einfach magisch und total irre sie so zu erleben und ihr könnt euch gar nicht vorstellen was für eine Spannweite manche von ihnen hatten.

Schnorcheln mit Mantarochen

January 15 in the United States ⋅ 🌙 24 °C

Unser letzter Programmpunkt auf Big Island war die legendäre Mantarochentour.

Ausgestattet mit Neoprenanzügen und Schnorcheln ging es auf den dunkle Pazifik hinaus bis zu dem Mantarochen Spot.

Diese Tour ist einzigartig auf der ganzen Welt und kann nirgends anders gemacht werden. Erleuchtete Boards werden ins Wasser gelegt und durch das helle Licht sehen die Mantas das Plankton besser und schwimmen daher unter der Boards.

Vor Jahren hat sich ein Manta diese Eigenschaft selber angelernt, andere Mantas haben es ihm nachgemacht sodass man hier perfekte Bedingungen hat.

Wir hatten eine, laut den Guides, rekordverdächtige Anzahl von Mantas unter unserem Board. Sie haben mehr als 20 verschiedene Tiere gezählt.

Makako Bay