United States
Marina Park

Alexandria og Washington

July 12, 2022 in the United States ⋅ ☀️ 28 °C

Afsted fra det fine hotelværelse. Vi slog en smut forbi Alexandria, en smuk og gammel forstad til D.C. Vi gik rundt en 5 km. og spiste frokost på Chipotle igen😜 Derefter fylde bilen med benzin og aflevere den i en skummel AVIS kælder downtown D.C. 5 blokke fra vores Hilton hotel🥳 Kl. var kun 13.30, men de fixede et værelse til os - hvis vi ville i et værelse med 2 senge i stedet for 1 Jeg slog straks til😝
      Lille puster og så ud i varmen og stor byen. (Pyhha det var virkeligt varmt🥵) Dennis gik selvfølgelig som den eneste ude i solen. Jeg kalder ham latino😂
      Efter ca. 7 km. på vej hjem så vi lige et politi optog med fuld blæs, lige ved indgangen til Hvide Hus. (Se video) Der kom præsidenten altså hjem til et arrangement i det Hvide Hus (vi bor lige i baghaven😉) Der var helt spærret af og vi fandt ud af at der var en havefest i det Hvide Hus. Og det var ærgerligt for dem, for en time senere kom et stort uvejr indover byen.
      Vi måtte tage et bad inde vi skulle ud og spise, det havde været 33 grader som pga. luftfugtighed føles som 40🥵 Det var regnvejr og vi smuttede lige ned om hjørnet til en billig bar med øl og burgere. Vi havde IKKE råd til at spise på Hotellet, vi skynder os gennem lobbyen. Vi passer ikke helt ind🙃 Der er en diamant/smykke butik i lobbyen😳 Men værelset er nu ikke lige så fint som Annapolis😉

Marina Park