United States
Maximo Point

Hot &Wet that's what it is !!!

July 21, 2017 in the United States ⋅ ⛅ 26 °C

We werden wakker met donkere luchten en regen....maar omdat het zo warm is lieten we ons niet kennen en vertrokken naar Sanibel Island om schelpen te zoeken .We moesten de lange kustweg van Fort Myers af rijden en het onweerde en regende en we kwamen me een plassen en ondergelopen straat tegen niet normaal. 2 bruggen over en we waren op Sanibel het was zo gaaf net een Tropisch eiland prachtig . De regen was gestopt en we zagen een visitors center tegen .Een aardige vrouw vertelde waar we alles konden vinden en met wat folders reden we eerst naar een soort houten dorp waar Jerry s super markt en restaurant was zo leuk met palmen en papagaaien .Eerst maar ontbijten want dat hadden we nog niet gedaan Michel nam yoghurt met fruit en ik pancakes mmmm een hele koffie kan erbij en een vriendelijke serveerster! De mensen zijn allemaal erg vriendelijk en beleefd en ze denken vaak dat we Amerikanen zijn haha maar als ze merken dat het niet zo is vragen ze waar we vandaan komen en sommige weten echt niet waar het is of ze zijn erg enthousiast en maken een praatje. Nog even de souveniers shop in en toen op weg naar Captiva het puntje van het eiland.we zijn op 3 stranden geweest en veel schelpen gezien waarvan 2 bijzondere maar die waren nog bewoond dus terug gegooid. Toen we weg gingen bij het laatste strand we lagen dicht bij een soort duin gras zag Michel ineens een slang een grote lichtbruine brrrrr zo bizar dat dat los rond kruipt en pal achter waar wij lagen er waren daar wel schildpad nesten dus was hij misschien op zoek naar een lekker eitje ! Voortaan maar niet meer dicht bij begroeing maar wel leuk om gezien te hebben ! Ff vuurtoren bekeken en terug naar het hotel maar kwamen een outlet tegen waar we een iced koffie namen en wat leuke dingen voor onze kinders scoorde. Als afsluiter nog even eigen strand bezocht waar ik ineens een rog vlakbij zag toen ik michel riep schoot hij pijlsnel weg. Ook weer pelikanen zien vliegen leuke vogels ! S avonds bij de griek op zijn amerikaans gegeten. En toen nog een ijsje mmm doodmoe naar bed maar wat een heerlijke bijzondere dag !!!! Groetjes allemaal vanuit een bizar heet Florida xxxxxxxRead more

St.Petersburg day one

July 22, 2017 in the United States ⋅ 🌙 27 °C

Door omstandigheden ff een dagje later. Omstandigheden betekend in dit geval moe total loss en laat thuis. Maar wat hebben we gedaan?! In de ochtend ontneten bij pintchers en dat redelijk op tijd want we wilde snel in Petersburg zijn. Dus onderweg. Toch maar even gestopt bij de supermarkt voor een bakkie. Helaas een Publix zonder koffie!!!! Bijna onmogelijk maar wij hebben er 1 gevonden. Dus ff een tour gemaakt door de super waarbij we toch maar ff een cheescake hebben gescoord. Auto in en verder. Voornamelijk rechtdoor. Hey wat staat daar op.het bord?? Mall! Toch maar ff kijken. Goed aangeven totdat ze denken dat je het nu wel weet. En dan veranderen we de naam van de mall en dan rij je er dus voorbij. Dan maar keren en snel een parkeerplaats gevonden en de mall in. Tegenvaller maar ff wat gegeten en verder. Tolweg. De skyline bridge. Ff links voorsorteren en pront schiet er een auto de berm in omdat ik naar links ging. Die auto dat ik net nog 1000 meter achter mij gezien!! De vrouwelijk bestuurder rijd nu in de berm zonder snelheid te verminderen en rijd daarna bijna haar voorganger, bij de tolpoort, aan. Na de poort gaat het gas er weer op en even later zien we dat de veiligheids borden aangeven "CHRAS" en we daenken gelijk dat is die vrouw. Maar goed de skyline bridge is een mooie brug met een goed uitzicht. En onderaan de brug is ons hotel. Ingecheckt. Wat nu te doen? Op naar st.Petersburg. geparkeerd aan de haven en de trolley gepakt. Een hele tour voor 50 cent. Daarna uitgestapt bij een leuk punt maar alle lag midden in de zon. Pffff. Dan maar naar het Dali museum. Helaas gaat dat niet door het museum gaat bijna dicht. Nog ff naar de supermarkt geweest en in het zwembad gelegen. Na het zwembad lekker douchen en relaxen. Morgen gaan we naar Busch gardens.Read more

Bush Gardens

July 22, 2017 in the United States ⋅ 🌙 27 °C

Rustig aan wakker geworden wassen aankleden en op naar Tampa . Nog niet ontbeten en aangekomen in Tampa in een straat voor Bush Gardens besloten om bij de Burger king tegaan ontbijten haha doe eens gek. Pancakes 98 cent hash browns geen idee haha 98 cent en Michel burrito junior 1 dollar &koffie totaal 6 dollar . De pancakes waren goed hash browns zijn gefrituurde aardappel rondjes lekker om 10 uur s ochtends en de burrito was met ei gehakt rn ui mmmmmm haha maar we waren weer voldaan . Bush Gardens was geweldig van super achtbanen (jammer dat Daniel er niet was ! ) tot kangaroes aligators witte tijgers winkeltjes eet tentjes top shows en goeie muziek!!! Dus weer genoten masr wel gesloopt na zoveel vertier. WE waren ook nog tot onze slip nat van ons eerste tochtje in de waterbaan haha niet erg want het was weer warm genoeg alleen door de hoge luchtvochtigheid duurde het lang voor we weer droog waren. Nu lekker in bed en morgen nog een dag genieten in Orlando ! Groetjes van twee mensen met moeie benen en branderige voeten . Trusten xxx ElRead more

Maximo Point